Mä tänään vaikka mitä sain kuulla taas lisää itsestään! Omistan ilotalon, mun ex mies kuulemma teki miljoonat veropetokset, apua insinööri perus palkalla nämä teki
. No mäkin ne teen kuulemma ja niin edelleen! Oli pakko kysyä milloin vancila tuomio minulle sitten tulee. Olisinko nämä asiat edes tännekin kirjoittanut jos totta se olisi. Jos olisi noin kiero ihminen olisin hiljaa vaan! Ihmisillä kateus kaikista, jos joku menesty pikkasen paremmin niin keksitään juttuja ja apua jos vielä ulkomaalainen menesty, miten tätä sanotaan kellä onni on niin kätkeköön! Täällä hikisenä 24h tehdään kunnolliset työt, maksamme ja tuomme rahaa tähän maahan ja mikä tulos ollaan paskoja ihmisiä vaan! Miksi ihmiset ovat niin idiotteja, kertokaa minulle joku? Ja jossain Mutsi ja Faijat ryhmässä sellaiset tekstit minusta kirjoitellaan että oksat pois ja mikä todellisuus kuka ei tunne edes minut, pakko vaan jauhata paskan. Mitäs mä tähän kommentoi, senkun puhuvat sitten! Muuta elämä ei ole niin pakko toisten pilata. Enkä jaksa hullujen takia edes minkälaista taukoa pidä somesta. Olen onnellinen kaikista mitä minulla on, olen onnellinen kaikista mitä teen ja minulla on onneksi vain puhtaat jauhot pussissa, en hae mitään respecteja, tärkein mun perhe, mun elämä ja mun työt! Muut vaan roskaa.