Tammikuiset 2023 ❄️✨

Hei! Ajattelin että jos joku muukin kaipaa sellaista intiimimpää tammikuisten ryhmää, voisin sellaisen perustaa 🙂 Mitään vikaa ei ole siis isommassa ryhmässä ja itsekin oon muiden lasten kohdalla sekä isommissa ryhmissä myös ja niitä myös seurannut ja ollut niissäkin aktiivinen 🙂 mutta mulla on ollut kaikkien lasten odotusaikana lisäksi sellainen intiimimpi pienempi ryhmä facessa, jossa oon voinut jutella henkilökohtaisemmista asioista myös (en väitä ettei voisi sellaisia isommassakin ryhmässä puhua, varmasti kaikissa ryhmissä vaitiolovelvollisuus🙂) mutta tulipa vain mieleen, jos joku haluaa, niin voin sellaisen perustaa 🙂
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
Hei! Ajattelin että jos joku muukin kaipaa sellaista intiimimpää tammikuisten ryhmää, voisin sellaisen perustaa Mitään vikaa ei ole siis isommassa ryhmässä ja itsekin oon muiden lasten kohdalla sekä isommissa ryhmissä myös ja niitä myös seurannut ja ollut niissäkin aktiivinen mutta mulla on ollut kaikkien lasten odotusaikana lisäksi sellainen intiimimpi pienempi ryhmä facessa, jossa oon voinut jutella henkilökohtaisemmista asioista myös (en väitä ettei voisi sellaisia isommassakin ryhmässä puhua, varmasti kaikissa ryhmissä vaitiolovelvollisuus) mutta tulipa vain mieleen, jos joku haluaa, niin voin sellaisen perustaa
Mua kiinnostais ainakin myös sellanen pienempi ryhmä 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_
Hei! Ajattelin että jos joku muukin kaipaa sellaista intiimimpää tammikuisten ryhmää, voisin sellaisen perustaa Mitään vikaa ei ole siis isommassa ryhmässä ja itsekin oon muiden lasten kohdalla sekä isommissa ryhmissä myös ja niitä myös seurannut ja ollut niissäkin aktiivinen mutta mulla on ollut kaikkien lasten odotusaikana lisäksi sellainen intiimimpi pienempi ryhmä facessa, jossa oon voinut jutella henkilökohtaisemmista asioista myös (en väitä ettei voisi sellaisia isommassakin ryhmässä puhua, varmasti kaikissa ryhmissä vaitiolovelvollisuus) mutta tulipa vain mieleen, jos joku haluaa, niin voin sellaisen perustaa
Mä oon kiinnostunut sitten jos mulla tää raskaus jatkuu nyt tästä .. 😊 Yritän saada verikokeisiin ajan ensi viikolla.. Vu olis kahden viikon päästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_
Moikka
Seurailin sivusta haaveena vauva 2023 ryhmää ja yllätyksekseni tein positiivisen raskaustestin viime torstaina dpo11, en uskonut silmiäni. Meillä siis ensimmäinen yhteinen ja yk7. Reissuun oli tarkoitus lähteä ja siellä teinkin vielä la ja su positiiviset. Kuukautisia ei ole kuulunut ja varasin jo neuvolan joka olisi 20.5. Pitkät kaks viikkoa odottaa 🥴 Rohkenin tulla suoraan tähän ryhmään kirjoittelemaan ja seuraamaan muidenkin taivalta. Sovelluksen mukaan la 7.1.23 🤭
 
Moikka
Seurailin sivusta haaveena vauva 2023 ryhmää ja yllätyksekseni tein positiivisen raskaustestin viime torstaina dpo11, en uskonut silmiäni. Meillä siis ensimmäinen yhteinen ja yk7. Reissuun oli tarkoitus lähteä ja siellä teinkin vielä la ja su positiiviset. Kuukautisia ei ole kuulunut ja varasin jo neuvolan joka olisi 20.5. Pitkät kaks viikkoa odottaa Rohkenin tulla suoraan tähän ryhmään kirjoittelemaan ja seuraamaan muidenkin taivalta. Sovelluksen mukaan la 7.1.23
Onnea plussasta ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
Mä tuun varovaisesti tänne kurkistelemaan, tänään aamulla plussasin aika selvän viivan ja melko yllättäen Vähän shokissa oon, mutta onnellinen tietysti myös Liityn kanssa pienempään faceryhmään jossain kohtaa, kun nyt näkee muutaman päivän sisään, että alkaako viivat vahvistua

