*Tammikuun tähdet-11* lokakuu-10

Täällä on takana neuvolalääkärikäynti. Kaikki ok, kohdunkaula on nyt 30 mm, kun supistelujen alussa silloin rv 20 paikkeilla se oli 38 mm. Ei siis mitään radikaalia. Mutta saikku jatkuu nyt 3.11. asti, koska supistelut yltyy heti kun liikkuu, plus että mun selkä on ihan hajalla ja unet pahasti kadoksissa.

Mulle on tullut painoa ihan hirveesti. Siis varsinkin kun mulla on jo ihan tarpeeksi lähtöpainoakin. Omasta mielestä ainakin. Olin haaveillut laihtuvani taas imetyksellä, mutta painan jo nyt 10 kg enemmän kuin painoin ekan raskauden lopussa... Että jos sillä imetyksellä pääsis edes lähtöpainoon niin kiva. :/

Jees, semmoista täältä pikaisesti. Nyt lähdetään miehen kanssa katsomaan Lady Gagaa, ihanaa saada jotain pientä vaihtelua tähän sairaslomamakailuun.

Elara ja Tiko 27+1
 
Elara mukavaa konserttia teille... :) Täällä olis lievä ilta väsymys ja nukkuun tekis mieli jo mennä mut eipä taida esikoinen olla tässä asiassa samaa mieltä :LOL: Noh.. jos vaikka viettäisi laatuaikaa koko perheen voimin ja katsois vaikka jonkun lasten elokuvan... :D

Kata-86 ja Mytty 24+5
 
Tervehdys myös täältä... Sairastelu jatkuu, mutta onneksi työkaveri toi pullollisen Nuhanenä -tippoja. Auttoivat aivan uskomattomasti tukkoisuutteen, eli vinkkinä kaikille tukkoisuuden kanssa painiville!

Tilannehan on nyt se että mulla on poskiontelo- ja kurkunpääntulehdukset. Lääkäri antoi lämmintä kättä - mulla kun ei ole yhtään antibioottia jota saisin ottaa raskausaikana (olen allerginen kaikille niille joita voisi käyttää...). Eli kaikki kotikonstit on nyt käytössä ja näillä mennään :headwall:

Tänään oli neuvola ja tältä näytti:
Paino: 68,4 (muutos +477g/viikko, yhteensä tullut 7,4kg)
Verenpaine: 112/70
Sf: 26,5
Vauvan syke: 155
Ja pissassa proteiinit koholla, eli huomenna sitten näytettä labraan... Ei kyllä ole mitään tulehdusoireita alapäässä, mutta tasapainottaishan se tämän emännän ku ei kaikki tulehdukset olis vaan täällä ylhäällä :LOL:

Sitten taas iltatoimiin...

Mussu & Myy 28+3
 
Täällä myös yksi laiska kirjoittelija taas ilmoittelee olemassaolostaan :) Joka päivä luen palstaa mutta en ole jaksanut kirjoitella eikä kai ole ollut mitään erityistä kirjoitettavaakaan.

Kova väsy painaa edelleen, 7 viikkoa olisi vielä töissä jaksettava....ei silleen että päiviä mitenkään laskisin :cool:

Ehdin jo huolestua kun en tuntenut vauvan liikkeitä lähes kahteen päivään, ehkä jonkun pienen muksauksen josta ei ollut edes varma oliko se vauva vai ilmaa vai mitä mutta tänään toukka on taas ilokseni ilmoitellut itsestään. Yleensä sillä alkaa jumpat illalla kun istun sohvalle katsomaan telkkaria ja jatkuu vielä sängyssä kun käyn nukkumaan mutta nyt kahtena iltana oli ihan hiljaista, kyllä siinä meinaa paniikkia pukata. Luin oliko se nyt marraskuisten pinosta kun jonkun vauva oli kuollut kohtuun jollain rv 28 ja sekös lietsoi vielä lisää omaa paniikkia. Onneksi kaikki taitaa olla kuitenkin hyvin. Kahden viikon päästä vasta olisi se neuvolalääkäri.

