Miks noi anopit on aina jotenkin vinksahtaneita
Meillä ei ole tollasta, mutta sellasta on että ruokailuja, päiväunia, sun muita ei noudateta tuon taivaallisen yhtään. Kaikkia noita noudatetaan samoihin kellonaikoihin kun miehen siskon lapsilla, elikkä että kun he syö iltapalaa jo kello 6 niin siinä samalla syötetään sitten meidänkin likka.Tuo vain yksi pienimmistä jutuista. Jos on niin vaikeeta ottaa hoitoon niin että on eri lapset eri ruoka-ajoilla ja eri päikkäreillä,eri rutiineillä yleensäkin niin sanoisi sitten.. |O Ja me kun ei oikeen osata varautua noiden toisten kyläilyihin kun anoppi itte sanoo ettei ketään muita ole tulossa ja sitte kumminkin heti seläntakana soittaa näille ja pyytää kylään..Joku pakkomielle aina tehä tota.. Ja syntymäpäivät meidän KUULUISI viettää niin että itse synttärisankari tai hänen perheensä soittaa kaikille sukulaisille ym. ja ilmottaa että hei mulla on tänään synttärit,että saankos kuulla onnitteluja. Eli siis suomennettuna synttärisankarin täytyy soittaa ystävilleen ja sukulaisilleen että sitä voi onnitella.Ei toisinpäin niinkuin olen itse mieltänyt. Kuka soittaa toiselle että voi kuulla hyvää syntymäpäivää,sillonhan just sille itelleen kuuluisi soittaa. Ja tää sääntö.koska heidänkin lapsuudessaan oli näin juuri.Huh huh..Mutta noi on vielä pieniä..meille on tulossa syksyllä toinen lapsi ja se jaksaa jankuttaa tai on jaksanut nää kaikki raskauskuukaudet mitä nyt olen ollut niin jankuttaa että kun se toinen tulee niin sitten sulla on ihan kamalaa,sulla on niiiiin vaikeeta,miten jaksat kun talvella pitää pukea ja sitten toinen jo siinä ehtii riisua ja sitten on ne yösyötöt ja me ei sitten oteta kahta samaan aikaa hoitoon että siitä ei tuu mitään ja mihkään en kuulema pääse liikkumaan niinkuin ennen ja kakkavaippaa saa olla koko ajan vaihtamassa ja kyllä sulla pitää olla sitten rautahermoja että jaksat ja älä vaan unohda tota esikkoa että voi tulla mustasukkanen jos et huomioi ja ja ja ...siis voi jesus!! :headwall: