Tämä SOME on sairas paikka!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Mä tänään vaikka mitä sain kuulla taas lisää itsestään! Omistan ilotalon, mun ex mies kuulemma teki miljoonat veropetokset, apua insinööri perus palkalla nämä teki :ROFLMAO:. No mäkin ne teen kuulemma ja niin edelleen! Oli pakko kysyä milloin vancila tuomio minulle sitten tulee. Olisinko nämä asiat edes tännekin kirjoittanut jos totta se olisi. Jos olisi noin kiero ihminen olisin hiljaa vaan! Ihmisillä kateus kaikista, jos joku menesty pikkasen paremmin niin keksitään juttuja ja apua jos vielä ulkomaalainen menesty, miten tätä sanotaan kellä onni on niin kätkeköön! Täällä hikisenä 24h tehdään kunnolliset työt, maksamme ja tuomme rahaa tähän maahan ja mikä tulos ollaan paskoja ihmisiä vaan! Miksi ihmiset ovat niin idiotteja, kertokaa minulle joku? Ja jossain Mutsi ja Faijat ryhmässä sellaiset tekstit minusta kirjoitellaan että oksat pois ja mikä todellisuus kuka ei tunne edes minut, pakko vaan jauhata paskan. Mitäs mä tähän kommentoi, senkun puhuvat sitten! Muuta elämä ei ole niin pakko toisten pilata. Enkä jaksa hullujen takia edes minkälaista taukoa pidä somesta. Olen onnellinen kaikista mitä minulla on, olen onnellinen kaikista mitä teen ja minulla on onneksi vain puhtaat jauhot pussissa, en hae mitään respecteja, tärkein mun perhe, mun elämä ja mun työt! Muut vaan roskaa.

Niin etkä tästäkään vielä opi, että ei kannata kaikkia asioita levittää nettiin. Jättäisit edes lasten kuvien julkaisemisen pois. En tajua miksi joku laittaa tälle palstalle kuvia lapsistaan kun säkin varsin hyvin tiedät kuinka sairasta ja kusipäisiä porukkaa täällä on. Sun pitäisi äitinä suojella sun lapsia eikä tieten tahtoen altistaa heitä kiusaamiselle laittamalla heidän kuviaan netin keskustelupalstalle. Tämä sivusto on sellainen pa**aläjä, että tänne ei kannattaisi edes aikuisten laittaa kuviaan.

Sen sä saat kun levittelet elämääsi somessa. Tuo on jokaisen julkkiksen kohtalo.

Mutta MIKSI?

Normaalina ihmisenä mä ainakin näen ne, joiden täytyy julkisuuden henkilöitä vähätellä ja pilkata, jotenkin omituisina ja jopa sairaina. Miten se, että on julkisuudessa, muka antaa oikeuden siihen?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mutta MIKSI?

Normaalina ihmisenä mä ainakin näen ne, joiden täytyy julkisuuden henkilöitä vähätellä ja pilkata, jotenkin omituisina ja jopa sairaina. Miten se, että on julkisuudessa, muka antaa oikeuden siihen?
Eihän se sinällään anna, mutta kun tietää esim. lasten/nuorten varsin julman suhtautumisen, niin en minäkään lasteni kuvia jakelisi netissä. Etenkään jos ovat kouluiässä.
Turhan helppoa matskua jollekin koulukiusaajalle.

• Tykkää
Onhan se sairasta, mutta minkäs sä niille sairaille ihmisille voit?

Jos nostaa kädet ylös ja sanoo että "sen siitä saa kun levittelee asioitaan" niin ei sille mitään voikaan.

Eikä ainakaan pidä syyllistää sitä joka omasta elämästään kertoo! Eihän se ole mitenkään väärin. Haukkuminen taas on.

• Tykkää
Eihän se sinällään anna, mutta kun tietää esim. lasten/nuorten varsin julman suhtautumisen, niin en minäkään lasteni kuvia jakelisi netissä. Etenkään jos ovat kouluiässä.
Turhan helppoa matskua jollekin koulukiusaajalle.

No se sit tas on hieman eri asia minusta. Voin mäkin sanoa Milannalle ettei ole viisasta jaella kuvia lapsista tai että mun mielestä ne laukut ja muut ovat kertakaikkisen pöhköjä hankintoja mutta se että keksitään veronkierto- ja bordellijuttuja on sekä valetta että suorastaan sairasta.