Mielialat viskoo häränpyllyä....on vähän samanlaista vuoristorataa kuin pillereitä syödessä, tartun kaikkiin miehen sanomisiin ja otan mitä typerimmistä asioista herneet nenään...onneksi mies jaksaa ymmärtää ja tukea.

Vatsa on juuri nyt ihanan ja sopivan kokoinen, ei ole vielä tullut arpia (vanhojen lisäksi), jumpallakin pystyn vielä käymään, tosin liikkeitä hieman soveltaen mutta kuitenkin.

Ainiin ja sain vihdoin ostettua vauvalle pari ihanaa vaatetta! Ihanat lilat sammarit, pinkin karvaisen keväthaalarin ja sukat. Äitikin on jo ostanut vaaleanpunaista vauvalankaa josta tulee kait haalri ja tossut yms. ja eilen sain naapurilta pinet villasukat vauvalle :heart: Äitiyslomalla pitää vielä käydä Ikeasta hakemassa hoitopöytä ja vaunut taidetaan ottaa miehen veljeltä kun ilmaiseksi saadaan. Ovat kyllä siniset ja suorastaan aika rumat mutta ehkä se vaunuilla leveily ei ole tässä se pääasia, etenkin kun rahat on tiukalla. Tärkeintä minusta on se että vaunuissa on hyvät pyörät ja että niillä on mennä pitkiäkin lenkkejä.

Nyt vihdoin alan sisäistää asian että olen saamassa siis tyttövauvan kun kerran uskalsin jo ostaa tyttöjen vaatteitakin. Olisipa aikamoinen ylläri jos sieltä kuitenkin putkahtaisi poika :confused:

Tänään tuli äitiysavustuskin tilille, nyt vaan odotellaan äitiysraha päätöstä.

Tulipa pitkän tauon jälkeen pitkät tarinat.

MamaDeDos & tyttäreni 25+0 (POKS!!)
 
Viimeksi muokattu:
Aamun kuulumiset...
Seisomaan noustessa tunsin ihan hirveän viiltävän kivun alamahassa.. säikähdin ihan tosissani... :| mut kai sitä taas yli reakoin asiaa ja toden näköisesti kipu oli liitoskipua yhdistettynä Mytyn möyrimiseen...

Esikoisen kanssa toivottiin jo kovasti lunta maahan mut eipä tullut.. vettä sataa ihan kaatamalla.. :( eikä ole sää tiedotuksen mukaan vielä luvassakaan tänne lunta.. höh.. olis ollu kiva päästä tekeen lumilyhtyjä ja ukkoja pihaan :D

Kata-86 ja Mytty 24+6
 
Heipat vaan! :heart:

Uusille ja miksei vanhoillekin mammoille tiedoksi, että nyt otetaan taas "jäseniä" facebookin tammikuisten tähtien ryhmään, joten tervetuloa:)

Minulle, pikkutoiveelle, yksärinä pyyntöjä ja muistakaa mainita myös sähköpostiosoitteenne millä kirjaudutte faceen.

pt ja Kaisla 27+3:heart:
 
kata meillä on lunta jo ihan hyvänlaisesti ja lumiukkojakin on lapset väsänneet useamman. Koirat on ihan onnesta soikeana ja kirmailevat ulkona ku pikkupennut :D

Vielä kun itsekin pääsisi yhtä innostuneisiin tunnelmiin. Väsyttää, väsyttää ja vasyttää... |O Tuntuu että vois nukkua koko ajan, mut sit uni ei kuitenkaan tule ja öisinkin vain pyörii etsimässä hyvää asentoa. Aivan älytön olo! Onneksi tämä räkätauti hieman helpottaa päivä päivältä. Toiveissa on vielä päästä viettämään ihan normaalia loppuraskautta. 1.11. on seuraava lääkärikontrolli, siihen asti pitää kuulemma ottaa rauhassa ja sitten katsotaan taas tilanne uusiksi. No eipä tässä kyllä jaksais mitään tehdäkään :ashamed:
 
Onko teillä muilla tullut navan ympärille ikäänkuin mustelma? Eilen huomasin, että tummentunut on iho navan ympäristöstä, ehkä noin pullon korkin kokoiselta alueelta. Ei varmaan oo syytä huoleen?

