Tammi-ihmeet 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lauraemilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenet!

Ei uutta savolaisen auringon alla, mutta pitipä tulla ihmettelemään, että näinkö se aika tosiaan rientää - meilläkin tänään puoli vuotta tasan!

Meillä on pari viimeistä yötä ollut aika levotonta, kun on niin jumalattoman kuuma! Iida kääntyilee ja äheltää välillä ihan urakalla ja syö kahdesti yössä. Toivottavasti yöt palaa ennalleen, kun joskus tämä kuumuus hellittää!

Muutoin meillä päikkärit ja muut ennallaan, myöskin kolme tuntia on aika maksimi olla hereillä, sitten otetaan ainakin minitirsat. Ja samoin kuin Nuutti, Iida on todellinen seuraneiti, ei paljon itkeskele. Ja kovasti juttelee ja päristelee.

Nyt suihkuun. Pirteää perjantaita ja hyvää alkavaa viikonloppua! Tiedossa viikonloppu tyttöjen kesken, kun mies menee huomenna polttareihin ja sunnuntaina on 12-19 töissä. Onneksi ei ole kuin kaksi kesäsunnuntaita töitä ja niistä toinen jo takana:)

-Neppis ja Iida tasan 6kk

huomenta.

Nyt olis mulla se pitkään odotettu viikonloppuvapaa tai siis perjantai yö. Kyllä vähän pistää naurattamaan. Sovittiin jo loppukeväästä viikonloppuja jolloin Robbie on isänsä kanssa, että minä pääsen juhlimaankin joskus. Siinä vaiheessa kuvittelin, etten viikolla pääse mihkään. Olen nyt kuitenkin pari kertaa käynyt kesän aikana viikolla terassikierroksen kun lapsi ollut isällään. Joten aika turha tämä minun ns. viikonloppuvapaa. Lupauduin vielä kaiken lisäksi menemään yöksi töihin.:)

Ärsyttää kun eilen kirjotin pitkät tovit ja lähetin vastauksen, mutta ei näköjään ikinä saapunut tänne oikeaan osoitteeseen.Ei kai siinä mitään kummempia tainnut ollakkaan.

Eilen keitin vispipuuroa punaisista viinimarjoista ja hyvin maistui pojallekkin. Mulla pyörii pakkasessa erivärisiä viinimarjoja ja karviaismarjoja ja nyt onneksi keksin käyttöä niille. En oikein ole osannut tehdä niistä muuta kuin mehua ja pakastetuista marjoista sekään ei hyvin onnistu.

Nyt lähdemme hakemaan koevedokset kuvista ja toivotaan ettei tarvitse uusinta sessioita ottaa!!

Moih!
Nostellaan ja samalla kuulumisia!
Milla edelleen syö ja nukkuu hyvin, mutta likka ei saanut kakkelia kun pieninä palaisina ja siitäkös tuli masu itkuja. No annoin sille eilen maidon sekaan mallasuutetta ja tänään olikin kunnon soossit vaipoissa. Kyllä olokin taisi helpottaa, ainakin itkuja ei ole.
Meilläkin seuraava neuvola elokuussa jolloin tulee se 8 kk täyteen, silloin on lääkäri sellainen.

Milla on niin mieltynyt porkkanan makuun et puurot, hedelmä-ja marjasoseetkin menee alas kuin rasvattu kun laittaa porkkanaa vähän sekaan. Hassu tyttö :).

Täällä taas äsken ukosti, ihan älyn hieostavaaaaa!!!!!!!!!!!

Tää äiti homehtuu kyllä tänne kun ei ole missään käynnyt. Ei oikein kyllä ole ollut inspiraatiota hommata kaameeta krapulaa ja sit musta on tullut niin mukavuuden haluinen et illalla on mukava painella sänkyyn katsoon telkkaria. Nauttia siitä hiljaisuudesta mikä vallitsee kun lapset nukkuu!

Eipä täs muuta, paljonhan sainkin jo asiaa tai jotain sen tapaista! Palailen taas jossain vaiheessa.

Hyvää ja aurinkoista viikonloppua tammimammoille ja heidän pikku ihmeilleen!

Minsku ja Pikku Milla (taitaa ollakkin vauvoista sieltä piennimmästä päästä)