eli niiden supistuksien ja aukeamisen takia...
paikat ei ole auennut enempää, ja edellee oli himpun verran auki tuolta kohdun puolelta, mut ilmeisesti päivystyksessä tehty arvio olikin sit yliammuttu.. ilmeisesti sillon sunnuntaina siinä kohdun suulla oli napanuore mikä sai näyttämään aukeaman isommalta kun mitä tänään sit edes oli.. huh helpotusta siiis...
normisti saa nyt jatkaa elämää, nostelut ja turhat punnerrukset pois, eli kaikki mikä aiheuttaa supistelua, ni pitäs pysyä kurissa ihan sillä... jos supisteluja on sit polille,mikäli ovat siis kipeitä...
mutta sitten päästää tähän toiseen asiaan mistä ei päivystävä lääkäri maininnut mitään...
eli sieltä nyt löytyy siis kaksi istukkaa, toinen takaseinässä ja toinen etuseinässä ja molemmat samankokoisia ja tiukasti kiinni seinämässä... ELI NÄYTTÄISI PAHASTI SILTÄ ETTÄ TUO ALUSSA TODETTU KESKENMENO KAKSOSRASKAUDESSA EI OLEKAAN TAPAHTUNUT... toista vauvaa ei ultralla saatu näkyviin, mutta näin olettavat että kaksi niitä siellä edelleen on... en kyllä ymmärrä kuinka se on mahdollista... ihan on piää pyörällä edellee tietoa tässä sulatellessa,mutta kummassakin istukassa tapahtu jotain virtauksia mikä kuulemma viitta et kaksi näitä olisi edellee hengissä...
mahdollisuus on kuulemma se että sillo alku ajalla ultrassa kun totesivat et on kaksi,ja toinen menny kesken ni tämä toinen vauva ei nyt sitten olisikaan mennyt kesken vaan olisi ollut vaan niin paljon pienempi kuin tämä toinen... en osaa asiaa teille nyt edes selittää kun oon edellee niin puulla päähän lyöty...
no mutta tämä näkyvillä oleva vauva rakenneultrattii TAAS tänään varmuudeksi... (ja totta kai yritettii saalistaa kaikua toisesta)
lasiveden määrä: normaali
painoarvia: 365g
syke: +
liikkeet: ++
ja edellee vastas 2päivää vanhempaa kaikilta mitoilta
uusinta ultra 25.9 jos löytys se toinenkin sieltä sit..
että tässäpä nyt hiukan sulatellaa sit asiaa vieläkin... *puhaltelee*
lisään viä sen että itse en usko tähän nyt huonostikkaan että siellä kaksi täysin normalia sikiötä olisi.. ja tämä mitä on nyt saatu mitattua jne.. on ihan kunnossa... mutta
onko kukaan kuullut puhuttavan koskaan kaksoisistukasta??? kaikki tieto tohon viitaten on nyt erittäin tervetullutta.. ahista odottaa 4viikkoa et saa tietää...
noh huomenna on 4D ultra.. jos ne siellä osaisi mulle jotain valaista...
peikko ja Nilla-Olavi 20+4