JenniS: Kyllä on noita vihlasuja kun nousee ylös.. välillä jatketaan vähän matkaa kävelyä aivan kumarassa ku tuntuu pirun ilkeeltä nousta suoraksi saakka...
Ja tosiaan kutinan takiahan minä sinne verikokeisiin meninki... Kun semmosista kohista ku esim housut painaa mahaa, niin kutisee ja kun mulla on tätä talvista vähän kuivaa ihoa ni sitte mä rahnutan itteäni koko ajan käsistä ja selästä ja sitte noi turvotukset jaloissa kutittaa mua kanssa... Eli ilmeisesti on nyt sitte vakavempi homma koska kutittaa?!? mitenkään erityisesti en oo kutissu niin että hermot ois menny, lähinnä semmonen kutittaa, rahnutan ja jonku ajan päästä kutittaa jostain muualta ja rapsautan ja siinä se,että mitenkään hampaat irvessä en oo joutunu itteäni raaputtelemaan?!?
No niin, kyllähän se nyt pisti sitten kutittamaan enemmänkin kun tietää nyt missä syy... mitä enemmän ajattelee kutinoita, ni sitä enemmän kyllä kutittaa...
Varsinkin jalkojen kutinat tuntuu olevan enemmän tota turvotuksen "kihelmöintiä" mut pakko nekin on rahnuttaa läpi... Se on aivan sama jos joku alkaa selittämään mulle täistä ja raapii päätään, ni minä raavin mukana...
Turvotusta on kyllä kanssa ihan reilusti,että tosiaan saa nähdä mitä huominen tuo tullessaan...
Arvatkaa kukas muuten tuossa juuri käväsi pakkaamassa vauvan kotiintulovaatteet varuiksi kassiin ja kaappiin ja omat kotiintulovermeet kanssa...
Vielä kun joku kaivaa sitte sen kaukalon tuolta varastosta, miehen hommia... =) minen sinne änkee...
Kohta pitäis alottaa valmistautuminen esikoisen koulun joulujuhliinki... ehkäpä sitte unohtuis kutinatkin hetkeksi... =) Oon vaan huomannu että mitä enemmän keskityn johonkin muuhun, niin en lainkaan "muista" että kutittais jostakin kohdasta... Mä oon kyllä niin tajuttoman hassu tapaus ettei oo tosikaan!
Ai jai.. pikkuGreipilläkin kuulostaa siltä,että vauva alkaa olemaan siellä täydessä valmiusasennossa tullakseen =)
Nuuskikselle varuiksi paljon supistuksia... joskos se siitä
Mulla ei oo vauva missään valmiudessa vielä, ylhäällä möllöttää ja potkii ja heiluu minkä ehtii... pää ei ole siis kiinnittyny mihinkään... supistuksia (niistä nyt voi edes puhua kunnon supistuksina) mut jotakuinkin yks tai kaks joka toinen päivä... että tälläviisisti....
:xmas:
Nyt mä meen jatkamaan touhuumista, tuli niin kauhee olo,että kaikki pitää saadakki nyt heti valmiiks jos sit kuitenkaan eivät päästäkkään kotiin...
Saapasjalkakissa... ja tiitiäinen 37+5