L
luistelija
Vieras
Kävin sit luistelemassa. Edellisestä kerrasta on varmaan 20 vuotta aikaa. Enkä edes muista millon oisin aikasemmin omistanu omat luistimet. Viie maaliskuussa stin alesta luistimet ja nyt käytin niitä eka kertaa. Kovin kauan siellä ei kyllä jaksanu olla, n. 5-10 min ja jalat kipeenä. Mut ihan hauskaa oli. Meillä on luistelurata tuossa 20 m päässä ja ihan yksin sain olla.