K1rs1kka En ole muistaakseni kuullut, että magnesium auttaa supisteluihin ja lihaskramppeihin. Mutta sehän on hyvä, että olet löytänyt "avun" niihin =) Itse kärsin esikoista odottaessani lihaskrampeista varsinkin yöaikaan. Oli ihan hirveä herätä niihn ja jalka saattoi olla pari päivää sen jälkeen kipeänä : /
Kääkkis tsemppiä sinulle kovasti kohonneiden sokeriarvojen kanssa :hug:. Toivottavasti saat ne tasaantumaan etkä joutuisi insuliinille. Sinun ruokavalio kyllä kuulostaa tosi terveelliseltä ja olet nähnyt paljon vaivaa ruoan suhteen arvojen alenemiseen.
Kipinäkenkä tervetuloa mukaan palstailemaan
Piupulalla on kyllä maha kasvanut tasaisesti ja kauniin näköinen =) Nuista kuvista huomaa hyvin miten se maha kasvaa viikko viikolta. Itse en ole laiskuuttani vielä ottanut tästä vauvamahasta yhtään kuvaa. Pitäisi kyllä ottaa pari kuvaa jo muistoksi..
Onnea kaikille
rakenneultrassa käyneille hyvistä kuulumisista :flower: Minulla se on tämän viikon torstaina..
Marde79 Minulla oli esikoista odottaessani viikolla 21+4 Sf-mitta 17. Tässä raskaudessa sitä ei ole vielä mitattu, mut veikkaan, että taitaa olla isompi. Painoa minulle on tullut tähän meneessä noin 4 kg eikä yhtään auta, että eilenkin söin YKSIN kokonaisen suklaalevyn :kieh: mutta kun se maistui vaan niin hyvälle
Tänään mittasin tuon
vatsanympäryksen ja se oli 106 cm :O Mitataanko se siis
navan kohdalta vai mistä te olette mittaileet..?
MamiMansikka Toivottavasti syy sinun "vatsapuruihin" löytyy ja saat niihin helpottavaa lääkettä tms. Hyvä, että niitä alettiin tutkia :hug:
MamaDeDos :hug: sinulle! Miehesi kyllä käyttäytýi epäreilusti sinua kohtaan
Kyllähän nuo raskaushormonit saavat aikaan välillä kaikenlaisia kiukunpuuskia jo vähästäkin ja ärsyttää jo pienetkin asiat. Meillä menee tällä hetkellä miehen kanssa hyvin ja avioliitto on aika seesteistä :heart: Tietenkin aina välillä tulee riitaa ja sanomista puolin ja toisin. Varsinkin, kun mies jaksaa jauhaa samoista asoista esim. lastenhoidossa mikä mulla alkaa helposti ärsyttämään!
Lumikuningatar Teillähän on sattunut palovammoja ja sitten yhtäaikaa :O Lapsille pikaista paranemista!
Elmi ja Minni 20+1