Hei!
Kiva käydä lukemassa teidän kuulumisia. :heart:
Minä odottelen taas menkkoja (pitäisi alkaa ihan pian, ravaankin vessassa tarkistamassa tilannetta
), jotta pääsisi aloittamaan e-pillerit. Niitä syön sitten heinäkuun loppupuolelle eli siirretään hieman seuraavien menkkojen alkua, jotta päästäisiin mahdollisimman pian jatkamaan hoitoja elokuussa. Meillähän se toukokuun PAS ei onnistunut, kun jakaantuminen kyllä alkoi hyvin, mutta sitten alkoi fragmentoitua, joten siirtoon ei päästy.
Kyllähän se tympäisi taas tosi paljon, mutta nyt jotenkin helpottunut olo, kun kesällä ei tarvii miettiä näitä hoitojuttuja ollenkaan. Eikä edes "kärsiä" menkoista koko loman aikana!
Jotain hyvääkin siis!
Elokuussa sitten yritetään sillä tavalla, että en ota mitään hormooneja ja kytätään yhden munasolun kasvavan ja punktoidaan se ja hedelmöitetään ja siirretään, jos hyvin käy. Tietysti on riskinsä tuon yhden munasolun odottamisessa, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että tätä voisi minulla koittaa, kun hormonit ei jostain syystä toimi. Näin oli kuulemma vasta pari rouvaa raskautunut. =)
Tämmöistä tänne ja ihan hyvillä mielin ollaan. Johtunee hoitotauosta ja kesästä, mutta jotenkin on vaan sellanen olo, että kyllä se vauveli meillekin vielä tulee, kun on tarkoitus. Tosin tänään kuulin yhden parin, jotka olleet vasta vajaan vuoden yhdessä, että odottavat vauvaa. Mutta eihän sitä tiedä, miten hekin ovat tilanteeseen päässeet, kun heillä ikää on jonkin verran enemmän. Ja onnellinen olen heidän puolestaan kuitenkin! :heart:
Käykäähän kertoilemassa silloin tällöin kuulumisia. =) Mukava käydä teistä odottajista lukemassa ja haaveilemassa raskautumisesta. Ja tietysti muistakin.
Siisami, päästäänköhän me taas samaan pinoon syksyllä? =) Jospa me sitten vähitellen päästään siirtymään ihan toiselle palstalle pian sen jälkeen.