Avokado Ties vaikka olisikin sama naikkonen
Neuvolakortissa oli nimikirjaimet K.A. Voi kai se olla kiertäväkin, kun tk-lääkäreistä on pulaa niin kai ne voi niitä kierrättää vaikka sitten kunnanrajan ylikin...Ja se kuulostaa just sellaselta hommalta, mitä joillekin vastavalmistuneille tarjotaan...
Mä sain torstain postissa ajan synnärille huomiseksi. Soitin neuvolaan ja siellä ainakin sanoivat, että mulla ultrattaisiin...mutta saa sitten nähdä, että mitä tekevät. Mä en missään tapauksessa usko, että meillä laskettu aika muuttuisi enää, tai korkeintaan ehkä muutamalla päivällä. Jätettiin ehkäisy pois kiertoja laskematta, ja tähän mennessä kaikki on viitannu siihen, että on tärpänny melkeinpä laakista
tein siis siitä vain pari-kolme viikkoa myöhemmin vahvan plussan.:heart:
Miten sulla meni torstaina se näytillä käynti?
baby butterfly olispas lohdullista kuulla, että sullakin vauva viihtyi poikittain
musta tämä vesseli on kieppunu joka suuntaan jo pari viikkoa, välillä on poikittain, yks päivä olin varma, että on perätilassa kun joku iso muljas vaan tossa navan yläpuolella (pää ilemisesti
)ja nyt on ollu varmaan viime päivät raivotarjonnassa kun tuntuu niin voimakas jyskiminen palleaan
Ja äiti mainitsi, että yks serkku oli kääntyny poikittaisesta raivotarjontaan vasta synnytyssalissa...
Mamadedos Olipa hurjan kuulosta, mutta hyvä, että kaikki on ok!
Jeccika Kiva kuulla, että remppa edistyy
Meillä hajos solukämpästä opiskeluaikojen alussa kylmälaitteet keittiöstä ja se oli aikamoinen parin viikon survival-kokemus, kun mitään ei voinut säilöä ja liesikin toimi vain jos sille päälle sattu
vauvan liikkeet Mulla on tosiaan muksu kieppunu ympäriinsä, ja hänellä on selvästi tilaa vähemmän kuin pari viikkoa sitten. Nyt on paljon sellasta muljaamistakin, eikä pelkkiä teräviä potkuja. Ollaan sit päätelty vaan, että hän sätkii jonnekin sisään päin tai sätkii yleisesti vähemmän kun tila vähenee. Liikkeitä tulee silti ihanan paljon, yks päivä olin vähän huolissani ja päätin kokeilla liikelaskentaa, niin kyllä ne kymmenen liikettä tuli heti kahteenkymmeneen minuuttiin. Suurin aktiviteetti on nukkumaan mennessä ja herätessä=)
Onks teillä muilla muuttunu liikkeet enempi muljaamiseksi?
Vaunuista on täällä ollut puhetta, me ostettiin Emmaljungan Duo edge sport -yhdistelmät. Onhan ne ihan hirveen hintaset, mutta anopit tarjos ne, joten ajateltiin ottaa kerralla hyvät, että menee sitten kaikille lapsille. Oon kateellisena kattellu sellasia näppäriä kolmipyöräsiä vaunuja tai pienillä kääntyvillä pyörillä varustettuja, mutta me ei kyllä mitenkään pärjättäis sellasilla, kun vaunujen kanssa täytyy pärjätä kaupungissa, lumisohjoissa, hangessa, hiekkateillä ja metsäteillä niin noi oli järkevin ratkaisu. Ja niissä oli ainoona sellanen teleskooppiaisa, jossa on miehellekin sopiva säätövara. Mies on siis tosi pitkä, muutaman sentin vajaa 2m, ja ollaan puhuttu, että hän ottaisi sitten pikkuisen vaunuissa aina lenkeille mukaan, niin on hyvä että aisa on oikealla korkeudella.
supistuksia on alkanut tulla, mutta ne on mun mielestä vaan harjoitussupistuksia, kun eivät ole kivuliaita, sitä vaan huomaa, että maha kovettuu ja on ehkä hiukan työläämpää hengittää hetkellisesti. Sit kun istuu alas niin se helpottaa heti. Hiukan pelästyin eilen kun tehtiin n. 6 km kävelylenkki ja selvästi se oli sit mun voimien äärirajoilla, kun viimeisen puolen kilometrin aikana alkoi supistaa ja tuntui, että voimat loppuu kesken. Mies sitten hinasi mut viimeisen mäen ylös ja kotona olo helpotti äkkiä kun pääsi lepäämään
Millasta liikuntaa ja kuinka paljon harrastatte? Mä oon ollu ihan kriisissä kun tykkään kauheasti urheilla, ja nyt vaan huomaa miten viikko viikolta olo hankaloituu ja ei vaan oikein jaksa enää...Polkupyöräily, sali, reippaat lenkit, sulkapallo, joukkueurheilu kavereiden kanssa on jo kaikki jääny tauolle...Mammauimapukua en oo saanu ostettua, joten se on aika pitkälti pelkät kävelylenkit mitä enää jaksaa/pystyy : /
parel ja
poikanen 28+3