Tammikuun inssipiinailijat!

Huomenna olisi sitten inssi. Jännittää ihan hirmusti... Yksi hyvä munarakkula näkyi olevan vasemmalla ja on saattanut jo irrotakin, taikka sitten ei. Yhtään en osaa ite mitään ovulaatiooireita bongata... Ja kun on vielä ilmaakin mahassa, niin sekin sotkee kuulostelua. No, ehkä olen huomenna taas viisaampi... :whistle:
 
Moikka! Nyt on sitten kolmas inssi tehty. Ovulaatio oli parhaillaan. Siittiöitä oli hyvin ja lääkäri sanoi että hyvä tilanne. Ei sattunut yhtään, ja kesti vaan 10 minuuttia. Sain vielä lugestronit avuksi.Nyt aletaan sitten piinaileen. Kuinkas Viiverolla?
 
Peukkuja ja pitkiä hermoja kaikille piinaileville :wave:

Tänään aloitin sitten piikittelyt menopurilla. Tänään tupla-annos ja huomisesta lähtien ihan yksi "tavallinen" annos. Että kirpaisi taas kun kävi apteekissa. Tuli ostettua samalla tämän ykkösen korvikemaidot (allerginen) ja niihinkin menee rahaa niin maan perusteellisesti. No, kohta on jo tämän vuoden lääkekatto ylitetty ainakin lapsen kohdalla....

Ensi viikolla seurantaultraan ja inssiin. Jännittää.

kuulemma ihan aktiivisilta ja hyviltä nuo munasarjat bäyttivät. Lääkäri toivoi vaan ettei ala olla liian aktiivista kohta :eek:
toivottavasti ei tuu mitään hypersuper-juttuja :$

Ruoka on valmista, joten.....
 
Mulla oli kans inssi eilen, eli pp1 alkoi tänään. Ei sattunut pahasti ainkaan inssi ja kaksi munasolua oli irronnut. Miehen simpoista sanottiin et oli liikkuvuus huonontunut, joten se ei hirveesti mieltä piristänyt. Saas nyt nähdä kuinka käy.. Sain lugesteronit loppukiertoa tukemaan ja tänään siis aamulla laitoin ekan satsin..

Päivi68; Aikasta samois ollaan :) Millaisella annoksella sulle määrättiin luget ja onko sul ollu niitä aiemmin käytös? Piinaillaan sit aikasta samoissa tilanteis..

Ja eikös Nalallakin ollu eilen inssi.. Meitähän on sit kolme yhtäaikaa piinailevaa =)
 
Täällä on menossa pp3 ja tänään onkin sitten alkanut ihan todenteolla vihlomaan vasemman munasarjan kohdalle...viiltelee kyllä tosi ikävästi ja koko ajan, mistähän moinen voi johtua?
jotenkin tuntuu myös, että tuo alavatsa on turvoksissa ja kovana, mut se nyt varmaan kuuluu tuohon inssiin...
Hitto kun loppuis jo...aiihh...

Jollain muullakin oli miehen simpat vähän huonot...et ole ainoa.
Mullakin toivo lopahti kun kuulin tulokse, et vain 7.5milj. simppaa pääsi ja pesun yhteydessä liikkuvuus oli hiukan parantunut...
Täytyy toivoa parasta...onhan meillä sentää parin vuoden takaisia luomuraskauksia jotka vaan päättyneet ikävästi. :'( :'(
 
Moikka! Laitan lugeja 3 emätinpuikkoa Päivässä. Ei ole ennen ollut. Lääkäri kirjoitti sen takia reseptin kun molempien inssien jälkeen vuoto on alkanut jo viikon päästä inssistä. Jotenkin tukemaan inssiä.
 
Vieläkö mahtuu tähän pinoon? Sain juuri tietää, että mahdutaan tälle kuulle inssiin, eli piinailut menevät itseasiassa helmikuun puolelle. Lauantaina alkaa pistokset.

Kaikki ihanaiset iltamenosuunnitelmat on taas lepikossa kun täytyy olla kotona tiettynä kellonaikana piikki kourassa, mutta tietenkin tämä ajaa kaiken ohitse.

Olen ollut taustalla aika pitkään. Pari juttua osui silmään kun lueskelin taaksepäin. Ne ketkä ovat saaneet kaksi inssiä peräkkäisinä kuukaisina (Nampula ainakin muistaakseni?) Oletteko jukisella? Meille sanottiin julkisella, että peräkkäisiin kiertoihin ei tehdä hoitoja, koska välikierroilla onnistumisprosentti on normaalia suurempi. Toinen oli tuo värjäys-juttu. Meillä sitä ei tehdä. Miksiköhän tekevät...

Onnea kaikille matkaan ja tsemppiä piinistelyyn! :wave:
 
Mulle oli yllätys, ettei inssiä vois tehä peräkkäisissä kierroissa. Mä kysyin lääkäriltä, et mites on jos ei nyt onnistu. Se vaan käski pistellä clomeja ja ilmottautua inssiin, heti seuraavassa kierrossa.

