Tammitähti: oletko homeopatia-ihmisiä? Mulla oli kuopuksen odotuksen aikaan kamalia liitoskipuja ja lonkkavihlontoja, joihin auttoi homeopaattinen Sepia aivan loistavasti! Siis kirjaimellisesti vihlonta loppui siihen luontaistuotekaupan ovelle kun nappasin liikkeessä ekat helmet suuhuni. Nytkin kulkee putkilo helmiä koko ajan mukana, jos vaikka alkavat tälläkin kertaa. Sepian pitäisi auttaa kaikenlaisiin hormonaalisiin lantion alueen vaivoihin.
Sparkle: tsemppiä todellakin sairasteluun! Itse pelkäsin juurikin tuota korvatulehdusta oman flunssani jälkeen, mutta ONNEKSI jäi tulematta. On aika kamalaa kärsittävää ja vielä jos pitää olla ilman vahvoja lääkkeitä.. auts.
(.) Sain labratulokset ja ylläripylläri, sokerit koholla :kieh: Mutta, ulkomailla kun olen, alkoi mietityttää tuo arvo, joka oli sellainen tunnin O'Sullivan testin arvo (eka paasto ja sitten 50g glukoosia, jonka jälkeen tunnin odotus ja uusi verikoe). Lukema oli 7,6. Googlettamalla löysin tietoa, että Suomessa tunnin arvo on koholla jos se on yli 10?! Onkohan se joku eri testi vai miten tuossa voi olla noin erilaista käytäntöä?! Täällä mut määrättiin nyt siihen kahden tunnin testiin, johon en kyllä aio mennä, jos Suomen mittapuulla arvo on ihan kohdillaan. Paastoarvo oli 4,4, se lienee ihan normaali?
Hemppa oli sitten 109, vaikka olen syönyt alusta asti Multitabseja, joissa on myös rautaa. Ja paineet tätä nykyä tosi alhaiset, tänään mittasin kerran 59/83. Vähän meinasi huipata ja ajattelin tarkastaa että johtuneeko paineista. No siitä ja hempasta varmaan. Laitoin jo tytöille jääkaapin oveen lapun jossa on mummon ja papan numero, että voivat soittaa jos äiti kupsahtaa. Tai selitin kyllä vähän erillä tavalla etteivät säikähdä
Unista on ollut myös puhetta. Minä näin viime yönä painajaisen, jossa sain lapseni vähäksi aikaa masusta syliin ja hän oli kaksi kertaa ärtyisämpi ja vaikeampi tapaus kuin isosiskonsa. Huusi naama punaisena, eikä suostunut nukkumaan sitten millään. Siinä vieressä sitten köllötteli Vauva tulossa -ohjelmasta yksi vastasyntynyt, joka vain katseli rauhallisena ympärilleen, painoi silmänsä kiinni ja nukahti. Tietysti ilman, että vanhemmat edes tajusivat olla asiasta kiitollisia :kieh: Tästä unesta en taida puhua miehelle mitään, hän on jo valmiiksi paniikissa siitä, että joudutaan taas valvomaan ja rauhoittelemaan vauvaa 24/7.
Esikoinen kirjoitti tänään hellyyttävän kirjeen kavereilleen: Tiedätekö etä minule ja minun piku siskole tule uusi piku sisko. :heart:
Rauhallisia yöunia kaikille!
Tyttötrio 24+4