Ellu82 ja
erika76 tervetuloa mukaan.
Onnea kaikille ultrassa käyneille ja hyviä uutisia saaneille. :heart:
Jeccika: Meillä on talvipuku kokoa 62cm. Ostettiin tolle kakkoselle, kun oli äippäpakkauksen puku niiiin suuri. Olihan toikin iso, mut ei hukkunut siihen.
Tuo puku oli niiin hyvä ostos, et olen ollu senkin takia tohkeissani kun saadaan toinen talvivauva.
Ja
vakuutuksesta. Joo, siihen on äidin paino rajana saako sen vai ei. Ei mekään sitä tiedetty ennen kuin tuli kieltävä päätös vakuutusyhtiöstä. Sellaisesta ei silloin ainakaan missään ollut mainintaa...
mammyli: Mä en ole pystynyt makaamaan mahallaan ollenkaan plussan jälkeen. Se olikin ekoja oireita, kun tuli huono olo mahalla maatessa. Nyt oon osittain mahalla pystynyt makaamaan, kun laitan tyynyn niin et on jalkojen välissä ja mahan alla...
Tän illan
BB:n alkua ootellaan täälläkin. :wave: 24/7 on meillä mahdoton hankkia, mut eiköhän tolla telkusta tulevalla pärjää ja nettisivujen tarjonnalla... :saint:
BellaMarie: Potkii. Ja välillä kun kunnolla kenkäsee alakertaan niin vihlaisee "mukavasti". :x
Marde: Mulla ainakin levolac läytössä, nyt otan enää joka toinen ilta sen 15ml, ja sillä annostuksella aloitinkin. Hyvin toimii, ja alkoi vaikuttaa ihan parissa päivässä. Mutta tosin väli oli silloin 2-5pv, normaalin 2krt/pv sijaan... kamalan makusta se on. :x:x
Voi kettu näitä sivuja!! Nää on ihan syvältä! :kieh::headwall: Ensinnäkin kesti ikuisuuden löytää tänne, ja toisekseen mulla ainakin toimii tosi hitaasti, hitaammin kuin ennen. Muut sivut toimii ihan normaalisti ja ihan nopeasti, joten epäilen et vika on tällä kertaa sivuissa eikä meidän koneessa... :kieh: Ja profiilistakin sit kai hävis laskurit sun muut. En ainakaan löytäny niitä omasta profiilistani... :kieh:
(.) Kaikki ihan ok edelleen.
Potkut tuntuu napakoina ja tänään esikoinenkin sanoi tuntevansa potkut kun piti kättä mahalla. :heart: Neiti olikin sit ihan innoisaan ja kyseli koska vauva syntyy. Huokaisi syvään kun sanoin et ensin on pienemmän synttärit, sit joulu ja vielä uusi vuosi niin sitten joskus sen jälkeen. Tuo jo tajuaa, et talvella on pikkusiskon synttärit, ja siitä menee jonkin aikaa kun on joulu.. Sanoi ettei malta enää odottaa. :heart:
Liitoskipuja on alkanut olla päivittäin. Varsinkin makuuasennosta kun nousee, niin häpyluut ja häntäluu on kipeänä ja sitten kans alaselkä koska kääntyminen ja nousemminen tuottaa toisinaan ongelmia ja vaatii aikaa...
Shamandalie ja Itikka 20+1 :heart: