Huomenta!
Mardelle ja muille ultraan meneville onnea matkaan ja hyviä näkymiä!
Jeccika Toivottavasti sait nukuttua ja toivottavasti selviät lääkekuurilla!
NP Mulla on sellainen mielikuva et mun esikoispoikakin olis potkinut ihan samalla tavalla virtsarakkoon. Taas hyvä syy olla sitä mieltä et tää on poika...mut koko ajan tulee kyllä kaikkii tyttöjuttujakin mieleen. Tosin esikoisestakin olin varma näille viikoille asti et on poika, mut sit kaikki terveydenhoitajaa myöten oli sitä mieltä et on varmaan tyttö, niin rupes jo tulemaan tyttöolo. Nyt oon taas itekin vähän kahden vaiheilla...
mahallaan nukkumisesta/makaamisesta normaalioloissa nukun tosi usein mahalleen ja luen mahalleen jne. Nyt on tullut raja vastaan, eli hereillä ollessa jo minuutissa tulee tosi paha olo ja nukkuessa, niin enpä usko et oon nukkunut mahalleen pitkään aikaan. Kyljelleen nukun kahden ison tyynyn kanssa, toinen jalkojen välissä ja toista halailen
Ja istukka tosiaan etuseinässä, eli ilmoittelee siis heti tuolla pahalla/tukalalla ololla, että vaihdapa asentoa.
Nivuskivut on sitten rantautuneet tänne. Jee ja ihan levossakin. Selkäkin kipuilee, piti eilen illalla joogailla, vähän helpotti.
Suonenvetoa oli yks päivä ja
närästystäkin ilmassa. Huomaa todella olosta, että raskaana ollaan. Kohta jään saikulle...
Tässä taas uutta masukuvaa, eiliseltä:
BellaMarie & Heppuli 20+5