Olikos plussanneita tammikuulle jo? En ole ihan varma lasketusta, saattaa olla joko joulukuussa tai tammikuussa riippuen laskurista, sattuu juuri siihen kuun vaihteeseen, mutta ultraa odotellessa.
Ymmärrän pelkosi, toivotaan että kaikki menee tällä kertaa hyvin Onnea plussasta!Ylläriplussa tuli ja la olis 31.12. Edellinen raskaus päättyi melkein puolivälissä vauvan kuolemaan. Tai sikiöksi sitä virallisesti vielä kutsuttiin.
Kamala pelko miten nyt käy, toiveet kuitenkin korkealla.
Onnea plussasta nyt vaan paljon tarrasukkia mullakin oli tammikuu keskenmeno joten jännittää kyllä nyt uus raskaus...Heippa. Täällä plussattu eilen ja tänään varmistettu myös. Oma olo ja mieli sanoi että raskaana ollaan niin sillä testasin. Maaliskuun alussa oli keskenmeno jonka jälkeen kierto ollu sekasin niin en varmaksi tiedä laskettuaikaa, epäilen että tammikuun alkupuolelle ehkä. Olen kiinnostunut myös fb ryhmästä.
Mullakin oli tammikuussa km vklla 17. Ja kyllä, jännittää kovasti!Onnea plussasta nyt vaan paljon tarrasukkia mullakin oli tammikuu keskenmeno joten jännittää kyllä nyt uus raskaus...
Voih että niin surullisia on noi km toivotaan et tää tammikuisten ketju sais nyt olla sellainen hyvä kk kaikilleMullakin oli tammikuussa km vklla 17. Ja kyllä, jännittää kovasti!
Tarrasukkia sinnekkinOnnea plussasta nyt vaan paljon tarrasukkia mullakin oli tammikuu keskenmeno joten jännittää kyllä nyt uus raskaus...
mä oon kiinnostunut liittymäänMoikka! Täällä myös plussattu ja la. 1.1.2022! Yhden keskenmenon ennen esikoista kokeneena. Nyt kuitenkin erittäin hyvillä fiiliksillä tästä raskaudesta. Olisitteko kiinnostuneita liittymään pienempään ryhmään, jos loisin yksityisen facebook-ryhmän? Voisimme jakaa siellä matkaa ja ajatuksia. Esikoiseni kohdalla oli sellainen. meitä oli noin 30hlöä ja siellä oli mukava tutustua toisiin ja vaihtaa kuulumisia ja raskausvaiheita!