Tosiaankin toiveet on kyl aika matalalla tästä kierrosta. Kun menin inssiin, ei munis ollu viel irronnu. Inssi tehtiin siis samana päivänä kun bongasin ovistestiin plussan. Sit kun tossa oon lukenu noita, et paljonko pitäs olla pesun jälkeen simppoja niin meillä oli just vaan se 10milj. (meille sanoi lääkäri et 5milj on raja) Jotenkin vaan tuntuu, et meni sekin harakoille. Kauhee stressi on jo siit seuraavasta inssistä. Niin älyttömän vaikee järkätä näitä aikatauluja. Asutaankin sen verran kaukana klinikasta, ettei siel ihan ruokkiksella käydä.

Eli apeat on fiilikset. :'(
 
pure love pikana
tervetuloa joukkoon!!! Tänne mahtuu aina!!!

Mä en ymmärrä miten joissakin klinikoilla voi olla se simppojen alaraja 5milj. ja toisessa paikassa 10milj...
ja meille ei tehdä enää inssejä eli toivottavasti nappaisi...
Meillä kun on vielä parin vuoden takaa luomuraskauksiakin (päättyneet kyllä ikävästi) niin miksi ei insseillä sit voisi onnistua vaik niitä siimahäntiä vähän olisikin...
Kylläpä nämä asiat aina välillä mietityttää...
 
Jep!
Pp 1 menossa ja mullakin noita lugesteroneja 2 palloa päivässä annostuksella. Edellisen inssin jälkeenhän mulla alkoi menkat tismalleen kaksi viikkoa pregnylin pistämisestä. Saa nähdä nyt sitten kuin käy. Mulla oli munasolu irronnut kun kun tehtiin inssi. Oltiin pupuiltu maanantaina. Meidän tuurilla se oli tietysti tiistai se tärppipäivä... :/ No, ei voi kyllä mitään sitten. En tiiä että tehdäänkö mulle kolmas inssi. Mulla on ensi kuulle varattu kontrolliaika, jossa tehtäisi raskausultra jos nyt sattusi plussa tulemaan. Muuten kait sitten mietitään jatkoja ja käydään miun edellinen synnytyskertomus läpi. Mie kun en sillon lääkäriä nähnytkään sen section jälkeen, eli ei edes tarkastettu lääkärin toimesta, vaan kätilön. Juu. Ei ole minulla kaan siis luottamukset katossa tämän inssin suhteen... Ehkä sitä vaan on niin monien pettymysten jälkeen tullut varovaiseksi, eikä uskalla edes toivoa...
 
Nyt olis sitten pp 9, eikä oikeastaan minkään valtakunnan oireita mistään :'( rinnat on ihan inan arat ja väsyttää ja paleltaa, mutta käsittääkseni ne nyt eivät kuitenkaan ole mitään oireita. Yksi raskaustesti olisi kaapissa, mutta eipä se kuitenkaan vielä taitaisi edes näyttää plussaa, vai mitä ??

Jännittää ja pelottaa, että miten tässäkin taasen käy. Olen 90% varma, ettei tämäkään onnistunut.. :'(

Tsemppiä piinapäiviin teille kaikille :hug:
 
Minä koitan vielä tunkea itseäni tähän ketjuun johon jo ekaksi ilmoittauduinkin. Tosin meillä inssi menee nyt helmikuulle. Tänään sitten menkat antoivat niin suuren varoituksen kunnon kipujen kanssa että päätin soittaa lääkäri aikaa. Vielä ei kunnon vuoto alkanut, mutta sovittiin tiistaille aika, koska tulossa ovat ja kovaa. Taitaa oikein ryminällä ja paljon tulla pitkän tauon jälkeen. Sitten alkaakin taas itsensä tökkiminen ja mennään kohti vikaa inssiä. HUI! :)
 
Nyt siis viikko inssistä. Ei mitään ihmeellistä.Tänään kyl koulussa olin varma, et menkat alkaa niin kipee oli maha. Vaikka vasta viikon päästä pitäis alkaa. Nyt on sit vihlonu ja välillä koskenu ihan kunnolla ihan alavatsaan, häpyluusta vähän ylöspäin. Onkohan ihan normaalia? Mietin, että eihän mikään tulehus oo? Valkovuotoo mul tulee aika paljon, mut ei haise pahalle. Muutenkin clomien takia(ite aattelin et johtuu) koko kierron ollu aika runsas valkovuoto.
Osaakohan joku sanoo noista kivuista??
 
Robotti Ruttuselle. Mulla on nyt kolmannen inssin pp2. Kahdessa ekassa inssissä mulla on jostain syystä alkanut vuoto jo viikon päästä inssistä. Nyt sain lugestronit tueksi tähän vuotoasiaan. Vuoto on aina alkanut ihan yllättäin. Toivottavasti tästä inssistä nyt onnais.
 
