nuuskis, noi sun oireet on just samoja kun mitä mulla oli noilla viikoilla
...turvotus (joka sitten sujuvasti siirtyi selkeäksi vauvamahaksi), alavatsan nipistelyt ja kipuilut ja se väsymys... joka jatkuu edelleen! zzzzZZZZZzzZzzZZ... Väsymys on mulla tosiaan ollu mukana ihan alkuviikoista saakka, joka yö väh. 9 tuntia unta kuulaan, muuten ei tuu mitään. Sen verran ehkä helpottaa, et päiväunet ei oo enää töiden jälkeen mielessä niin kuin talvella!
haltia, koita jaksaa oksujen kans! Tsempitystä...
kauniskuu, meillä sattuu rakenneultra rv 19, on siis 20.5. Mä oon kans ihan super-kesäihminen, ihanaa kun on lämmintä ja aurinkoista! Tänä kesänä vaan leidit massut tanassa pitkin kesäkatu kuumaa!
ja tosta puuskuttamisesta: sama juttu, ihanko ei olis ikinä liikkunut ko portaissa niin hengästyttää! Mut alkaahan ne vauvelit jossain vaiheessa sisäelimiä ja keuhkojakin painamaan kasaan...
Viol, nyt on aika ajoin mullakin tullut epäuskoisia hetkiä et tapahtuuko massussa enää mitään!!?? Nyt viime viikkojen aikana kohtukipuilut on vähentyneet selkeesti, eikä vauvojen liikkeitä oikein kunnolla vielä tunne. VAIKKA massu kasvaa ihan hurjaa vauhtia, silti välillä se mietityttää! Mua oikein rasittaa tää tunne, miten tää vieläkin tuntuu vain näin!!?? En silti ole antanut paniikkimielialan vallata, tottahan tää on!! Sitä vaan kun oli niin tottunut johonkin tuntemukseen jossain päin massua, nyt kun on rauhallisempi kausi, niin ihmetyttää. No, varmaan kaipaan tätä rauhaa kunhan pienokaiset alkaavat kunnolla matsaamaan vatsassa!
kesäsiili ja
millis, onnea plussasta ja tervetuloa!
Tän piti olla pikainen vilkaisu, tähän jumituin... nyt meen tutustumaan kunnolla tonne kerhon puolelle!!
Raitanen ja kaiffarit 16+0 *poksista poks*