Meillä ei lunta vielä ole täällä Espoossa. Tuskin tuleekaan ennen joulua, mikäli on uskomista tilastoihin. Höh :( Kylmä kyllä on ja sataa vettä.

Millanes keikka oli Elara? Mä tykkäsin kovasti! Oltiin istumapaikoilla ja jaksoin välillä kyllä tanssiakin siellä yleisön joukossa. Vähän moni katteli mun masua, kun en ollut mitenkään sitä peittänyt. Takaapäin ei kyllä edelleenkään näy mahaa, joten yllätys oli monelle suuri kun käännyin :D Voi sitä kulmakarvojen noston määrää! Hauskaa...

Täälläkin tuntuu ihme vihlomisia alapäässä ja sitten jomottavaa särkyä häntäluun ympärillä.
 
Mussu81 olen kateellinen.. viimeyönä oli satanut pieni kerros lunta mut eipä tarvi vielä siitä mitään tehdä ja todennäköisesti se vähäinen määrä sulaa vielä tämän päivän aikana pois.. :D mutta nauttikaa te joilla on mahdollisuuslumesta nauttia.. :D

Kata-86 ja Mytty 25+0 POKS!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
onkos kelleen tullu linea negraa? Mulle ei tullu esikoisestakaan eikä nytkään näy.. saapas nähä!
Arvetki on samat vanhat vielä toistaiseksi.. ja paino miinuksella jes :)
kahen viikon päästä se lääkärineuvola sitte! näkkee onko suppailut vaikuttanu alapäähän.. toiv. ei!
sunnuntaina taas poksutaanki! tukkoisuutta on nyt tääläkin ilmassa paitsi että flunssaa on koko perheellä nii sen piikkiin menee..
24+5
 
Linea negraa ei ole tullut ainakaan vielä, muistelen että molemmista aiemmista raskauksista se tuli jossain vaiheessa. Kirsikalle tiedoksi että ihan normaalia on, mulla myös navan ympäristö tummunut. Miehen siskolla, joka samoilla viikoilla, on ihan mustelma, hänellä on vähän tummempi iho muutenkin.

Paineita olen edelleen mittaillut, ja pyörivät siellä 50/83 - 60/100 välillä..

Niin ja ostin Huuto.netistä vauvalle Sovgungan riippukehdon! Aivan ihana, väri valkoinen ja siinä ruskeita apinoita :D Sellainen retrokangas. Kehto on tosi kevyt ja sen voi ottaa mukaan helposti. Ripustetaan seinälle telineeseen tai oven päälle. Ajattelin laittaa pohjalle lampaantaljan ja vauvalle ruskovillan villaisen unipussin ja jo on ihme jos ei rinsessalle uni maita!

Nyt puuttuu oikeastaan enää kärryt, vaunuja ei osteta ollenkaan. Laitetaan sellainen kärry, mihin voi klikkauttaa päälle auton turvaistuimen (joka saadaan) ja selkänojan saa makuuasentoon. Tähän sellainen makuupussi, jossa reiät valjaille. Tällaisella pelillä mentiin myös isompien kanssa, myös Suomen talvessa. Tytöistä kumpikaan ei suostunut vauvana pötköttelemään tasaisella pohjalla, joten kovapohjainen koppa jäi meillä aivan käyttämättä.

Kuinka moni meinaa käyttää kestiksiä? Me sekakäytettiin tyttöjen kanssa ja nytkin on muutama odottamassa tulijaa. Vaihtoehtona sitten maatuvia vaippoja, vaikka olen lukenut, ettei ne lopulta kovin ekologisia ole kun menevät samalle kaatikselle muiden kanssa :( Mutta eipähän ole mitään kemikaaleja.

