Tammikuiset 2023 ❄️✨

Väsymys on aivan jäätävä. Aamulla,päivällä, illalla ja yölläkin vielä nukuttaa. ‍

Nyt kun vielä töissä joutuu leikkiin maskin kanssa niin yökötys on ihan hirveetä. Muutaman kerran joutunut oksentaann.
Onko muilla mitään pahoinvointia vielä?
Täällä lähinnä etovaa oloa, pitäis pitää tarkemmin huolta tasasista ateriaväleistä 😅 mutta väsymys myös tuttua, ei vielä lamauttavaa mut nukkua saa kyllä 😅
 
Heips, täällä plussattu. Taustalla keskenmeno maaliskuussa. Sen jälkeen ei ole menkkoja tullut, joten varhaisultraan varaan aikaa, että saadaan tietää laskettu aika. Joskus tammikuun alussa LA varmaan on. Varuillaan tässä on koko ajan koska ikääkin on vuoden päästä 40. Km myös mielessä koko ajan.
Oireina on jäätävä palelu ja iltapäivällä lisääntyvä etova olo, jos ei ole syönyt kunnolla.
Kolmatta odotetaan.
 
Onnea uusille plussanneille ❤ Mulla myös keskenmeno ja kemiallinen ennen tätä, niin pelottaa että taas menisi kesken, ja kun on tämä oireettomuus, ei tunnu yhtään että olisi raskaana, paitsi että menkat on jääneet pois.. Muutaman kerran pientä menkkajuilintaa mutta palelukin hävinnyt ja nyt ei ole vatsassa tuntunut miltään 🙄
 
Onnea uusille plussille! 😍

Täällä mennään hyvin oireettomilla ololla. Rinnat on hiukan arat ja turvonneet. Muutoin ei oikein mitään. Ensi viikolla ajattelin soitella neuvolaan.

Viikolla tein vielä testin ja yhtä positiivista näytti kun viimeksikin.
 
Kevät31
Täälläkin plussattu haaleasti keskiviikkona ja vahvemmilla viivoilla torstaina. Yritystä jo enempi ja vähempi vuosi takana ja ensimmäinen nyt varovaisesti ilmoittelisi tulostaan 😊 Tammikuulle laskettuaika näillä näkymin menisi, vähän on tämäbovumaation ajankohta epäselvä, kun kierto ei ole ollut säännöllinen missään vaiheessa😅 Nyt ollut kolmatta päivää aika voimakkaita menkkamaisia kipuja alamahalla vaikkei mitään vuotoa ole alkanut, mutta ilmeisesti tämä aika yleistä näillä alkumetreillä.
 
Minä tein tänään elämäni ekan positiivisen raskaustestin ja liityn varovasti mukaan❤😭 toivotaan kaiken menevän hyvin!
Yritystä ollut noin puoli vuotta. Olin aika varma raskaudesta jo viikko sitten, kun tuli haaleaa vaaleanpunaista vuotoa ja alavatsaa tuikki keskelle. Eilen töissä puhalsin ilmapalloa ja alkoi yököttää.

Laskettuaika sattuusovelluksen mukaan tammikuun alkuun, 7.-8.1.
 
Ensi viikolla ajattelin soitella.

Hyvää Vappua täältäkin. Itsellä tuo peittely tänään edessä. 😬 emme ole kertoneet kenellekään ja miehen vanhemmille olisi tarkoitus mennä saunaan ja syömään illaksi. Ja alkoholista pitäisi kieltäytyä. Anoppi arvaa heti siitä kun kieltäydyn. 😁
 
Kivaa kun taas uusia plussia 😍 Täällä ei tarvi onneksi peitellä, mulla olisi ollut viikonloppu töitä, mutta huomisen joudun jäädä kotiin kun flunssa pahenee ja lämpöäkin (tiedä sitten johtuuko raskaudesta vai flunssasta), niin ei ole oikein vappumenoja täällä 🙂
 
Kivaa kun taas uusia plussia Täällä ei tarvi onneksi peitellä, mulla olisi ollut viikonloppu töitä, mutta huomisen joudun jäädä kotiin kun flunssa pahenee ja lämpöäkin (tiedä sitten johtuuko raskaudesta vai flunssasta), niin ei ole oikein vappumenoja täällä
Täällä sama! Mies sai positiivisen tuloksen koronatestistä keskiviikkona ja oon itse kanssa odottanut koska tulos tulee.. itse olen vaan nuhainen ja yskäinen eli ei oo töihin menemistä huomenna. Yhden panadolin otin eilen, mutta muuten yritän mahdollisimman vähillä lääkkeillä. Hankala tästä olosta tietää mikä on koronaa, mikä raskautta ja mikä allergiaa😅 hyvä olo ei oo.
toivottavasti flunssat menisi pian ohi!
 
