Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joksut on tehnyt biisin just tästä Palestiina aiheesta kokivat viisupäivän sopivaksi päiväksi promota biisiä koska aihe on muutenkin ollut nyt puheena. En kyl ite näe tuossa mitään väärää
 
vierailija
Siis ihan suoraan sanottuna juryt sorsi Israelia. Siihen en ota kantaa että onko oikein tai väärin mutta olihan tuo semmoinen biisi mikä olisi normaalisti ollut juryäänimagneetti. Eli kuten aina, juryt ei ollut puolueettomia. Siitäkin pestistä voi kyllä kieltäytyä jos kokee olevansa jäävi.

Mutta ai että kun olen tulokseen tyytyväinen, kerrankin!
 
vierailija
Eli käytännössä miten? Kukaan ei saa koskaan kuulla sitä biisiä? Saa tehdä taidetta mutta vain pöytälaatikkoon? Anteeksi ei ole tarkoitus jankata, tätä on vaan kiinnostava pohtia. Voiko kantaaottava olla kaupallista ja toisinpäin.
No tietenkin saa kuulla :D mutta jotenkin se , että: hei tiesittekö, että me ei missään nimessä kannateta kansanmurhaa ja hei tässä muuten minä soitan kitaraa ja tässä meidän upea biisi joka me tehtiin palestiinasta, tulee ulos ensi syksynä! Mä en muuta tästä mielipidettä, aihe on niin vakava, että en siedä itsensä korostamista tässä kontekstista.
Toi on ainoa tai lähes ainoa julkinen postaus tietääkseni aiheeseen liittyen niin mä en vaan pysty.
 
vierailija
Juuri näin mäkin ajattelen. Eikä siis liittynyt Kärtsään mitenkään heidän postauksensa. Korkeintaan Kn (ja Alessandran) esimerkki ehkä yllytti /innoitti heitäkin. Tyyliin ” Kun noikin jäi pisteiden annosta pois ja lisäksi K sanoi väliaikanumerossaan NO WAR, niin pitää meidänkin jotain tehdä”. Etenkin kun fanit painostaa. Jotenkin näin mä ajattelin että tuo kannanotto on syntynyt.
Näin se voi olla. Nyt olisi ehkä kuitenkin kannattanut julkaista joku statement kun aiemmin ovat niistäkin pidättäytyneet. Biisi sitten myöhemmin eri tavalla. Nyt kun ekaa kertaa ottivat kantaa, vielä sonehiljaisuuden keskeltä, niin oman biisin nostaminen kärjeksi särähtää korvaan itselläni. Eivät varmasti ajatelleet sitä näin vaan halusivat jotain laittaa. Ehkä viestejä on tullut ja kokivat painetta kommentoida. Joksut antavat mielestäni liikaa fanien mielipiteille valtaa, jossain vaiheessa se kosahtaa.
 
vierailija
Suomen jury:
Tämän vuoden ammatilaisraatiin kuuluivat radio NRJ:n ohjelma- ja musiikkipäällikkö Marcus Sjöström, laulaja-lauluntekijä Sanni, laulaja-lauluntekijä Pekka Ruuska, Ruisrockin promoottori Mikko Niemelä ja Taiteen edistämiskeskus Taiken johtaja Kaisa Rönkkö.
 
vierailija
Ei auttanut meidän äänet, kun Sloveniaa ei saatu top kymppiin Suomen äänissä. No, Slovenia pärjäsi ihan hyvin. Voitti Suomenkin ja Raiven oli korkeammalla kuin Joker Out (mikä ehkä hieman yllätys).
 
vierailija
Hyvä tietää! Eli Hollannin jury ei antanut ääniä, mutta kansa sai äänestää?
Varmaan ne juryäänetkin on laskettu koska nehän annettiin eilen. Eivät vaan halunneet "antaa" ääniään suorassa lähetyksessä. Ja senhän oli tarkoitus tapahtua Joostin kotikaupungissa järjestetystä EuroPa-pa-party -tapahtumasta eli ihan hyvin ymmärrän.
 
vierailija
Siis ihan suoraan sanottuna juryt sorsi Israelia. Siihen en ota kantaa että onko oikein tai väärin mutta olihan tuo semmoinen biisi mikä olisi normaalisti ollut juryäänimagneetti. Eli kuten aina, juryt ei ollut puolueettomia. Siitäkin pestistä voi kyllä kieltäytyä jos kokee olevansa jäävi.

Mutta ai että kun olen tulokseen tyytyväinen, kerrankin!
No, sorsi ja sorsi. Saihan Israel paljon enemmän jurypisteitä kuin moni muu maa, Suomi mukaanlukien.
 

Yhteistyössä