Ei sykettä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sari

Vieras
rv 6+5
Kävin jo ultrassa, eikä sykettä vielä näkynyt :( On vähän pahamieli...
Gyne sanoi, että muuten oli ok, sanoi, että on 99% varma, ettei ole tuulimuna, vaan menin vähän liian aikaisin. 2 päivää myöhemminkin, kun olisin mennyt tai viikon päästä, syke olisi näkynyt. Gyne onnitteli ja sanoi, että ole huoleti kyllä se normaali raskaus on.

Kyllä harmittaa, että olin niin hätäinen. En viitti ultraa enää uudestaan maksaa eli nyt joudun odottamaan viikolle 10, kun menen neuvolaan, toiv. sydämenlyönnit kuuluu silloin.
Vähän kuitenkin jännittää..voiko se nyt niin varma olla siitä ettei ole tuulimuna..no yritän luottaa siihen.

Gyne muuten sanoi, että kp 22 sopii paremmin hedelmöittymiseen kuin kp 14 tai 15, eli todennäk. alkanut kp 22 yhdynnästä.

Ei ole väliä, sen takia vaan mietin kun siinä on viikon ero. Eli kun alkanut todennäk. vasta joskus kp 22 paikkeilla, niin ei ihme ettei vielä näkynyt sen enempää. Jos taas olisi alkanut silloin 14 tai 15, olis syke varmaan jo näkynyt.

Mut se siitä ;)

Hei!

Ikävä kuulla tämä. Mutta eiköhän kaikki ole hyvin, parin viikon päästä uudestaan kokeilette! Meillä alkuraskauden ultra tehtiin rv 7+5 ja silloin jo näkyi. Kaikilla ei välttis edes silloin ja niinkuin sanoit, riippuu varmaan starttipäivästä : ) Kerrothan myöhemmin, miten menee?

Mulla oli tässä raskaudessa vuotoa rv 6+4, eikä ultrassa nähty sykettäkään, eikä sikiö myöskään vastannut viikkoja. Aikaisin testattu plussa taas meinas sitä, että ois pitänyt näkyä... Mutta, seuraavassa ultrassa(8+1) kaikki oli kuitenkin hyvin ja syke näkyikin, vaikka mulle ei todellakaan edes annettu noin paljon toivoa kuin sulle! Eli kaikki voi oikeasti olla ihan hyvin!:)

Pitäisikö sydänäänten kuulua jo viikolla 9+6? Ultra olisi vasta kahden viikon päästä ja en malttaisi odottaa tuonne asti, jotta tiedän kaiken olevan ok. Luulin, että ultra on tarkempi jopa noin aikaisella viikolla, mutta varmaan paljon riippuu ultraajastakin. Odottelu on inhottavaa, vai mitä?

Meillä päin ultraan ei edes pääse noin varhain. Juuri sen takia, ettei tule turhaa käyntiä . Kun itse soittelin yksityiselle varhaisultra- aikaa, niin sanoi, että aikaisintaan rv 8+ annetaan aika, että syke varmasti näkyy.

piika, sydänäänten ei tarvii kuulua vielä noin varhain, toisilla kuuluu jo, toisilla vasta monta viikkoa myöhemmin.

Toivottavasti alkuperäisellä kuitenkin kaikki on hyvin!

Yhteistyössä