Tammikuun inssipiinailijat!

Tännekkin se täti sit löysi...niinkuin aina ja tulee aina olemaan... :headwall:
Kyllähän tuo jo tiedossa oli mut silti raivostuttaa!!!

Nyt sitten jäädään 8-kuukauden pakkolomalle kun pitää sitä ivf-jonottaa.
Se tässä nyt kaikista eniten masentaa...noin kamalan pitkä jono kun just pääsi hoitojen makuun ja kaikki alkoi rullaamaan niin sit takapakkia.

Eli ei tässä auta muu kun katsella tilannetta syksyllä uudestaan. Tuntuu jo välillä, että varmaan sit parempi olla ilman kun ei näytä mikään koskaan onnistuvan...meitä ei kait sitten ole luotu vanhemmiksi...

Enkä mä ole kaiken lisäksi saanut mieheltä toivomaani tukea tässä asiassa. Häntä kun ei yhtään tunnu haittaava tuo jonotus. Hänellä on muutaki tekemistä....ostaa ja ajella uudella kelkallansa.
Tällä hetkellä tuntuu, että kunhan hänellä on asiat hyvin niin se on tärkeintä...

Mutta tsemppiä muille piinailuun!!!

<br><br>
 
PURE LOVE-

OLEN NIIN PAHOILLANI SUN PUOLESTASI :hug: :hug:

Et saa ajatella noin, ettei teistä olisi vanhemmiksi, kyllä meistä kaikista on vanhemmiksi, ja kyllä me joskus vielä tässä onnistumme!!!

Tiedän, että se on niin helppo sanoa, ja mullekkin jäi tästä kolmannesta inssistä ja negasta sisällä tavallista tyhjempi ja ontompi olo..
Me emme saisi menettää niitä viimeisiäkin toivon rippeitä ja unelmia mitä meillä on jäljellä!!
Niin kauan kuin on unelmia ja edes himppanen toiveitta, ollaan vielä voiton puolella.

Voimahaleja :hug:
 
pure love pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 17:29 mammu kirjoitti:
PURE LOVE-

OLEN NIIN PAHOILLANI SUN PUOLESTASI :hug: :hug:

Et saa ajatella noin, ettei teistä olisi vanhemmiksi, kyllä meistä kaikista on vanhemmiksi, ja kyllä me joskus vielä tässä onnistumme!!!

Tiedän, että se on niin helppo sanoa, ja mullekkin jäi tästä kolmannesta inssistä ja negasta sisällä tavallista tyhjempi ja ontompi olo..
Me emme saisi menettää niitä viimeisiäkin toivon rippeitä ja unelmia mitä meillä on jäljellä!!
Niin kauan kuin on unelmia ja edes himppanen toiveitta, ollaan vielä voiton puolella.

Voimahaleja :hug:
Kiitoksia halauksista!!! :hug:

Toisaalta se tauko tekee ehkä hyvääkin, mut kerran ku pääsi aloittamaan kaiken niin sit taas pitääkin vaan jonottaa ja odottaa...
Antaa elämän kulkea omalla painolla...pitää katsoa mitä se tuo tullessaa.
nyt täytyy vaan keskittyä omaan hyvinvointiin ja jättää muut asiat vähän taka-alalle.
 
Pure lovelle :hug:
tauko voi tosiaan tehdä ihan hyvää, mutta ajatus pitkästä odotuksesta taas seuraaviin hoitoihin tuntuu varmasti alkuun tosi pahalle....

Jahas, täällä eletään pp3. Ei tuntemuksia mitään. Ei tosin ollut ekastakaan mitään, paitsi viikko inssistä tuntui vihlontaa masussa (kiinnittyminen?). Sitä siis odotellaan, josko tuntuu taas :$
 
Pure lovelle isot :hug: Nopeasti se aika menee sinne IVF:n vaikka se nyt tuntuukin ikuisuudelta. Lohdutatte toisianne ja keskitytte omaan hyvinvointiin.

Mullakin ne menkat alko sunnuntaina kp30, eli aika pitkä kierto mulle. Normaali on toi 24-29, eikä koskaan oo ollu 30. Johtuisko noista Clomeista? Sit mietin, et jos menkat alko sunnuntaina niin, onko se ovis ollu just tasan 14vrk ennen. Kun mullehan se inssi tehtiin perjantaina, kun ei lauantaina lääkäri ota vastaan. Onpas vaikee selittää. No ehkä joku ymmärtää.

Yllättävät ok on fiilis. Tottakai ottaa ihan sikana päähän ja v.ituttaa, mut siis loppupelissä on vaan olo et elämä jatkuu. On kyl vähän sellanen luovuttaja olo, et eipä se paljoo seuraavakaan inssi onnistu. Niin ja se seuraava ovis on sit viikonloppuna, eli odotellaan 2kk taas seuraavaan :headwall:

Että tämmöstä.....mä taidan nyt sit siirtyy virallisesti tonne helmikuun listoille, vaikka ei niitä hoitoja saadakkaan.
 
Huomenta! Tänään on mulla testipäivä.Testasin nyt aamulla aconin herkällä raskaustestillä mutta nega tuli. Mitäs nyt? Raskausoireita on. Oliko tää nyt tässä vai pitäiskö testata viikonloppuna uudestaan jos menkat ei ole alkanut?Neuvoja, kiitos.
 
Päivi68: mun mielestä sä tietysti teet uuden testin viikonloppuna jos ei kerran mitään kuulu. Mitä noita testejä säästää, niitä saa aina uusia :)

Mulla ei mitään erikoista. Pp 5.