Heip! Hyppään tänne mukaan, tänään plussattu ja varmistettu vielä digillä, raskaana 1-2. :love:
Ikää tänä vuonna 38, lapsia ennestään 3, joista esikoinen 19, keskimmäinen 16 ja kuopus 10kk. Ikäeroa siis tulossa 1v7kk. :eek: Vähän jännittää, itseasiassa vähän enemmänkin.. Olin varautunut pidempään yritysaikaan mutta yk1 ja pikkanen tarrasi kiinni.🥺 Tietty kaikki niin alussa vielä, mutta raskaana kunnes toisin todistetaan!😄
Hyvää Vappua kaikille ❤
 
Heip! Hyppään tänne mukaan, tänään plussattu ja varmistettu vielä digillä, raskaana 1-2.
Ikää tänä vuonna 38, lapsia ennestään 3, joista esikoinen 19, keskimmäinen 16 ja kuopus 10kk. Ikäeroa siis tulossa 1v7kk. Vähän jännittää, itseasiassa vähän enemmänkin.. Olin varautunut pidempään yritysaikaan mutta yk1 ja pikkanen tarrasi kiinni. Tietty kaikki niin alussa vielä, mutta raskaana kunnes toisin todistetaan!
Hyvää Vappua kaikille
Sama ikäero tulossa kuopuksille ja uudelle babylle😍 Ollaankohan vanhoja tuttuja aiemmista ryhmistä🤭
 
  • Tykkää
Reactions: Oliivi3
Täällä sama! Mies sai positiivisen tuloksen koronatestistä keskiviikkona ja oon itse kanssa odottanut koska tulos tulee.. itse olen vaan nuhainen ja yskäinen eli ei oo töihin menemistä huomenna. Yhden panadolin otin eilen, mutta muuten yritän mahdollisimman vähillä lääkkeillä. Hankala tästä olosta tietää mikä on koronaa, mikä raskautta ja mikä allergiaa hyvä olo ei oo.
toivottavasti flunssat menisi pian ohi!
Voi että, toivotaan että sielläkin sairastelut menis äkkiä ohi! Tuntuu että tämä raskaus vain pahentaa näitä flunssan oireita 🙄
 
Unohdin eilen kaiken hämmennyksen keskellä onnitella kaikkia! 🥰
@Mammaxxxx hyvin todennäköisesti jossain samassa ryhmässä ollaan :ROFLMAO:
Pitäisikö tehdä lasketunajan lista? Mihin tulisi vaikka nimimerkki, la, monesko lapsi? Vai onko liian aikaista 🤭
Onko jo oireita ilmaantunut? Mulla kuopuksesta tuttu hengenahdistus ja Hengästyminen, huimaus, realistiset unet (näin unta et tein plussatestin samana aamuna kun sen tein, kuten viimeksikin), painon tunne alavatsalla ja muutenkin hassu tunne ja aamuyön unettomuus. On tää jännää 🤩
Tänään 3+6 😍
 
Unohdin eilen kaiken hämmennyksen keskellä onnitella kaikkia!
@Mammaxxxx hyvin todennäköisesti jossain samassa ryhmässä ollaan
Pitäisikö tehdä lasketunajan lista? Mihin tulisi vaikka nimimerkki, la, monesko lapsi? Vai onko liian aikaista
Onko jo oireita ilmaantunut? Mulla kuopuksesta tuttu hengenahdistus ja Hengästyminen, huimaus, realistiset unet (näin unta et tein plussatestin samana aamuna kun sen tein, kuten viimeksikin), painon tunne alavatsalla ja muutenkin hassu tunne ja aamuyön unettomuus. On tää jännää
Tänään 3+6
Kannatan listaa! Pitäskö sitä tonne ekalle sivulle päivitellä vai aina tänne loppupuolelle? :)
 
Mä soittelin tänään neuvolaan ensimmäistä aikaa. Käyn tänään myös virallisessa koronatestissä.
Mulla ei oo vielä muita oireita kuin paineen tunne alavatsassa ja selässä. Tosin tuntemuksen sekoittuu nyt koronan kanssa..
olisipa kiva saada lista aikaiseksi😊
 
Soittelin tänään kans neuvolaan. Heidän laskurin mukaan la 30.12.22 ja viikot tällä hetkellä jotain 5+3. sovelluksen mukaan la 6.1.23 😬 saa nähdä mihinkä lopullinen osuu. Sain neuvola ajan vasta kesäkuu alkuun. Pitkät viikot edessä. Ajattelin kyllä mennä yksityiselle varhaisultraan.
 
Soittelin tänään kans neuvolaan. Heidän laskurin mukaan la 30.12.22 ja viikot tällä hetkellä jotain 5+3. sovelluksen mukaan la 6.1.23 saa nähdä mihinkä lopullinen osuu. Sain neuvola ajan vasta kesäkuu alkuun. Pitkät viikot edessä. Ajattelin kyllä mennä yksityiselle varhaisultraan.
Onpa harmillisen pitkä aika odottaa ekaa tapaamista.. mikä sovellus sulla on käytössä? Neuvolan la pitää varmaan paikkaansa, kun mulla on nyt 4+2 ja la osuu tuohon 7.1.
mietin kans varhaisultraa.
 

Yhteistyössä