Tammikuiset 2022

Tuun varovasti kurkkimaan jo tänne, melko selvän plussan sain jo tänään testiin dpo 13! Meille toinen lapsi olis siis tuloillaan, esikoinen on syntynyt 6/20. Laskettu aika menkoista laskettuna olis varmaan 7.1., oviksesta 3.1. mutta mennään tuolla 7.1. kun neuvola sen kuitenkin ultraan saakka niin laskee :)
 
  • Tykkää
Reactions: pallomaha123
Hei ja onnea kaikille plussanneille! :)
Varovasti tänne kirjoittelen, täällä tänään menkat 2 päivää myöhässä ja selkeä plussa saatu 1,7 vuoden yrittämisen jälkeen! LA 31.12.21-1.1.22 riippuen laskurista.
Jännittävää joka tapauksessa!

Onko joku jo soitannut neuvolaan? Ajattelin soitella tän viikon to tai pe, jos vielä plussa näkyy :)

Pakko jonnekin päästä avautumaan kun ajateltiin ystäville ja perheelle kertoa sitten vasta myöhemmin, mukavaa saada vertaistukea kuitenkin :)
 
vierailija
Ylläriplussa tuli ja la olis 31.12. Edellinen raskaus päättyi melkein puolivälissä vauvan kuolemaan. Tai sikiöksi sitä virallisesti vielä kutsuttiin.

Kamala pelko miten nyt käy, toiveet kuitenkin korkealla.
 
Täällä tosiaan tänään plussattu, ja tuli niin selkeät viivat ja cb digiin 2-3 viikkoa, että taidan siirtyä tänne! Laskurin mukaan tänään olis 4+0 ja LA 7.1.

Työnteosta ei tule kyllä yhtään mitään kun googletten kaikkea ja ihan täpinöissä :D Meinaatteko varata varhaisultraa? Ajattelin odottaa viikonlopun yli ja sitten varata neuvolaa ja varmaan sen ultran.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Jadde ja Skyela
Onnea kaikille plussasta! <3

Kyl äkkiä lähti mieli laukalle kun plussan sai, että vaunuja jo kattelen työn ohessa jne. :D sitten taas hetken päästä muistaa et aika alussa tässä vielä ollaan, sovellus kertoo että vauvasi on nyt omenansiemenen kokoinen!

Ajateltiin mennä varhaisultraan ehkä viikolla 7 tai 8. Kyl sitä jotenkin haluu käydä varmistamassa onko siellä elämää ja onko oikeassa paikassa ja mieskin oli samaa mieltä.

Tänään ajattelin soittaa neuvolaan, mulla ois omien laskujen mukaan nyt 4+6.
 
  • Tykkää
Reactions: Bubbu
Haluaisin kanssa varhaisultraan, mutta ei oikein osu olemaan vapaita arkisin töistä ja työpäivät 9-17. Lähimmät paikat olisi 45 min päässä kotoa niin vähän hankalasti olisi järjestettävissä tai sitten menee jo pitkästi kesäkuun puolelle ja nt-ultrakin on jo silloin lähellä. Pitää vähän suunnitella
 
Varovaiset kurkistukset tänne.
Onnea kaikille plussanneille❤.

Tammikuussa oli keskenmeno ja nyt pelottaa uusi plussa tikussa laskettu aika olis 3.1.
Mutta onnea kaikille plussanneille paljon tarrasukkia että kaikki sujuu hyvin.

Oloja: jäätävä väsymys ja hajuaisti on tarkka vähän liiankin kun liikkuu jossakin bussissa kaikki tuoksut tulee liian hyvin tunnetuksi.

Mulla on varhaisultra parin viikon päästä jännittää kovasti...

Hyviä vointeja
 
  • Tykkää
Reactions: Lottie23
Tsemppiä ja tarrasukkia Jadde ja muille myös!
On tää alku aika jännittävää..
Oireita kanssa alkaa jo olemaan väsymystä, ruokahaluttomuus, pissahätä ja tää turvotus on jo aika huomattavaa ainakin omaan silmään..

Meillä eka neuvola kesäkuun alussa rv 9. La 1.1 neuvolan laskun mukaan.
 
Pikkutoukkanen
Moikka! Täällä myös plussattu ja la. 1.1.2022! Yhden keskenmenon ennen esikoista kokeneena. Nyt kuitenkin erittäin hyvillä fiiliksillä tästä raskaudesta. Olisitteko kiinnostuneita liittymään pienempään ryhmään, jos loisin yksityisen facebook-ryhmän? Voisimme jakaa siellä matkaa ja ajatuksia.☺ Esikoiseni kohdalla oli sellainen. meitä oli noin 30hlöä ja siellä oli mukava tutustua toisiin ja vaihtaa kuulumisia ja raskausvaiheita!
 
  • Tykkää
Reactions: Jankesof
Heippa!

Täällä maanantaina plussattu hieman yllätykseksi maaliskuisen keskenmenon jälkeen. Odoteltiin marraskuista mutta odotus päättyi keskenmenoon maaliskuun lopulla. Ihan tarkkaa tietoa mulla ei ole missä kohtaa raskautta mennään kun välissä ei menkkoja ollut mutta varhaisultra varattu parin viikon päähän ja silloin viisaampia :) Mua kiinnostaa kanssa liittyä fb-ryhmään mutta vasta ultran jälkeen
 
Heippa. Täällä plussattu eilen ja tänään varmistettu myös. Oma olo ja mieli sanoi että raskaana ollaan niin sillä testasin. Maaliskuun alussa oli keskenmeno jonka jälkeen kierto ollu sekasin niin en varmaksi tiedä laskettuaikaa, epäilen että tammikuun alkupuolelle ehkä. Olen kiinnostunut myös fb ryhmästä.
 
Onnea kaikille uusille plussanneille.

Muakin kiinnostaa toi fb ryhmä tosin ootan sitä varhaisultraa saa vähän varmistusta tietoa olisko kaikki ok.

Tänään tein vielä digitestin näytti ihan oikein r viikot .

Kivaa viikonloppua kaikille
 
Heippa. Täällä plussattu eilen ja tänään varmistettu myös. Oma olo ja mieli sanoi että raskaana ollaan niin sillä testasin. Maaliskuun alussa oli keskenmeno jonka jälkeen kierto ollu sekasin niin en varmaksi tiedä laskettuaikaa, epäilen että tammikuun alkupuolelle ehkä. Olen kiinnostunut myös fb ryhmästä.
Onnea plussasta nyt vaan paljon tarrasukkia mullakin oli tammikuu keskenmeno joten jännittää kyllä nyt uus raskaus...
 
Hei kaikki
Tein negan kp 26 ja kaksi päivää sitten jälkeen alkoi verinen vuoto. Nyt kp 29 ja plussa senkun vahvistuu.. Saa nyt nähdä, mutta jos kaikki menee hyvin niin ehkä meillekin vauva tulee
 
Moikka! Täällä myös plussattu ja la. 1.1.2022! Yhden keskenmenon ennen esikoista kokeneena. Nyt kuitenkin erittäin hyvillä fiiliksillä tästä raskaudesta. Olisitteko kiinnostuneita liittymään pienempään ryhmään, jos loisin yksityisen facebook-ryhmän? Voisimme jakaa siellä matkaa ja ajatuksia. Esikoiseni kohdalla oli sellainen. meitä oli noin 30hlöä ja siellä oli mukava tutustua toisiin ja vaihtaa kuulumisia ja raskausvaiheita!
mä oon kiinnostunut liittymään :)
 

Yhteistyössä