Jaahas, pitää vissiin vähän töitäkin alkaa tekemään :whistle:

Tyttötrio 25+1
 
K1rsi1kka: Keikka oli mahtava! Monella isollakin keikalla olen elämäni aikana ehtinyt käymään, mutta kyllä tämä oli ihan paras. Me kans istuttiin siellä ihan alhaalla, näki tosi hyvin. Pakkohan munkin oli siellä vähän heilua, meinas vaan supistaa välillä niin kovaa (ja kipeesti), että vähän rajoitti menoa. Ja kesken kaiken oli tietty vessaankin juostava. :D Sen ehdin kyllä juosten tehdä sillä välin kun näytettiin jotain videota. Menisin uudestaankin! Siis keikalle, en vessaan. :D Tai no toki vessaankin siis, mutta. Niin. :D

Linea negraa ei ole näkynyt. Esikoisesta se tuli, mutta en enää muista millä viikoilla. Ehtiihän se vielä ilmestyä tässäkin raskaudessa.

Kestoja aiotaan käyttää. Olen ostellutkin niitä jo paljon, käytettynä kaikki. Niitä on jo iso säkillinen, eiköhän niillä pääse hyvin alkuun. Harsoja aion vastasyntyneellä enimmäkseen käyttää, ja sitten mulla on muutamia Ruskovillan villaisia vaippakuoria ja muutama tavallinen kuori. Sisävaippojakin on muutamia. Sitten on isommalle vähän laajempaa valikoimaa. Ostelen sitten lisää sitä mukaa kun tarvetta ilmenee, nyt en oikein vielä osaa, kun ei ole ihan tarkkaa käsitystä siitä, mitä loppujen lopuksi tarvitsen. Esikoisen kanssa ei kestoiltu, vaikka se kovasti oli koko ajan ajatuksissa. Jotenkin vaan jäi. Eli tää on vähän uus juttu mulle nyt, vaikka paljon olen aihetta toki jo etukäteen opiskellutkin.

***

Täällä raskausrintamalla kaikki ihan ok. Veristä pissaa ei ole enää tullut, tosin meinasin saada aamulla slaagin käytyäni pissalla, kun kurkkasin sen jälkeen pönttöön ja pöntössä oli TOSI tummaa pissaa. Mutta mä luulen, että poika oli aamulla tapansa mukaan käynyt pissalla ja jättänyt vetämättä, että olis vanhat pissat siellä lillumassa ollut. Koska pyyhkiessä mulle ei paperiin jäänyt kyllä mitään tummaa, ja silloin jäi selkeesti kun sitä veristä pissaa sunnuntaina pissasin. Eli uskon, että pojan vanhat pissat ne siellä pöntössä oli, ja oma oli ihan kirkasta.

Mä näin viime yönä melko villiä unta. Menin pöntölle ja pyyhin, ja paperiin jäi veriklönttejä (jees, elämäni teema, veriset tuotokset pöntössä... jäi vissiin joku trauma sunnuntaista). Sitten aloin tutkia tilannetta tarkemmin, niin multa tulikin sinne pönttöön tosi paljon sellaista veristä limaa. Sitten yhtäkkiä kuului pläts, ja pieni keskonen syntyi vessanpönttöön. Sitten siinä unessa alkoi hälytyssireenit soida kovaa, ja mä yritin epätoivoisesti pelastaa sitä keskosta sieltä pöntöstä veren keskeltä. Ja sitten heräsin, ihan paniikissa. Että kaikkea sitä... Mä oon tosi vähän nähnyt mitään vauvaunia tai synnytysunia, lähinnä mun levottomat unet on aiemmin pitäneet sisällään jotain ihan muuta. Kai tää nyt alkaa sitten tää synnytykseen valmistautuminen unissakin.

