Meillä kans alkoi raskauaikana jo ilmenemään anopissa "uusia" piirteitä ja meni ihan hulluksi vauvan synnyttyä. Oli pakko laittaa kova kovaa vastaan ja anoppi ite laitto välit poikki!!! Siis ei suostunut meidän kodissa meidän "ehtoihin" ja katkaisi välit - kuulema kunnioittaa meidän tahtoa...joopajoo.
No, luultiin että aikansa möksöttää mutta ei, vuosia jo ollut ottamatta yhteyttä, siinäpä on mun puolesta, mutta tosiaan mulle ei tuu kukaan mun kodissa sanelee sääntöjä. Puuttui jopa siihen miksi lapsi saa alkaa kutsumaan isäänsä...ja miten lapsi kuuluu laittaa nukkumaan jne.
Ap.lle sanon minäkin että nyt välit vaan poikki, jos te perheenä ootte oikeesti tärkeempiä kuin heidän egot ni ne tulee paremmalla tavalla uudelleen kuvioihin. Jos taas ette (kuten näköjään meillä) ne haluu leikkiä marttyyreja ja uikuttavat sun kamaluutta
Ja riski on siinä että sun jaa miehes välit kiristyy kun se ei tiedä oisko poika vai aviomies...no tässäkin selviää kuka on tärkeempi ja onko se napanuora katkaistu...
Mutta oman mielenterveyden kannalta, oikeesti...