Hellou taasen kaikille...
Ei mulle mitään ihmeellistä kuulu kuhan tulin moikkailemaan =)
Eilen olin kaverin luona pihahommissa, tehtiin marjapuskiin tukia, hassuinta on,ettei mulla tee lainkaan pahaa noi hommat, voin ihan hyvin työntää,vetää,hakata(siis puita,nauloja yms), porata vääntää ja kääntää eikä mua kolota tahi satu
Kävelemisessä lähinnä tuntuu pieni painontunne alakerrassa, mut sekin on hyvin vähäinen. (ehtii se sitten loppua kohden).
Mies alko uhkailee että mun pitäis mennä autokouluun tässä kuukauden päästä... hulluko se on :/ Mä oon joskus sille tolkuttanu että se on ihan rahan haaskuuta se koko autokoulu. Koska mä pärjään ihan hyvin ilmankin vaikka joskus tietty harmittaakin se kun aina pitää oottaa että mies ehtii kuskaamaan. Mut ku lapset mul on kuitenkin aina mukana, niin mun mielestä se on yks ja sama meenkö mä omalla autolla vai bussilla.
Nii ja kun mä sitä korttia en kuitenkaan tuu saamaan niin vähän hölmöä.
No pitää kattoa jos sais vielä järjen tohon ukon kalloon
Tänään pitäis oikeesti siivotakki, ku kuopus täytti just tänään tossa muutama minuutti sitten 3v :heart:
Sunnuntaina juhlitaan ja huomenna pitäis mennä ostamaan pojalle lahjaa.. toiveessa hällä oli prätkähiiri ja sen mopo
kaikkee se...
Ite ajattelin että ton lisäksi pitäis löytää sitten tiikeri/nalle puh pussilakanasettiä, uusia boksereita(meidän poika tykkää nukkua boksereilla ja muutenki ne hiertää vähemmän ku tavalliset alushousut, kun ei oo mikään hoikka tuo poika vaan pikemmin roteva ) ja jotain muuta kivaa jos löytyis =)
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=saapiskisu&album_id=285540 tuolta muuten löytyy noi meikäläisen lasten kuvat =)
No niin, oikein mukavaa perjantaita ja viikonlopun alkua kaikille, tää mamma koittaa kerätä voimia siivoomiseen. Kyykkiminen on se yks mitä en kovin mielelläni tee. :/