Elara ja Tiko 27+3
 
Viimeksi muokattu:
Huh hei.. Onneksi on viikonloppu tulossa. Tää työviikko on ollu aikas rankka. Oma jaksaminen on joku murto-osa siitä mitä se oli ennen tätä kaksosraskautta. Ens viikolla on neuvola ja seuraavalla ultra ja luulenkin, että jos vaan ehdotetaankin saikulle jäämistä, niin jään mielelläni. Toisaalta olen luonteeltani juuri sellainen periksi-ei-anneta -tyyppi ja saikulle jääminen tuntuu jotenkin 'luovuttamiselta'. Mutta toisaalta mun olisi ajateltava nyt näitä lapsia. Kävely, kyykistely, kumartelu ja istumasta ylösnouseminen tuntuu vatsassa pahalta.

Täällä Helsingissä sataa lunta! Onneksi sain autoon talvirenkaat tänä aamuna. Toivon tietty, että muillakin liikkeellä olevalla autoilijoilla on talvirenkaat alla ettei vaan satu mitään...

Perho ja pojat 27+1
 
Tein saman huomion kuin Perho , että täällä Helsingissäkin tosiaaan satoi lunta ainakin vähän aikaa :) Ja medän autossa on vielä kesärenkaat ( ja huonot sellaiset..:( ) Meidän talvirenkaat ovat vielä Kainuussa. Kahden viikon päästä olisi tarkoitus lähteä syyslomalle Kaisnuuseen ja Lappiin. Saa nähdä millaista liukastelua se on ajaa kesärenkailla sinne asti..huh huh.. : /

Tyttötrio Nuo Sepian helmet ovat kyllä minulle ihan uusi tuttavuus. Voisi kyllä kokeilla niitä, jos liitoskivut alkavat tosissaan vaivaamaan. Meillä on käytetty nyt noin puoli vuotta kestovaippoja tuolle esikoisneidille ja olen kyllä tykännyt käyttää niitä. Ajattelin ilman muuta käyttää vauvallekin sitten niitä.

Jessica Minulla ei ole ilmestynyt linea negraa edellisessä eikä tässä raskaudessa. Ja sitten hammashoidosta niin en ole kyllä kuullut, että hammaslääkärissä ei voisi puuduttaa raskausaikana. Täällä Helsingissä ainakin puuduttavat. Röngtenkuvia ei vissiin niin helpolla sitten otetakaan. Mullakin on kahden viikon päästä hammaslääkäri ja odotankin jo ihan innolla sinne menoa, kun viimeksi käynyt kolme vuotta sitten. Mukava saada purukalusto kuntoon :)

Elera Sinne Haikaraanhan oli aika "tiukat" pääsyvaatimukset. Kai me mennään ihan normiosastolle synnyttään.

Minä en ole ostanut vauvalle mitään pitkään aikaan. Itselleni tilasin jo Bebesiltä kahdet imetysliivit. Bravadon Sugarit (olivat tarjouksessa) ja the body silk seamless-liivit. Esikoisen aikaan käytin tosi paljon nuita bodysilk-liivejä ja ne olivat aivan mahtavat päällä. Onko kellään muilla kokemuksia nuista liiveistä?

(.) Nyt olen viikon ajan pitänyt ruokapäiväkirjaa ja yrittänyt terveellistää syömisiäni. Karkit jätin kokonaan pois ja leivonnaiset myös. On kyllä ihmeen hyvin mennyt uuden ruokavalion kanssa, kun olen tosiaan ollut ihan kamalan kova herkuttelija. Mulle on tullut nyt vajaa 10 kg lisää painoa tän raskauden aikana. Lisäksi alkanut nyt vasta ummetus vaivaamaan ja siitäkös peräpukamat tykkäävät.
:( Ostinkin vehnäleseitä ja luumuja, jos ne vähän auttaisivat. Ja mulla puutuu nykyisin ihmeellisesti tuon vasemman käden sormet..mistähän sekin johtuu? Onko muilla puutumisia, siis muulloinkin kun nukkuessa?
Ja viikon päästä olisi lääkärineuvola, toivottavasti kaikki ihan kunnossa. Ei mulla ainakaan ole mitään suurempia vaivoja ollut. Nyt on ollut pari päivää energinen olo ja olen purkanut energiani siivoiluun..

