Tammen kultaiset kirjat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kirma

Aktiivinen jäsen
31.10.2007
1 406
0
36
Onko enää olemassa Tammen kultaiset kirjat -kirjakerhoa? Siis sitä mistä saa vain ja ainoastaan näitä kyseisiä kirjoja.
Harmittaa, kun meni silloin aikanaan mainoslehtinen hukkaan, tuolta kun olisi saanut tilattua kirjat hurjasti halvemmalla kuin mitä kaupassa maksaa.

Tiedän, että monen kirjakerhon valikoimaan kuuluu kyseiset kirjat, mutta kun haluan [/b]vain 'Kultaisia kirjoja', en muita.

Minä muistan hyvin nuo kirjat lapsuudesta. ikävä kyllä itselläni ei ole enää ainuttakaan tallella. onneksi mieheltä löytyi muutama. Syksyllä meille tuli sellainen kuponkiuutiset mainoslehti ja sieltä pystyi niitä tilaamaan, uusintapainoksena. kirjoja tulee 4 viikon välein kaksi kpl. Minusta ne pystyi tilaamaan myös tammen kotisivuilta. Niissä on vanhoista pahvikansista poiketen kunnon kirjan kannet, mutta muuten ovat samoja, vertasin vanhaan 70-luvun kirjaan ja ihan samat kuvat ja tarina. käy katsomassa sieltä!

Kiitos vinkistäsi petrak, käyn tutkimassa vielä uudemman kerran nuo Tammen nettisivut. Voinhan laittaa sinne vaikka sähköpostia.

Minun oma lapsuuden suosikki oli Nalle Nokikämmen, se on vieläkin tallessa ja lukukunnossa. Onneksi äiti aikoinaan jemmasi sen tarkasti.

http://www.tammi.fi/sivut/5 tuolta löytyy tietoa, jos et ole vielä liittynyt. Itse aloitin kanssa keräämään noita kirjoja heti kun tuo keräily alkoi. On sitten kiva "kirjasto" lapsille ja joskus ehkä lapsenlapsillekin.

Yhteistyössä