Kuinka yllättävää, että kaikki sujuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnetar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnetar

Vieras
juuri niin kuin ei pitäisi.. Kolme viikkoa ollaan odotettu yhteydenottoa sampopankista, ollaan jätetty soittopyyntöjä ja jonotettu konttorin linjoilla vaan ihan turhaan. Kukaan ei ole vastannut saati soittanut takaisin päin. Eilen soitin niin monta kertaa vaihteeseen, että niiltä meni ilmeisesti hermot ja saatiin yhteys konttoriin ja konttorista että menee ensi vuoden puolelle jotta päästään vaihtamaan korkoa ja hakemaan remonttilainaa!!! Suivaannuin ihan tosissaan, en meinannut uskoa korviani ja sanoin että nyt vaihtuu pankki! Joten nyt saatiin aika tälle päivälle klo 10.00. Vaan nyt, eilen niin terve lapsi on kipeä. Kamala yskä ja nuha, kuumetta 40 raatia, minulla taitaa lämpö olla nousussa kun paleltaa ja mieskin jotain valitteli.. Siis ei voi olla totta!! :( Olin ihan varma, että asia olisi ollut hoidettu jo kolme viikkoa sitten, vaan ei :(

Mutta ei siinä vielä kaikki kun joku ihanuus hajotti autosta sivupeilit ja pyyhkijät, jääkaappi ja pakastin sanoi yhteistyösopimuksen irti ja tv-hajosi. Kaikki just nyt :( Että haista kuule paska ja vietä oikein helvetin hieno joulu!

Alkuperäinen kirjoittaja onnetar:
juuri niin kuin ei pitäisi.. Kolme viikkoa ollaan odotettu yhteydenottoa sampopankista, ollaan jätetty soittopyyntöjä ja jonotettu konttorin linjoilla vaan ihan turhaan. Kukaan ei ole vastannut saati soittanut takaisin päin. Eilen soitin niin monta kertaa vaihteeseen, että niiltä meni ilmeisesti hermot ja saatiin yhteys konttoriin ja konttorista että menee ensi vuoden puolelle jotta päästään vaihtamaan korkoa ja hakemaan remonttilainaa!!! Suivaannuin ihan tosissaan, en meinannut uskoa korviani ja sanoin että nyt vaihtuu pankki! Joten nyt saatiin aika tälle päivälle klo 10.00. Vaan nyt, eilen niin terve lapsi on kipeä. Kamala yskä ja nuha, kuumetta 40 raatia, minulla taitaa lämpö olla nousussa kun paleltaa ja mieskin jotain valitteli.. Siis ei voi olla totta!! :( Olin ihan varma, että asia olisi ollut hoidettu jo kolme viikkoa sitten, vaan ei :(

Meilläkin meni pankki vaihtoon asuntolainaa hakiessa. Sampo ei ollut kiinnostunut lainaamaan meille. Olen ikäni, siis ihan "vauvasta" saakka ollut kultapossukerhon jäsen ja koko ikäni oli tili ensin postipankissa, sitten sammossa.
Mutta kun ensimmäistä kertaa elämässä piti saada lainaa, ei pankissa mitän kiinnostusta. Ei tullut yhteydenottoa eikä ilmeisesti tarvetta pitää meitä asiakkaina, kun haimme niin vähän lainaa.

Oiskin hoitaja! Mut ei ole :(! Meidän on ihan pakko raahautua paikalle koko porukka, toinen aika toisessa pankissa on klo 13.30 ja miehellä pikkujoulut klo 12.00 joita se ei viitsis jättää väliin kun sen työkaveri on ollut ihan maassa eron jälkeen ja hänellä kävi eilen asunnon välittäjä ja ei ole liikkunut mihinkään aikoihin muutenkaan. Olisi tullut käymään pankissa vaan :(..
Mutta kyllä asuntolainaa hakiessa laina aolisi myönnetty vaikka kuinka, mutta tuo mies sanoi silloin että ei oteta penniäkään ylimääräistä maksettavaksi :(. Tapeltiin aikamme aiheesta, ettei kannata vetää ihan tiukulle ja jos jotain sattuu.. No häneltä tippui palkka koska ei saanut enää päivärahoja, minä jäin työttömäksi ja... :( Että josko joku asia nyt onnistuisi..

Yhteistyössä