Tämä tyttö tuli just luistelemasta :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luistelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luistelija

Vieras
Kävin sit luistelemassa. Edellisestä kerrasta on varmaan 20 vuotta aikaa. Enkä edes muista millon oisin aikasemmin omistanu omat luistimet. Viie maaliskuussa stin alesta luistimet ja nyt käytin niitä eka kertaa. Kovin kauan siellä ei kyllä jaksanu olla, n. 5-10 min ja jalat kipeenä. Mut ihan hauskaa oli. Meillä on luistelurata tuossa 20 m päässä ja ihan yksin sain olla.
 
Mä olin eilen kentällä pojan kanssa ja tuli sellainen fiilis, että olis kiva itekki luistella. Enkä myöskään ole aikoihin luistellut.
Muistan vaan sen tunteen jaloissa mikä tulee. Kipeä puutumustila :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Mä en varmaan enää edes osaisi luistella. Edellisestä kerrasta aikaa samoin ainakin 20 vuotta, enkä silloinkaan ollut mikään varsinainen Kiira Korpi. :D

En mäkään mikää Kiira Korpi oo, mut llättävän hyvin onnistu. Hieman huteraa oli aluks, mut taitaa kuitenkin olla taito joka muistuu mieleen kun on kerran oppinu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Mä en varmaan enää edes osaisi luistella. Edellisestä kerrasta aikaa samoin ainakin 20 vuotta, enkä silloinkaan ollut mikään varsinainen Kiira Korpi. :D

En mäkään mikää Kiira Korpi oo, mut llättävän hyvin onnistu. Hieman huteraa oli aluks, mut taitaa kuitenkin olla taito joka muistuu mieleen kun on kerran oppinu.

Mitäs jos ei alun perinkään oppinut kunnolla?.. :ashamed:

Toki mä tolpillani pysyin, mutta huterasti. Vaan voisihan tuota joskus koittaa. Seniorin luistimet ovat jo sitä kokoluokkaa, että niillähän voisi joskus kokeilla. Hmm.. *ottaa harkintaan*
 

Yhteistyössä