helvetin mies! tahalleen vältellyt kahdenkeskistä aikaa(intiimiä kanssa käymistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surumieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surumieli

Vieras
:o :'( siis sillä on tarvittaessa unilääkkeet ja viimesen viikon kun se on ollut kotona on näköjään ottanut joka ilta unilääkkeen (joo kävin tarkistamassa asian kun epäily heräsi) ne lääkkeet on sillä sitä varten että jos joku ilta ei millään saa unta=ensin yritetään nukkua ja jos ei millään uni tuu niin sitten otetaan(sillä ei ole yhtenäkään iltana näyttänyt olevan nukahtamis vaikeuksia,joten on ottanut ne ennen sitä,jotenkin huomaamattani).

meillä on monet itkut itketty mun puolelta sen takia että miksi mies ei koskettele, eikä halua (minussa ei kuulemma vikaa, muka haluaa ja plaa plaa plaa plaa paskaa), mutta sitten se ainioa hetki päivästä kun voisi rakastella rauhassa=lapset saatu nukkumaan, niin sen se pilaa tahallaan sillä että on ottanut unilääkkeen=sammuu hetkessä vaikka kesken lauseen. siis mä oon niin rikki tän asian kanssa :'( mun tässä pitäisi olla haluton kun imetän 2kuista vauvaa joka vielä muun päälle herättää usein öisin. nyt näyttäs olevan ainoa kerta yöstä kun nukkuu todella pidemmän unipätkän ja mä valvon miehen kusipään takia, on vaan niin pahaolla! kuin isku vasten kasvoja! miksi ihmeessä tää on tällästä?

mun tarvii nukkuu mutta en pysty :kieh: millä mä jaksan n 4vuotiaan ja vauvan kanssa huomisen(4vuotias saattaa heräillä jo tossa 6.30) 5tuntia uniaikaa jäljellä josta vauva vie osan heräämällä syömään v###u

Neuvo: Anna miehelle aikaa!
Meillä on ollut/ on samoja ongelmia. Miehen mielessä pyöri kaikki asia, ahdisti ja masensi. Siihen päälle pari epäonnistunutta sekstaus yritystä ja mieheltä katos halut kokonaan :(
Koville otti, vaikka meilläkin mies vakuutti ettei vika ole mussa. Nyt pikku hiljaa, muutaman onnistuneen kerran jälkeen mies uskoo itseensä. Myöhemmin kertoi kuinka kamalaa oli kun teki mieli (ja tiesi pahoittavansa mun mielen) ja vehje ei toiminut :(
Tuolloin tunsin kamalaa syyllisyyttä siitä et yritin painostaa häntä!

Alkuperäinen kirjoittaja surumieli:
mun tarvii nukkuu mutta en pysty :kieh: millä mä jaksan n 4vuotiaan ja vauvan kanssa huomisen(4vuotias saattaa heräillä jo tossa 6.30) 5tuntia uniaikaa jäljellä josta vauva vie osan heräämällä syömään v###u

laita se isompi aamulla katsomaan jotain videota ja torku sohvalla. ja pikkukakkonenkin alkaa jo ennen seitsemää :)

ei tuo mies herää vauvan kitinään,eikä huutoon,ei sitten millään. joten hän kyllä nukkuu joka ikinen yö muutenkin koko yön. se pystyy nukkuu sikeesti vaikka 4vuotias riekkuisi ympäri kämppää,vetäis raivarit ja vaikka vauva huutaisi samaan aikaan, ni kyllä pystyy nukkuu. tosi tosi harvoin herää yhtäänmihinkään.

eikä se torkkuminen auta kun ei saa kunnon unta.

ja mä sille mitään aikaa anna, mua tässä satutetaan. eikä ole tapahtunut mitään miks tällänen muutos ois tullut. ja jos ei peli muka toimi vaikka on haluja niin lääkärit on sitä varten. mä en vaan henk koht usko että 23vuotiaalla miehellä ei toimisi jos oikeesti haluaa. (ni ja on se niinä harvoina kertoina kun mies on halunnut toiminut moitteettomasti). mä oon niin rikki.

kuule juu mä oon ollut elämässäni ensin 20v ilman kyrpää ja sitten 3vuotta(vaikka tarjolla ois ollut), joten pärjään ilman sitä kyrpää. nyt on kyse siitä että en voi olla onnellinen jos en koe itseäni halutuksi! ja jos enkoe itseäni halutuksi niin väkisin herää epäilys että rakastaako mies enään.