Ja se kiusaaja kuriin pitää pistää! Ei syyllistää viatonta ihmistä! Etenkään Milannan lapset eivät ole tehneet mitään joten jos joku niistä kuvista lapsia alkaa pilkata niin kyllä pitäisi suu pestä (lipeä)saippualla.

Mä en kyllä usko, että kukaan puhuu susta yhtään mitään. Ei ihmiset oikeasti usko menestyviin yrityksiisi, "rikkauteesi" jne. Susta huomaa todella selvästi, että feikkaat. Yksi selvä merkki siitä on tuo jatkuvasti huononeva suomesi. Normaali ihminen, joka on asunut Suomessa jo vuosia, osaa kieltä hyvin. Sinun kielellinen taitosi vaihtelee eli esität rooliasi, tosin hyvin huonosti.

Lasten tuominen julkisuuteen on hyvin tuomittava asia. Eikö sinulle mikään ole pyhää?

Mä sain yhdeltä LV ryhmästäkin potkuja kun ihmiset inhoavat minut, se kateus :-D sitten ne alkoivat sielläkin ja muualla levittää perätöntä tietoa, jotkut laukut saa ihmisiä sekaisin, maailma on sairas paikka. Mutta silti mä jatkan mä en vitsi ilkeitä ihmisiä katsoa, ei ole kenellä oikeutta levittää perätöntä tietoa kenestä, valhe joskus tulee omaan niskaan.

Yksi kysymys, MIKSI sulla ON niin suuri tarve esitellä ostoksiasi netissä kun tiedät että some on täynnä kateellisia hulluja ja kuvien laittaminen on ns. Fuel for the fire heille ? Etkö voi jakaa iloa niistä perheen ja ystävien kanssa, miksi koko maailman tarvitsee tietää mitä mitä olet ostanut?

Yksi kysymys, MIKSI sulla ON niin suuri tarve esitellä ostoksiasi netissä kun tiedät että some on täynnä kateellisia hulluja ja kuvien laittaminen on ns. Fuel for the fire heille ? Etkö voi jakaa iloa niistä perheen ja ystävien kanssa, miksi koko maailman tarvitsee tietää mitä mitä olet ostanut?

Siksi, koska kaikki ne esittelyt ovat ihan feikkausta. Jos jollain on oikeasti varaa ostaa paljon merkkilaukkuja jne., ei esittele niitä muuten kuin pitämällä niitä mukanaan.

Some on likakaivo. Mutta Milanna, anna kaiken mennä sinne likakaivoon ja ole välittämättä. Älä kuuntele ja lue niitä tärähtäneinen ihmisten juttuja ja kirjoituksia. Ole ihan kuin ei mitään. Nauti ja naura, ole huolista vapaa.

Sori mut sussa on itsessäs kans vikaa. Kukaan ei pakota käyttämään somea julkisesti! Voit esiintyä harmaana mut ei.. itsehän avaat elämäs muille? Joten itse kerjäät verta nenääs. Onko sitä onnea pakko hehkuttaa jos ei kestä kritiikkiä?

Mä sain yhdeltä LV ryhmästäkin potkuja kun ihmiset inhoavat minut, se kateus :-D sitten ne alkoivat sielläkin ja muualla levittää perätöntä tietoa, jotkut laukut saa ihmisiä sekaisin, maailma on sairas paikka. Mutta silti mä jatkan mä en vitsi ilkeitä ihmisiä katsoa, ei ole kenellä oikeutta levittää perätöntä tietoa kenestä, valhe joskus tulee omaan niskaan.

Ensinnäkään kukaan ei ollu sulle kateellinen. Sut heitettiin pihalle kun vaan syyttelit ryhmäläisiä ja kerroit kuinka alat heittään porukkaa pihalle ihan mielivaltasesti ja et korvias lotkauttanu kun ylläpitäjät sulle sano että olis aika jo lopettaa ja ettei sulla ole mitään oikeutta potkia ketään ryhmästä. Riehuit ihan turhaan ja siks sut heitettiin ulos. Ei siks et kukaan olis kateellinen.

Yhteistyössä