Juustokakkuihinhan tulee tuorejuustoa, eikös sen pitäisi olla täysin sallittua? Valion sivuilta kun katsoo niin "Valio Viola® tuorejuusto pastöroidaan kokonaisuudessaan valmistusprosessin aikana ja pakataan kuumana. Siksi kaikki Valio Viola® tuorejuuston makuvaihtoehdot ovat turvallisia raskaana oleville ja imettäville."Voi väsymys!
Tuo about summaa tämänhetkisen olon. Toki myös pahoinvointi on pahenemaan päin. Mun ei ollu ekassa raskaudessa mitenkään vaikeaa pitää kiinni ruokavaliosta kun en muutenkaan syö mitään rakaa/mediumia, kaloista vain tonnikala sopii allergian vuoksi, en oo erityisemmin pehmeiden juustojen ystävä ja saatan muutenkin olla juomatta alkoholia esim juhlissa. Oikeestaan oli vaan helpottavaa kun ei tarvinnut miettiä valitseeko juhlissa omalla autolla kulkemisen vai ne 1-2 alkoholiannosta. Salmiakista tykkään mutta voin olla ilmankin, kunhan mies ei mussuta sitä vieressä. Lakritsista en niin tykkää, niin syököön sitä. Juustokakku oli sellanen mitä kaipasin. Olen tosi tarkka noiden listeriavaarojen suhteen. En vaan vois ikinä antaa itselleni anteeksi, jos olisin syönyt jotain kiellettyä ja tulisi keskenmeno listerian vuoksi. Huomasinkin juuri, että juustojen suhteen rajoituksia on löysytetty. Pastoröidusta maidosta tehdyt on nyt pääsääntöisesti sallittu, kunhan syö hyvissä ajoin ennen parasta ennen päivämäärää
EEdellisellä kerralla kun olin raskaana oli kaikki tuorejuustot kiellettyjä. En tiedä menisikö nytkään tuohon täysin tuore kategoriaan mutta olen löytänyt yhden ihanan uunissa paistettavan reseptinJuustokakkuihinhan tulee tuorejuustoa, eikös sen pitäisi olla täysin sallittua? Valion sivuilta kun katsoo niin "Valio Viola® tuorejuusto pastöroidaan kokonaisuudessaan valmistusprosessin aikana ja pakataan kuumana. Siksi kaikki Valio Viola® tuorejuuston makuvaihtoehdot ovat turvallisia raskaana oleville ja imettäville."
Minä vaan kännyllä lataan kuvan aijaa:han ja sit kun se avaa sen kuvan siinä uudessa sivussa, niin kopioin se sivun linkin...sit se pikku kuva vaan ilmestyy tuohonhttps://aijaa.com/eyFV0I
Eka ihan pikkuisen omaa napaa (koska saan kuvat vain puhelimella ladattua...). Laskettaisiinko tämä jo leffaviivoiksi? Ehkä huomenna raaskin käyttää digin ja varattua aikoja gynelle ja kätilölle!
Miten te muuten saatte tuon pienen kuvan tähän tekstiin? Mä saan vain linkin. :/
Voi ei. Voimia sinne!Taisin innostua liian aikaisin, taisi kesken mennä. Alkoi verinen vuoto yhtäkkiä
Jaa'a, täytyy seurata. Kuopuksessa oli veristä vuotoa vähän alussa mut tää on runsaampaa. Soitella neuvolaan ja perua aika ja kysyä mitä tehdä.Voi ei. Voimia sinne!
Vai voisko olla vielä valekuukautisia?
Mä heräsin yöllä klo 2 vessaan ja valvoin 4 asti! Yleensä nukahdan heti uudestaan, mutta nyt olin ihan pirtee Sitte heräsin jo taas klo 6 ja vain makoilin sängyssä pari tuntiaNiin joo, ja tykyttelyä ja enemmän lisälyöntejä ja ihme painajaisia. Ensin pakenin unessa örkkejä, joo juurikin Hobitin örkkejä, ja sit kävin vessassa ja loppuyön jatkoin perus murhaajan pakenemisella.