eikä se torkkuminen auta kun ei saa kunnon unta.

ja mä sille mitään aikaa anna, mua tässä satutetaan. eikä ole tapahtunut mitään miks tällänen muutos ois tullut. ja jos ei peli muka toimi vaikka on haluja niin lääkärit on sitä varten. mä en vaan henk koht usko että 23vuotiaalla miehellä ei toimisi jos oikeesti haluaa. (ni ja on se niinä harvoina kertoina kun mies on halunnut toiminut moitteettomasti). mä oon niin rikki.

no älä sit torku vaikka väsyttäiskin, ei ole mun ongelma.

ja muuten, miehellä voi todellakin olla ongelmia sen vehkeen kanssa, ja täytyy sanoa että susta paistaa tollanen tyypillinen valittava ämmä kauas joten ei mikään ihme jos ukkoa ei huvita. Kyllä mäkin vetäisin unilääkkeet naamaan jos sun ukko olisin. Mikään kun ei sulle vissiin kelpaa... katso sinne peiliin ja mieti vähän omaakin käytöstä, ei kaikki sen miehen syytä varmana ole

Vanha vitsi, joskus olen itsekin käyttänyt, mutta eri tarkoituksessa: Sano miehellesi: "Kyllä minulle sopii, että otat joka ilta nukahtamislääkkeesi. Minä kuitenkin rakastelen joka ikinen ilta ennen nukkumaan menoa."

ei oo välttelyä jos tahtoo nukkua... toivottavasti vaan mies antaa myös sun nukkua välillä. Se et vauvan syntymän jälkeen on asiat vähän eri tolalla ei tarvi mitenkään huolestuttaa. Elä oo noin itsekäs.

Siis vauva on vasta 2kk ikäinen. Entä jos miestä ei vaan vielä haluta? Välttääkseen aiheesta tulevat konfliktit katsoo parhaakseen nukahtaa ennen ehdottelujakaan.

Ja jos mies on jostain unilääkkeitä saanut niin ilmeisesti hänellä on kuitenkin ollut jotain nukahtamisvaikeuksia? Ei kai niitä kukaan mene edes pyytämään jos normaalisti pystyy nukahtamaan. Ilmeisesti mies käy töissäkin, eli tarvitsee unta senkin puoleen.

Ei millään pahalla mutta jos juttu olisi toisinpäin, eli nainen ei 2kk synnytyksen jälkeen halua seksiä, haluaa vaan nukahtaa heti kun siihen tarjoutuu tilasuus ja mies sitten kiehuisi raivosta kun toinen ei suostu läheisyyteen niin tuskin tässä hirveästi miestä ymmärrettäisiin. Vaikka miesparka ei noin siasikaan tarpeitaan tyydytettyä.

Minusta aika outoa et miehes ottaa unilääkkeitä, no ehkä siihen on joskus ollut syynsä. Sinä tarviit oikeesti siihen tukea ja sun mies ei nyt varmaankaan osaa sinua siinä tukea. On varmaan jotenkin nyt miten sanois hämillään tuosta tilanteesta. En tiedä. Voishan hän kuitenkin sinua pitää hyvänä ja halata ja kosketta en ymmärrä miksei vois? Ota nyt puheeksi heti huomenna siis tänään, muuten tilanne menee pahemmaksi. Sinulle anna täyden tukeni ystävä hyvä :)

kuule juu mä oon ollut elämässäni ensin 20v ilman kyrpää ja sitten 3vuotta(vaikka tarjolla ois ollut), joten pärjään ilman sitä kyrpää. nyt on kyse siitä että en voi olla onnellinen jos en koe itseäni halutuksi! ja jos enkoe itseäni halutuksi niin väkisin herää epäilys että rakastaako mies enään.