Hyvää viikonloppua kaikille!!

Elmi ja Minni 26+5
 
Kävin tosiaan hammaslääkärissä ja lohkeama paikattiin.. oli entinen paikka irronnu ja sitte oma hammas samala vähän lohjennu ja ilman puudutusta mentiin :) ei sillä etteikö sitä olis saanu mutta täti meinas ettei niin satu :D sattuhan se mutta kestin..
Ja niin pittää itekki vielä käydä tutustumassa imetysliiveihin, mie olen käyttäny ihan tavallisiaki liivejä imettäessä eikä ole ongelmaa ollu mutta toki imetysliivit helpommat :D
Täälä myös puutumista havaittavissa ja ihan istuessakin! kummallista.. en kuitenkaan pidä sitä vakavana kai :eek:
Nyt ootellaan ensiviikon diabeteshoitajalla käyntiä ja kahen viikon päästä se lääkärineuvola :) jippii!
Äitiyspakkaus tuli tänään, tosi mukava päästä sitä selailemaan :)
24+5
 
Täältä löytyy linea negra. Se tosin on vielä haalea, mutta ylettää yli navan! On se vaan kummallista tämä raskaana olo..

Minäkin kärsin nenän tukkoisuudesta öisin. Todella rasittavaa. Kaapista löytyis kyllä se nenäkannu...

Oletteko jo miettineet nimiä tulokkaille?

Ulkona on ihana ilma, ei liian kylmä, mutta syksyisen raikas. Aurinko voisi kyllä paistaa... Taidan siirtyä pihalle haravoimaan! Leppoisaa sunnuntaita!

Perho ja pojat 27+3
 
Päivityksiä tehty, tervetuloa uusille :wave:

Täällä olo aika normaali, mitä nyt pieni välillä myllertää niin että ihan sattuu jo. Huomenna ois sitten taas aika kysiin ja ultraan ja toivottavasti ei ois mitään tapahtunut, et saatais lupa lähtä syyslomalle ala lappiin miehen siskon luokse. Jos päästään lähteen, lähdetään tiistaina ja tullaan perjantaina tai lauantaina poissa.

Meillä nimi taitaa olla päätettynä, tiedä sitten miltä pieni näyttää kun syntyy.

Mutzilla ja tirriäinen 28+4 :heart:
 
Heips!

Linea Negra on taas ilmaantunut kuten jokaisessa raskaudessa.
Tyttötrio Aion käyttää kestoja miten kerkeen/jaksan/huvittaa. Pojan jäljiltä on kestoja iso pino joten se on valmiina kun haluan käyttää.


Meillä ei olla mitään vielä ostettu, eikä edes nimee mietitty... Mutta kai tässä kerkee kun ei meillä niin kauheasti ole kuitenkaan hommattavaa.

Jeccika Mulla on kans huomenna hammaslääkärille meno.
Ihan tarkastus on vaan huomenna. Luulen et mun on mentävä sinne sitten joku toinen päivä et raapivat hammaskivet pois. Toivottavasti ei kuitenkaan loydy reikiä.....


Omaa
Ei sen kummempaa et masu kasvaa ja siellä melskataan. Ylihuomenna olisi taas raskausdiabetes rasitus. Toinen tällä erää ja toivottavasti on sit viimeinen....
Hormoonit ovat sen verran vissiin sekoittamassa päätä, et helposti menee hermot tai tulee itku. Osa syy voi olla tenavan kiukuttelut ja huonosti nukutut yot.


NP ja Pluto 27+3
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!!!!