Mulla alkoi sitten eilen vahva epäilys epäonnistumisesta nostella päätään... En ymmärrä mistä nuo fiilikset oikein tulee... :( No katellaan nyt sitten... Kaipa ne menkat viikon parin sisällä sitten tulee. :attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 22:29 Päivi68 kirjoitti:
Robotti Ruttuselle. Mulla on nyt kolmannen inssin pp2. Kahdessa ekassa inssissä mulla on jostain syystä alkanut vuoto jo viikon päästä inssistä. Nyt sain lugestronit tueksi tähän vuotoasiaan. Vuoto on aina alkanut ihan yllättäin. Toivottavasti tästä inssistä nyt onnais.
Voi ei! Osasiko lääkäri sanoo, et miks se vuoto alko niin aikasin? Toivottavasti mulle ei käy niin. Tai no parempihan se ois et, jos ei oo onnistunut niin sit pääsis nopeemmin seuraavaan inssiin.
Toivotaan, että teillä nyt onnistuisi tuo inssi :hug:
 
täällä menossa oliko pp5 ja tänään onkin jomottanut kohdun seudulle ja mulla kans on v.vuoto lisääntynyt ihan älyttömästi, mut se varmaan kuuluu asiaan...
eilen ja tänään on aina joskus noustessa esiintynyt huimausta...toiv. en ole kipeäksi tulossa.
Minäki aina välillä vessa reissulla tarkistan et joko ne menkat alkaa...outoa ku eihän niiden pitäis vielä edes tulla ja saisivat nyt hyvästä syystä jäädäkkin lomalle...

mutta hyvää illanjatkoa kaikille piiniksille!!! :wave:
 
Heipsan!
Voisin tulla mukaan tähän pinoon! Kerrotaanpa vähän meidän tilannetta.
Meidät molemmat tutkittu eikä kummassakaan mitään vikaa. Eka kokeiltiin luomuna Clomien, menopurin ja Pregnylin avustuksella, tuloksetta. Sitten tehtiin eka inssi, olisko ollut lokakuu. Ei onnistunut. Sitten pidin kahden kuukauden tauon kaikesta. Nyt tammikuussa aloitimme taas hoidot: Clomit, Menopur ja Pregnyl. Kaksi munasolua syntyi ja inssi tehtiin tämän viikon torstaina. Silloin oli toinen munasolu irronnut mutta toinen ei vielä ollut. Lääkärin kanssa oli puhetta että laitetaan mut jonoon IVF hoitoja varten. Sinne olisi noin puolen vuoden jono. Sitä ennen yritetään inssejä kunnes onnistuu tai sit pääsee IVF hoitoihin. Ne kyllä hieman pelottaa että toivon että tämä inssi auttaisi. <br><br>
 
Täällä menossa pp6 ja noi kohdun jomotukset sen kuin jatkuu...eilen aamulla ne alkoi ja loppua ei näy...
Jotenkin tuntuu sellaiselta niinkuin täti olisi tulossa kylään ja muutenkin tuo "alakerta" on jotenkin oudon oloinen...
No, kumminkin nämä kaikki tunteet saa laittaa inssin piikkiin...välillä kyllä tuntuu, että nyt olis tärpännyt, mutta siten pitää jo topuutella itseään...eipä tunnu sit niin pahalta jos se täti sieltä kurvaiskin...
hitsi, nämä päivät matelee taas...

Tsemppiä piinistelyyn!!!
 
Mulla menossa nyt pp 12 ja fiilikset nyt on ollut samanlaiset kuin mitä koko tämän kolmannen inssin jälkeen, EPÄTOIVOISET..
En mä osaa enää luottaa, että tämä tästä muuttuisi.
Yksi yö näin sellaista unta, että olin viimeisilläni raskaana, ja aamulla muistin jopa sen vauvan liikkeiden ja potkujen tunnun =( Oon varmaan tulossa hulluksi.. =(

 
Amodini-
rohkaisevaa, tuo ennen menkkoja näkeminen :'( :'(
Vaikka kyllä mä sen omassa mielessäni tiedänkin,että ne menkat sieltä kyllä jälleen pian tulee. Tuskin ehdin edes ylihuomenna sitä testiä tekemään, kun täti jo koputtelee..
:'(
 
tänään menossa pp7/kp21...eihän tämä aika etene kyllä mitenkään...
tunti sitten heräsin päikkäreiltä (nukuin 1 1/2h) ja nyt tuntuu, että taas väsyttää...miks pitää olla tällainen unikeko... :headwall:
Tänne jopa paleltuukin...nenä vuotaa ja nenänpää ihan jäässä ja tuntuu, et kurkku olis tulossa kipeeksi...hiton pakkanen! :headwall:
Muuten kohdun seudun jomotukset ovat melkein kokonaan loppuneet, mutta v.vuotoa tulee välillä kuin hanasta. :x Se nyt on normaalia tässä vaiheessa kiertoa.
Teroja en saanut aloittaa tässä kierrossa joten tuhruttelua odotettavissa n. kp26 lähtien...
Jotenkin sitä ei vaan osaa olla optimistinen hoidon onnistumisen suhteen...tuntuu vaan jo nyt, että se täti sieltä sit tulee niin kuin aina... :headwall: :(

Tsemppiä piinistelyyn!!!
 

Yhteistyössä