Jup, meillä pojat ihan innoissa hyppi ja huusi ja halaili, JEE! meillä on sitten kolme poikaa! Kyllä me ollaan kerrottu lähimmille kavereille sekä sukulaisille. Eihän sitä pysty pitämään salassa jos pojatkin tietääpiAlkuperäinen kirjoittaja JonnaP:Unohdin ihan kommentoida tosiaan Saarun poikasuoraa! Sehän on kivaa kun saatte ketjun kasaan! Varmaan isoveljetkin ovat innoissan Aiotteko kertoa muille sukupuolen vai pidättekö muut jännityksessä? Ja hyvä että ultrassakin kaikki kohdallaan.
..ja sitten kauppalistan tekoon...voi plääh, mitä ihmettä keksisi taas kaupasta hankkia?? Huomenna on täällä itsenäisyyspäivä, joten liput ovat jo kaikkiaalla ja jengi ihan hurmiossa.
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaP:Huomenta,
Tällä erää koitan olla lyhytsananen :saint:
Meinasin tippua lattialle, kävin nimittäin pitkästä aikaa vaaálla ja nyt oli tullut 2 kg alkupainosta, mutta 4 kg flunssan jäljilta - parissa viikossa! No tämähän on oikea suunta - onneksi! :kieh:
Mutta sitten mittasin sf-mitan, jos sen nyt osaan oikein tehdä. Eli siitä rintojen alta missä kohtu tuntuu ja alavatsaan saakka, maaten - menikö näin? Niin, se lukema oli huimat 27 cm... Mutta epäilen että ehkä en osannut oikein sitä mitata? Aika hurjalta tuo lukema kuulostaa... Onneksi virallinen mittaus on ensi viikolla, niin sittenpähän varmistuu!
Ihanaa jos siellä on kesä parhaimmillaan kun ollaan juuri tulossa! Ja marjaa kin varmaan saa vielä torilta, entä kantarelleja- joko on niitä?? ...ah, vesi kielelle tuleepi täällä...
No niin, tähän loppu löpinät!
JonnaP ja PikkuP (17+5)
odottaja-81: Juuri noin se menee. Täälläkin muuten mitataan sf jo rv16+ olevassa neuvolassa ekan kerran. Neukka tätsy vain sanoi, että se ei kerro vielä mitään, koska näillä viikoilla sf-mitta on usein korkea ja sitten saattaa tasoittua alemmalle käyrälle. Esikoisesta mulla kyllä meni käyrä koko ajan yläkäyrän yläpuolella. Katotaan miten tää lähtee. Eka mitta oli tästä 17cm kun esikoisesta se oli 18,5cm samoilla viikoilla.
Lellu1 Nii justiinsa,nyt mä sitte osaan laskee ne viikot kiitti.
Joo,se täti sano mullekki,että yläkäyrillä mulla toi mitta nyt oli ja se on kuulemma ihan normaalia,että se tasottuu ajan myötä ja ei kuulemma tarkota,että ois iso lapsi tulossa
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupeikko85:kuumaa kuumaa ja lisää kuumaa.... |O ei saa uida... :'( mulla on koko aika ihan pirun huono olo,kuumuudesta johtuen... itku parku kyynel siis...
niin jam inä mmyös tuota sf mittaa vielä ihmettelen.. ei se oikein voi noin korkealla viikkoihin nähden olla?? eikös kohdun korkein kohta ole tuossa navan tietämillä tai alapuolella.. ?mut ei minusta kovin toden kuulosta et se olis rintojen tuo kohdun korkein kohta..
mut näin.. ei jaksa nyt enempää kommentoida ku tulee vaan valittamista...
Ainii joo, sulla oli niitä vuotoja. :ashamed: Mut kiva kuulla että nyt ei oo enää vuotanut.Alkuperäinen kirjoittaja pikkupeikko85:no niiden vuotojen takia... :'( ku on istukasta vuotanu ni kielti uimisen koska on tulehdus riski.. tosin nyt ku ei ole vuotanu en tiiä saisko sitä mennä jo pulikoimaa... mut toinen syy on se et saan virtsatietulehduksen yhdestä uintikerrasta ilman raskauttakin jos ei mene het saunaa tms lämpimää... että näin...