Siis greyn anatomia oli eilen ihan mahdoton. Uutisia pystyn vielä katteleen. Mut sit jotkut vauvan kuvat saa ihan herkäks. Ja eilen kun kattelin esikoista nukkumassa alko kyynelet valuun.. On tää aikamoista!Voi Miisamau, pahoittelut! Tosi ikävä kuulla.
Kiitos vinkistä @Babyfever1 ! En vaan näköjään osaa, koska noin mäkin teen. Onkohan se ihan hyvä idea, että minä hoidan tuota facebook-ryhmän luomista...!
@joojoo1 Mulla on kans ollut vähän maha sekaisin viime päivinä. Oon vielä vähentänyt kahvia, eli luulisi vaikuttavan päin vastoin, mutta aina ruoan jälkeen maha "kuplii" ja pitää kauheaa möyrintää. Mieskin yksi päivä käski mun olla hiljempaa!
Ja @Uudarimama mulla alkoi tuo vetistely jo joskus viime viikolla, ja siitä aluksi vähän arvelin, josko olisi kyytiläinen tarttunut mukaan. En pysty katsomaan uutisia tai Greyn anatomiaa itkemättä, ihan pöhköä.
Meille tulee tänään illalla vanhemmat syömään, voipi olla että epäilykset herää jos viiniä ei tarjoilla! Oon jo kahdesti joutunut kieltäytyun viinistä/skumpasta yhden vkl aikana, kun vanhemmat ja sisko ollut tarjoomassa. Pelkään että oon jäänyt jo kiinni