Tammikuiset 2023 ❄️✨

Yleensä rusehtava tai vaaleanpunainen vuoto on harmitonta Ja km ei ole mikään tuomio että niin kävisi uudelleen, mutta kannattaa tuntemuksista keskustella vielä neuvolassa meinaatko käydä varhaisultrassa?
Onneksi joo yksi km ei tarkoita etteikö vielä voisi ihan hyvin onnistua. Ja on jo heti huomattavia eroja km raskauteen, kun testiviiva oli vahva ja nyt illalla jo vahvempi kun aamulla. Km kanssa viiva vahvistui tooooodella hitaasti ja pysyi aika hailakkana kunnes lopetin testaamisen kun stressasi se.
Joo ehdottomasti meen varhaisultraan, oon itselleni luvannut että vaikka olis tiukka raha tilanne tän lakkoilun myötä, niin siihen on oltava raha. Sain ajan tän kuun lopulle. En uskaltanut aiemmin varata, en halua liian aikaisin mennä ettei siitä synny huoli.
 
Mä yritän huomenna taas päivitellä tuota laskettujen aikojen listaa kun pääsen koneelle 🙂

Täällä odottelen, että tulis edes jotain merkkejä raskaudesta.. oon nyt nähnyt kahtena yönä unta että saan keskenmenon, toivottavasti johtuu vain menneestä ja keskenmenon pelosta eikä olisi mitään enneunia 🙄
 
Mulla taitaa käydä kuten @senya lle on käynyt. Toivottavasti sinulla menisi nyt kaikki hyvin ❤
Mutta täällä ei viivat paljoa vahvistu.. Ei paljoa ole valitettavasti luottoa tähän raskauteen enää 😔 jään taustailemaan ja infoan josko poistun häntä koipien välissä haaveilijoihin 😔
 
Hei,

Täällä ilmoittautuisi mukaan kolmatta odottava. LA alustavasti 6.1.2023. Jännittää, miten lähtee raskaus sujumaan. Ennen plussaa oli jo tunne, että on raskaana ja aamuyön valvomista sekä paineen tunnetta alavatsalla.. Neuvola-aika varattuna ja raskausvitamiinit aloitettuna.🙂 Isommat lapset on jo 14-v. ja 11-v. (täyttää 12v. tänä vuonna).
 
Mulla taitaa käydä kuten @senya lle on käynyt. Toivottavasti sinulla menisi nyt kaikki hyvin
Mutta täällä ei viivat paljoa vahvistu.. Ei paljoa ole valitettavasti luottoa tähän raskauteen enää jään taustailemaan ja infoan josko poistun häntä koipien välissä haaveilijoihin
Voi, en halunnut pelotella. Ei ne vaaleammat viivat aina tarkoita mitään pahaa, toivottavasti ei tarkoittaisi sulla ja kaikki menisi vielä hyvin ❤ paljon tsemppiä ja halauksia! ❤
 
Mulla taitaa käydä kuten @senya lle on käynyt. Toivottavasti sinulla menisi nyt kaikki hyvin
Mutta täällä ei viivat paljoa vahvistu.. Ei paljoa ole valitettavasti luottoa tähän raskauteen enää jään taustailemaan ja infoan josko poistun häntä koipien välissä haaveilijoihin
Joskus jotkut saavat vain haalean viivan, eikä tummu kontrolliviivan vahvuiseksi ollenkaan, ja silti kaikki hyvin ❤ toivotaan että sulla olisi näin!
 
Hei vaan tänne, tuun jo ujosti kentänlaidalle kuikuilemaan! Huomenna pitäisi alkaa menkat, mutta tänä aamuna rfsun varhainen testi antoi kyllä sen verran vahvan viivan että taitaa jäädä menkat tulematta! Mutta aika näyttää - pitää tässä testailla viikonlopun yli ja koettaa malttaa olla rauhassa. Tästä testistä en vielä oo puhunut miehelle, ajattelin äitienpäivänä testata ja jos (ja toivottavasti kun) viivat sen kuin vahvistuu, kerron asiasta sitten...