Mulla ei muuten tälläkään kertaa valunut mitään ulos inssin jälkeen. Ei edes sitä ainetta mihin ne simpat on laitettu uimaan....viimeks sama juttu. Taitaa kaikki imeytyä johonkin tonne matkalle :D
Toivottavasti olis vaan positiivinen juttu....

Sormia syyhyttää testaaminen....Miten ihmeessä sitä jaksaa odottaa vielä yli viikon \|O
 
Päivi, mulla kans tänään on testipäivä. Testasin sit itsekin acon10:llä ja negaa tuli kans. Menkkaoireita ei ole. Ei kyl raskausoireitakaan. Millaisia oireita sulla on? Vähän kyl häiritsee nyt ku täytyy noita lugeja jatkaa kun negaa näyttää testi.. Ei vaan jotenkin uskokaan riitä et se nega siitä mihinkään muuttuis.. Mulle antovat ohjeeksi klinkalta testata 2pv päästä uudelleen jos ei menkkoja näy.. Noi luget kait voi viivyttää menkkoja..
Testaa toki uudestaan jos ei tätiä näy..
 
Viiverolle. Soitin tänään polille ja hoitaja sanoi että jos tänään testi näytti negaa niin en ole raskaana. luget kuulemma voi joskus pitää vuodon pois. Käski lopettaa lugejen käytön ja sanoi että sit varmaan alkaa vuoto.
 
Olisin halunnut kysyä kuinka tavallista on että lääkäri ohjeistaa tulemaan raskaustestiin inssin jälkeen klinikalle? Oon lukenut tätä pinoa ja huomannut että moni testaa kotona ja lääkäriltä vielä neuvotaan testaamaan itse uudelleen jos testi negaa ja menkkoja ei näy? Mua ohjeistettiin siis tulemaan en 14 päivän perästä klinikalle testiin ja annettiin ymmärtää ettei tarvii ite testailla. pp1 vasta menossa ja eka inssi joten asiat uusia.

Halauksia teille kaikille jotka testas negaa... olis niin kiva kuulla että jollain edes tärppäis, antais vähän toivoa muillekin.
 
Hei piinailijat!
Täällä menkkoja odotellaan erittäin vahvassa uskossa. Yhtään testiä en ole tehnyt, koska epäonnistumisen tunne niin vahva. :( Soitin alkuviikosta polille ihan muissa asioissa ja kysäisin samalla ohimennen, että missä vaiheessa kannattaa aikaisintaan testata. Siellä kehotettiin odottamaan ainakin viikko... Soitin siis maanantaina. Soittavat kuulema Naisten klinikalta sitten 7 pv. Vissiin kyselevät et tärppäskö... :/ Niin, mulla on nyt pp 15...
 
Moi! Mitäs viiveron piinailuihin kuuluu? Mä lopetin lugestronit keskiviikkona kunoli testipäivä ja negaa näytti. Vieläkään ei ole menkat alkanut. Mutta niin kovasti on menkkaoireita että alkavat varmaan pian.
 
Hei vaan kaikille :wave:
Tääläkään ei menkkoja näy ei kuulu, tosin raskaanakaan en ole, sillä sen todisti aamuinen nega tetsi jälleen. Sain luvan myös vihdoin lopettaa luget, joten eiköhän se täti kurvaa paikalle lähipäivinä..

Klinikka kertoi ilouutisen et tässä kuus vois jo päästä aloitteleen ensimmäistä IVF hoitoakin, kuhan menkat alkaa.. Joten sitä odottelen nyt kuin kuuta nousevaa..Tämmöistä tänne siis..

 
Heips.
Tulin vaan ilmoittelemaan että pieleen meni, taas :'( :'( :'(
Kyllä on taas itketty silmät päästä. Miksi tämän pitää olla näin vaikeaa!? Kummassakaan ei vikaa mutta näin käy aina.
Tässä kuussa on tiedossa sitten kolmas inssi. Tuntuu ettei jaksa enää uskoa :'(
 
Mulla alkoi tänään sitten menkat. Että pilalle meni tää kolmas inssikin. IVF-hoidot alkaa vasta syksyllä elokuussa kun tayssissa on puolen vuoden jonot. Harmittaa vähän odottaa niin kauan kun ikääkin kohta 39v. Mutta keväällä ehkä tehdään vielä 1 inssi. Halit kaikille joilla inssit meni hukkaan ja onnea niille jotka plussaavat. Ehkä paussi tekee hyvääkin. Jos sais ajatuksia vähän muualle.
 
Voi :hug: Nala ja Päivi!
Täälä odotellaan yhä menkkoja alkavaksi, mutta epäilen et menee huomiselle siis niiden alkaminen.. Joten samas jamas ollaan teidän kaa..
Ei ole hurraamista siis, olisin niin toivonut et joku meistä olis edes onnistunut tällä kertaa!

Voimia myös muille tädin yllättäneille!!
:hug:
 
pure love pikana
iso :hug: kakille joilla se täti löysi kylään!!!

Olis niin toivonut, että niitä plussia olis tullut, mutta ei... :(

ei auta muu kuin nousta ylös ja katse kohti tulevaa...meillä vielä pitkä matka edessä...
 
:hug: Kaikille joilla ei tärpännyt.

Olikos tässä ketjussa ketään jolla tärppäs? Ei muista enää...
Joka tapauksessa hyvin on negatiivis-voittoinen ketju ollut :(

Itsellä menossa pp9. Olenkos minä viimeinen piinailija tässä ketjussa? Itse ajattelin tehdä testin torstaina, eli pp13. Silloin näkyy jo ainakin haaleaa jos on jotain näkyäkseen....
 

Yhteistyössä