Huih, eipä oo kyllä tullu edes ajateltua mahdollista hiusten lähtöä synnytyksen jälkeen.. noh, sen näkee sitten. Lähtee jos lähtee
hiukset oon värjänny vaan kerran raskauden aikana häitä varten. Oon kans vähän sellanen värien vaihtelija ja mielessä onkin jo melko monta väriä mitä ois kauheen kivaa kokeilla
Kotiutumisvaatteet oon valinnu jo varmaan kaks kuukautta sitten
muutoksia voi tietty tulla jos kovinkin iso kaveri tuleekin. Sen kun näkee vasta synnytyksen jälkeen niin voi olla että saakin mies valita sitten vaatteet
toivottavasti ainakin anopin neulomat villavaatteet menis päälle
Huomista varten latasin pyykkikoneeseen valmiiksi viimeset, isoimmat äp pakkauksen vaatteet ja sitten ois kaikki pesty! Seuraavaksi alkaisin ompelemaan lakanoita. Kaapeista löytyi vielä miehen sinkkuaikaisia yhden hengen lakanoita (oon niitä ihmisiä joilla ei voi olla sängyssä eripari lakanoita
) ja koska ne on hyväkuntoisia ajattelin ommella niistä lakanoita vauvalle.
Miten
Haukkelilla lääkäri?
Onnea
Mamadreadille rajapyykin ohituksesta!
Susanna kyllä niiden käyntien pitäis munki mielestä lisääntyä tässä. Virallisesti mulla olis ollu nla lääkäri 7.12. eli 35+5 ja siitä sitten about viikon päästä th käynti ja käsittääkseni siitä eteenpäin se kahden viikon välein. Mutta eipä niitä tuollakaan tahdilla kovin paljoe ehdi olla ennen kuin tulee la vastaan
nyt siis viikolla aikaistettu lääkäriä tuon mahan ja painon kasvun kontrolloinnin kanssa.
Masukuvia on täälläkin otettu vain ihan kotosalla. Yksi tuttu tekee sivutyönä valokuvaus keikkoja niin voisi harkita josko vauvakuvia otattaisi ihan virallisia sitten
Toivottavasti
Anumarikalla masukas kääntyisi itsekseen ettei tarvisi alkaa ulkokäännöstä tekemään, pidetään peukkuja
Vähän on ollut hiljaisempaa tuolla masussa pari päivää. Tänäänkin saanut muutamaan otteeseen töniä mahaa että haloo, vieläkö siellä ollaan. Kamala paniikki nostaa heti päätään kun toinen ei meinaa alkaa reagoimaan
pitää seurailla tilannetta. Onneksi on se lääkäri torstaina. Ja alkaahan tuolla yksiössä olla jo vähän ahdasta niin kuulemma voi liikkeet vähentyä loppuraskaudessa? Jonkin verran on tuntunut vihlontaa ja painetta tuolla alamahan ja kohdunsuun suunnilla että jokohan siellä asetutaan pikkuhiljaa lähtöasemiin
Oho. Tulipa tekstiä
mulla on tämä unirytmi nyt vähän valunut tähän mulle ominaisempaan suuntaan kun saa vain olla että kukun yöt ja nukun aamut
vähän sitten meinaa olla tylsää kun mies tietty jo nukkuu