Linea negra ei ole vielä ainakaan ilmestynyt, esikoisesta oli melko aikaisilla viikoilla...
Meillä ei meinata ottaa kestovaippoja käyttöön pyykkiä tulee niin paljon ja täällä kuivatus tilat ovat rajalliset... :ashamed:
Jonkin verran ollaan ostettu tulokkaalle uutta, mutta suurin osa tulee käytettynä tutuilta ja ystäviltä... Kantokoppa ja (ehkä) hoitopöytä ostetaan uutena.. hoito pöydästä en oo varma... kun eipä sitä esikoisellakaan loppujenlopuksi paljoa käytetty...

Nimi on päätetty.. :heart: se oli valmiina jo esikoisellekkin hyvissäajoin ennen synnytystä... :D

Oma olo on sen verran hyvänä pysynyt että nyt olisi tarkoitus palata sairaslomalta opiskeluiden pariin ja työharjoittelun aloitus olisi edessä 25.10 (jos saan sen paikan, toivottavasti koska jos en sitä saa..siityy valmistuminen vuodella eteenpäin :( ) nyt olis vuorossa loppurutistus jotta saisin paperit käteen 17.11.

Kata-86 ja Mytty 25+3
 
Heippa taas!

Täällä ei ole näkynyt Linea negraa, mahtaako se sitten enää tullakaan. Maha on kyllä kasvanut, eikä mitään hajua mitenpäin vauveli mahassa on. Välillä tuntuu liikkeet navan yläpuolelta ja välillä aivan alavatsasta. Noh, to:na lääkäri ja neuvola, eiköhän se siellä selviä. Muutenkin olo on tosi hyvä, aamuisinkin pääsee hyvin ylös, ihmeen virkeä olo! :) Kävellessä alkaa selkä väsyä ja sattua, mutta se on loppujen lopuksi pientä. Tänäänkin kävelin 6km töihin ja hyvin meni. Enää kuusi viikkoa töitä, jei!

Tulkaahan kertoilemaan neuvola/lääkäri/ultrakuulumisia! Niitä on aina kiva lukea! :)

Marde ja Milli 28+2
 
Hei taas pitkästä aikaa!

Olen kyllä käynyt lukemassa juttuja, mutta en ole jaksanut vain kirjoittaa. Väsymys on palannut, työpäivien jälkeen olo on todella vetelä! Muutoin täällä voidaan ihan hyvin. :)

Kiitos istukkaveren luovutus vinkistä! Onko pääkaupunkiseudulla asuvilla vinkkejä lastenvaunu kaupoista? yhdessä ollaan käyty, mutta myivät melkeinpä ainoastaan emmaljungaa. Olisi kiva päästä kokeilemaan eri vaihtoehtoja =) Nyt ollaan hankittu vauvalle jo vaikka ja mitä! Plus äitiyspakkaus tuli, mikä yllätti tarjonnallaan!

Nyt taas näin lyhyesti työn ohesta..... Iloa ja voimia kaikille odotukseen! ja uusille tervetuloa!

Overjoyed & Plätty 27+3
 
Tännekki tuli äippäpakkaus ja olihan se ihana :) aina sitä on niin mukava kattoa ja selata..
eilen poksuttiin! ja enää ei ole matka eikä mikään loppuun asti :D
hankinnat on tehty.. semmoset isommat tarvittavat eli meilä ne oli sisarusvaunut... saa istuimet laitettua vierekkäin, peräkkäin, vastakkain, eli vaihtoehtoja on :) hyvin kulkee!
enää sitte lähempänä ostan muutaman kertis paketin varuiksi kaappiin ja niitä pieniä jutskia mitä tarvii! Meilä on täälä puhas siivottu kämppä ja joulu laitettu :) älkää ihmetelkö, olen jouluihminen ja mun joulu alkaa lokakuussa joka vuosi ;) Kovasti mietin miten joulukuusen kans käy kun neiti on 1v niin kaataako kuusen päälleen jos se laitetaan.. haluaisin tietenki :/
Niin ja ei ole ennää ku kuukausi niin keittiö ja vessaremppa alkaa :) jippii! se on kyllä paras joululahja nyt <3
25+1
 

Yhteistyössä