Yrityskerta taitaa olla neljäs, ja lapsi mulle ensimmäinen, miehelle neljäs. Ajatukset laukkaa jo ihan hullua rataa siitä miten mulle hyvin tärkeät bonuslapset ottavat asian ja miten kaikki menee, mutta nyt kyllä todella kaivataan niitä kuuluisia jäitä sinne hattuun. LA olisi laskurien mukaan 15.1., talvella synttäreitään juhlivaa ei meillä vielä perheessä olekaan :D
 
Mäkin varasin neuvolan tuossa, on vasta 30.5. Tuntuu menevän toosi pitkälle kun melkein kesäkuulle, mutta eihän siihen oikeasti ole kun vähän alle kuukausi. Jotenkin vaikea tajuta, että kesä on jo noin lähellä. :D
Siirsin tänään myös varhaisultraa aiemmaksi, on nyt 23.5. Toivon ettei ole liian aikaisin, mutta ei kyllä pitäisi. Menkoista laskettuna sillon olisi kai 9+ jotain, todellisuudessa varmaan reilun viikon vähemmän. Ensimmäinen aika olisi ollut 27.5. mutta en varatessa tajunnut sen olevan helatorstain jälkeinen perjantai, en millään saa töistä vapaaksi sitä aamua.

Tänään ollut kaverina päänsärkyä ja voimakasta etomista. Joko tää alkaa.. :sick:
 
Tänään ei ole ollut oikeastaan mitään oireita mikä viittais raskauteen. Mulla on ollut tänään vapaapäivä ja olen vaan levännyt ja käynyt jääkaapilla välillä. Aikaisemmin tällä viikolla melkein joka kerta, ku lähdin ajaa autolla alkoi etoa
En ole vielä varannut aikoja mihinkään. Ens viikolla varaan.
 
Mun makuaisti on kadonnut koronan takia kokonaan, vielä tää viikko sairauslomaa. Ruokakaan ei maistu yhtään, niin välillä tulee ällö olo, mutten tiedä onko se tuo alkio vai tauti🤷‍♀️ rinnat on alkanu kyllä kipeytyä.
 
Täällä ollaan plussattu juuri, otan nyt riskin ja perustan jo tammikuisille oman ketjun taustaa sen verran että kolme lasta ja yksi tuulimuna ja kemiallinen, joten tässä nyt saa vielä jännittää miten tämä menee, mutta toivotaan että kaikki menisi parhain päin Löytyykö jo muita plussanneita?


Lasketut ajat:

Nimimerkki ja laskettu aika:

LUMIHIUTALE_ 2.1
LAURANEN123 31.12
ÄÄRIRAJOILLA 30.12
MAMMAXXXX 5.1
NEMILY 7.1
NUORIÄITI1 1.1 TAI 4.1
OLIIVI3 10.1
KATJ 8.1
 
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_
vierailija
Heippa! Ekaa kertaa ikinä kirjoittelen mihinkään keskustelupalstalle, jännittävää! Ja vielä jännittävämpää on se, että täällä laskettuaika on 9.1.2023, jos kaikki menee hyvin ❤ takana 2,5 vuoden toive raskautumisesta, eli tätä todella on toivottu. Ekaa kertaa siis raskaana ja plussasin maanantaina, nyt 4+4 menossa. Oireina tukkoisuus, menkkamainen jomotus alamahassa ja rintojen arkuus, mutta nekin toisinaan katoaa ihan kokonaan… ja se vähän hirvittää, kun ei tunnu ”erilaiselta”. Mutta kaipa se kuuluu asiaan. Varhaisultran varasin 23.5 ja neuvolan 30.5. Pelottaa kyllä tosi paljon!
 
  • Tykkää
Reactions: Nemily
Heippa! Ekaa kertaa ikinä kirjoittelen mihinkään keskustelupalstalle, jännittävää! Ja vielä jännittävämpää on se, että täällä laskettuaika on 9.1.2023, jos kaikki menee hyvin takana 2,5 vuoden toive raskautumisesta, eli tätä todella on toivottu. Ekaa kertaa siis raskaana ja plussasin maanantaina, nyt 4+4 menossa. Oireina tukkoisuus, menkkamainen jomotus alamahassa ja rintojen arkuus, mutta nekin toisinaan katoaa ihan kokonaan… ja se vähän hirvittää, kun ei tunnu ”erilaiselta”. Mutta kaipa se kuuluu asiaan. Varhaisultran varasin 23.5 ja neuvolan 30.5. Pelottaa kyllä tosi paljon!
Hauskaa, meillä osuu täysin samoille päiville eka neuvola ja varhaisultra. :D Onnea plussasta! ❤
 

Yhteistyössä