K1rsi1kka: Keikka oli mahtava! Monella isollakin keikalla olen elämäni aikana ehtinyt käymään, mutta kyllä tämä oli ihan paras. Me kans istuttiin siellä ihan alhaalla, näki tosi hyvin. Pakkohan munkin oli siellä vähän heilua, meinas vaan supistaa välillä niin kovaa (ja kipeesti), että vähän rajoitti menoa. Ja kesken kaiken oli tietty vessaankin juostava.
Sen ehdin kyllä juosten tehdä sillä välin kun näytettiin jotain videota. Menisin uudestaankin! Siis keikalle, en vessaan.
Tai no toki vessaankin siis, mutta. Niin.
Linea negraa ei ole näkynyt. Esikoisesta se tuli, mutta en enää muista millä viikoilla. Ehtiihän se vielä ilmestyä tässäkin raskaudessa.
Kestoja aiotaan käyttää. Olen ostellutkin niitä jo paljon, käytettynä kaikki. Niitä on jo iso säkillinen, eiköhän niillä pääse hyvin alkuun. Harsoja aion vastasyntyneellä enimmäkseen käyttää, ja sitten mulla on muutamia Ruskovillan villaisia vaippakuoria ja muutama tavallinen kuori. Sisävaippojakin on muutamia. Sitten on isommalle vähän laajempaa valikoimaa. Ostelen sitten lisää sitä mukaa kun tarvetta ilmenee, nyt en oikein vielä osaa, kun ei ole ihan tarkkaa käsitystä siitä, mitä loppujen lopuksi tarvitsen. Esikoisen kanssa ei kestoiltu, vaikka se kovasti oli koko ajan ajatuksissa. Jotenkin vaan jäi. Eli tää on vähän uus juttu mulle nyt, vaikka paljon olen aihetta toki jo etukäteen opiskellutkin.
Täällä raskausrintamalla kaikki ihan ok. Veristä pissaa ei ole enää tullut, tosin meinasin saada aamulla slaagin käytyäni pissalla, kun kurkkasin sen jälkeen pönttöön ja pöntössä oli TOSI tummaa pissaa. Mutta mä luulen, että poika oli aamulla tapansa mukaan käynyt pissalla ja jättänyt vetämättä, että olis vanhat pissat siellä lillumassa ollut. Koska pyyhkiessä mulle ei paperiin jäänyt kyllä mitään tummaa, ja silloin jäi selkeesti kun sitä veristä pissaa sunnuntaina pissasin. Eli uskon, että pojan vanhat pissat ne siellä pöntössä oli, ja oma oli ihan kirkasta.
Mä näin viime yönä melko villiä unta. Menin pöntölle ja pyyhin, ja paperiin jäi veriklönttejä (jees, elämäni teema, veriset tuotokset pöntössä... jäi vissiin joku trauma sunnuntaista). Sitten aloin tutkia tilannetta tarkemmin, niin multa tulikin sinne pönttöön tosi paljon sellaista veristä limaa. Sitten yhtäkkiä kuului pläts, ja pieni keskonen syntyi vessanpönttöön. Sitten siinä unessa alkoi hälytyssireenit soida kovaa, ja mä yritin epätoivoisesti pelastaa sitä keskosta sieltä pöntöstä veren keskeltä. Ja sitten heräsin, ihan paniikissa. Että kaikkea sitä... Mä oon tosi vähän nähnyt mitään vauvaunia tai synnytysunia, lähinnä mun levottomat unet on aiemmin pitäneet sisällään jotain ihan muuta. Kai tää nyt alkaa sitten tää synnytykseen valmistautuminen unissakin.
Elara ja Tiko 27+3