IMG 20220507 072900 1

Siinä vielä testi
Onnittelut 😍 selkeä viiva! Laita yv kun haluat sinne pienempään ryhmään mukaan 😊👍
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
Ja tarkennan vielä, et ei sinänsä yllätys. Ihan tiedettiin kyllä, että mahdollisuus on ja ovis tuli hyödynnettyä😂 Mutta en vaan olis uskonut, et tärppää heti ja olin asennoitunut et menee joku 4 kiertoa niinku esikoisesta🙈
 
Hei! Ajattelin että jos joku muukin kaipaa sellaista intiimimpää tammikuisten ryhmää, voisin sellaisen perustaa Mitään vikaa ei ole siis isommassa ryhmässä ja itsekin oon muiden lasten kohdalla sekä isommissa ryhmissä myös ja niitä myös seurannut ja ollut niissäkin aktiivinen mutta mulla on ollut kaikkien lasten odotusaikana lisäksi sellainen intiimimpi pienempi ryhmä facessa, jossa oon voinut jutella henkilökohtaisemmista asioista myös (en väitä ettei voisi sellaisia isommassakin ryhmässä puhua, varmasti kaikissa ryhmissä vaitiolovelvollisuus) mutta tulipa vain mieleen, jos joku haluaa, niin voin sellaisen perustaa
Muakin kiinnostais myös vähän pienempi ryhmä!😁
 
Ainii @Lumihiutale_ , voisin täällä tulla listalle ☺ Laskureiden mukaan LA ois 15.1.❤

Olikos niin, että täällä monia, joilla ollut hyvinkin oireeton tää ihan alku? Mulla siis tuli aika yllärinä, kun ei oikeen mitään plussaan viittaavia oireita ollut. Korkeintaan jotain ihan pieniä vihlaisuja/juilimista sillon tällöin, vähän palelua ja eilen illalla kipeytyi toinen tissi reunasta😅 Tänään tuntunut jo vähän molemmissa, viime raskaudessa ei koko aikana tän kummemmin kipeytynyt. Mut jotenkin vaan on niin hämillään ja miettii, et voiko nyt oikeesti olla🤭 Eipä kai ne kaks aamulla tehtyä testiä valehtele🙈
 
Oireista täällä rintojen kipeytyä, repäisykipuja, etovaa oloa ajoittain. Ja hajut voimistunut ja muuttunut epämiellyttäviksi. Eli vähäisellä mennään vielä. :D

Tein digitestin ja nyt vähän harmittaa etten tehnyt aamupissasta, eli odottanut huomiseen. Näytti nyt 2-3. Enhän mä osaa olla ostamatta toista ja testata myöhemmin saisko sen 3+. Vaikka toisaalta noi on kyllä ihan sikahintaisia, että vois koittaa malttaa odottaa varhaisultraakin..
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
Täällä oli viiva vahvistunut sen verran, että hyppään mukaan keskusteluun 😊 @Lumihiutale_ voi lisätä listaan LA 17.1. Kyseessä toinen lapsi meille.

Oireita on monenlaisia ja ne on hyvin erilaiset kuin ekassa raskaudessa, joten vähän nyt jo arvailen, että olisko toista sukupuolta tulossa... Kiinnittymisen aikaan oli nenä tukkoinen ja rinnat tosi kipeät. Sitten siitä alkoi ns. repäisykivut kohdun alueella ja iltaisin nukkumaan mennessä menkkamainen jomotus. Nämä kipuilut on jatkunu ja lisäksi nenän limakalvot on kuivat, öisin hikoiluttaa ja aamuisin herätessä pää kipeä. Myös tissit on tosi turvonneet, koska ostin vasta muutama viikko sitten ihanan napakat ja hyvin istuvat rintsikat, mutta nyt tissit pursuaakin niistä jo ulos 🙄

Hyvää äitienpäivää kaikille ❤ varsinkin niille, joille tää on eka!

Aijuu ja ite en käytä Facebookia, mutta ajattelin kysellä, että olisko kukaan innokas whatsapp-ryhmään? Erityisen kivaa ois, jos löytyis porukkaa oman synnärin (oys) alueelta, niin vois mahollisesti sitten vauvatreffailla tosielämässäkin 😊
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia

Yhteistyössä