Meillä on nyt toivottavasti sairastettu kaikki mitä tarvii sairastaa. Viime viikolla oli mies ja nuorimmat lapset kipeenä, tällä viikolla esikoinen sitten kuumeili toisen kerran jo. Josko se nyt sitten oli tälle keväälle tässä.
Kränä, oli mukava käydä kahvilla, koko illan oli hyvä mieli ja tuli touhuiltua kotonakin ihan eri lailla. Kiitos!
Neljä hammasta ikenistä läpi viikonloppuna Kristalla! Ja mie olin kuvitellut, että vain kolme. Mutta olihan homma. Kyllä uskoisin vähemmälläkin, että sattuuhan se. Luonteelleen ominaisesti Krista kuitenkin dramatisoi koko homman hieman yläkanttiin ettei kellekään jää epäselväksi kuinka kipeetä se sitten oikeesti teki!
Todellakin aika kultaa muistot, en muistanutkaan, että noita hampaita sitten itketään kolme päivää putkeen.
Arvata saattaa, olen ollut kuin uusi ihminen taas "hiihtoloman" jälkeen kun tällä viikolla pääsin kouluun ja anoppi tuli hoitamaan esikoisen. Muutama viikko sairaita lapsia ja sairastelevaa miestä tekee kyllä tehtävänsä. En kyllä toivo kellekään samaa. Mie itse olen vielä ollut sairastamatta. Eräs tuttuni kyllä heti otti esiin sen, että minuahan oli imetetty vuoden ikään, lapsiani ei ja siksi ne sairastelee noin paljon. Hmmm....Meinasin vetää pingispallot nenään tosta, kuka sitä nyt voi oikeesti tietää. Onneksi väsymys vei voiton ja pidin mölyt mahassani. Voihan tossa olla totta toinen puoli, mutta kuten arvata saattaa, ei paljoa lohduttanut kun kolmatta viikkoa joutuu olemaan neljän seinän sisällä ja toinen alkaa muistelemaan vanhoja! :kieh:
Tulipas varsinainen kitinä viesti. Sorry... :ashamed:
Aurinkoisempia päiviä odotellessa!
Vilipi ja Krista