Voi ei mun selkä taas....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuttanut

Vieras
Voi itku. Heti kun alko taas työkeikka niin selkä on iiiihan krampissa. Seisoskelu on kaikista pahinta tässä vaiheessa ja yllätys yllätys mun on pakko tehä sellasta seisoskelua puolet ajasta. :(
Nyt on tauko välissä ja ei meinaa pystyä istumaan enää edes. Pakko mennä käymään kävelyllä ennen seuraavaa ryhmää jos auttas. Tuolla vaan on niin pääkallokeli et saa nähdä onko vastaavaa hyötyä, kun liukastuu pian. TOivottavasti on hiekotettu.

Olen käynyt toissa kesästä asti muutaman kerran tk:ssa ja röntgenit on otettu. Niissä ei näkyny mitään, mutta lekuri sano heti suoraan et nyt on tehty kaikki mitä julkisella taphtuu. Olen saanut lihasrelaksantteja ja kipulääkkeitä vaan ei ne oikein taho auttaa.
Olen käyny osteopaatilla ja sanoi että kyllä siellä jotain vaurioita on (en enää muista mitä ne oli) mutta totesi ettei se magneetti hänen mielestään mitään järisyttävää kertos kuitenkaan.
Ei ollu apua lopulta siitä osteopaatistakaan. Olen kyllä liikuntaa lisäilly, mutta ei sekään kokoaikaa auta. :( Monesti kävely helpottaa, eilen kävin lenkin viimeksi taas, mutta nyt tuntu vaan pahentavan.

toi on kyllä ikävä vaiva.tiedän kun selkä menee...mulla auttoi painon pudotus ja liikunta.ennen juoksin lääkäreillä,kuvauksissa ja aamulla hyvä kun sai sukat jalkaan kun sattui niin pirusti :/

Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:
toi on kyllä ikävä vaiva.tiedän kun selkä menee...mulla auttoi painon pudotus ja liikunta.ennen juoksin lääkäreillä,kuvauksissa ja aamulla hyvä kun sai sukat jalkaan kun sattui niin pirusti :/

Näinhän se on. Tää on niin perseestä. Mulla nyt ei ole mitään vakavaa ylipainoa, mutta sellaset 10-15kg voisin heti antaa pois. Indeksien rajoilla kuitenkin paino on. Ainahan se helpottas kuitenki. Vielä keskivartalon lihaksisto vaatii kanssa trimmausta, olen alotellu sillä tasapainolaudalla iltasin kotona.
Ei vaan ole mitään taikasauvaa tähän tilanteeseen. En jaksa enää mennä lääkäriinkään, olen vaan pyytäny reseptit luukulta uusittaviksi. Ne lääkärit vaan toteis taas et joo no ei tolle oikein enää mitään täällä tehdä ja antas ne reseptit...

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:

Näinhän se on. Tää on niin perseestä. Mulla nyt ei ole mitään vakavaa ylipainoa, mutta sellaset 10-15kg voisin heti antaa pois. Indeksien rajoilla kuitenkin paino on. Ainahan se helpottas kuitenki. Vielä keskivartalon lihaksisto vaatii kanssa trimmausta, olen alotellu sillä tasapainolaudalla iltasin kotona.
Ei vaan ole mitään taikasauvaa tähän tilanteeseen. En jaksa enää mennä lääkäriinkään, olen vaan pyytäny reseptit luukulta uusittaviksi. Ne lääkärit vaan toteis taas et joo no ei tolle oikein enää mitään täällä tehdä ja antas ne reseptit...

toivottavasti helpotusta tulee jossain vaiheessa tilanteeseen :D

Yhteistyössä