kuules. sie oot oot pienen vauvelin äiti ja hormonimyrskyt tod.näk. pukkaa vielä päälle. ja siitä syystä voi olla et kärpäsestäkin tekee helposti härkäsen. uskon kyllä et miehes sua haluaa. vauvaperhees useimmiten vanhemmat ovat väsyneitä. ja niin varmastikkin sunkin miehes. ja hyvin mahdollisesti hänenkin yönsä ovat katkonaisia vaikka näyttää et ukko kuorsaa vaan kun sie hoitelet teidän pienokaista. mut kyl ne unet miehelläkin väkisin päykittyy öisin. anna ukon nukkua. kyl sitä vipinää ehtii taas olemaan vällyjen välissä. ja ihmisillä on ajan jaksoja et simona tekee mieli ja taas aikoja kun ei nappaa laisinkaan vaikka se kumppani ois kuin haluttava sexipommi. että ihan lepo vaan.

ei se missään töissä käy tällä hetkellä, ja miten se nyt tartteis yhtäkkiä enemmän unta kun se nukkuu yönsä 99% heräämättä. minä en, vaan heräilen pahimmillaan 8kertaa yössä=pahimmillaan sellanen yht.4tuntia yö nukun. mutta ei se miehen haluttavuutta miksikään muuta. niin ja jos äiti olisi haluton synnytyksen jälkeen se on täysin eriasia sillä hormonit vaikuttaa,tai jos on pahasti revennyt tms. mutta kyllä se asennekkin vaikuttaa haluihin. niin että kyllä se välttelee unilääkkeen otolla seksuaalista kanssa käymistä. lisäksi se on lääkkeen väärinkäyttöä, kun ne tosiaan on vain tarvitttaessa, ei joka ilta ilman oikeaa unettomuutta(niihin tulee riippuvuus kun jatkuvasti syö

osa teistä vastaajista taitaa ite olla niitä jotka välttelee miehensä kanssa intiimiä kanssa käymistä, säälin miehiänne, ei meinaan ole kiva tunne. mä oon aina ihmetellyt miten joku voi pettää, tai edes hakea huomiota toisilta miehiltä/naisilta. jos ei voi tuntea olevansa haluttu suhteessa niin jostainhan se tunne täytyy saada. joo ja mä oon tosi vittumainen ämmä kun viittin itkee puoli yötä jonkun miehen takia.

Jos miehesi ei osaa vielä ajatella sua naisena, etenkin jos usein on vauva tissillä tms. Ajattelee että sä olet ensisijaisesti äiti ja se vielä mietityttää?

Jos laukeaminen rentouttaa sua niin onneksi on näppärät kädet :saint: vinkvink

Tai sitten miehesi on ihan kuolemanväsynyt. Olet varmasti sinäkin, sitä en yhtään epäile tai kiistä. Etenkin miehillä väsymys vaikuttaa haluun aika lailla.

Onhan teillä aikamoinen elämänmuutos nyt tapahtunut eikä siitä toivuta ihan pienessä ajassa. Elämä on peruuttamattomasti erilaista kuin aikaisemmin. Voi olla, että miehesi väsymyksen lisäksi vielä arastelee sinua.

tuota ennestään on vanhempi lapsi että ei tämä nyt ihan uutta ole kuitenkaan(siis lapsiperhe elämä, vaikka tuo vanhempi lapsi ei olekkaan biologisesti miehen oma). eikä se voi arastella kun ekan kerran rakasteltiin 12vrk synnytyksestä niin varmaankin tietää että ei oo mitään miksi ei voisi rakastella. mistä se mies on kuoleman väsynyt? ei käy töissä,nukkuu yöt, ja päävastuu on mulla, kotityöt on suurimmaksi osaksi mun harteillani. ni mikä tässä muka on miehelle väsyttävää? mutta mä en pysty olee onnellinen kun saa miettiä miksi en kelpaa miehelle,miksi oon niin vastenmielinen. ei siihen auta vakuuttelut että olen haluttu jos käytännössä järjestää asiat niin että ei ole aikaa rakastella, eikä edes herätellä niitä haluja. mä en vaan kerta kaikkiaan pysty kestämään tätä.

niin ja se on valehdellut ennenkin kun olin raskaana ja mies oli selvästi haluton. hän koko ajan sano että syy ei ole mussa vaan hänessä, että olen haluttava ja jälkikäteen myönsi että syy oli mun olomuodossa ettei halunnut loukata mua. ni että tässä on noita epäluottamuksen siemeniä kylvetty miehen puolelta rutkasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuota ennestään on vanhempi lapsi että ei tämä nyt ihan uutta ole kuitenkaan(siis lapsiperhe elämä, vaikka tuo vanhempi lapsi ei olekkaan biologisesti miehen oma). eikä se voi arastella kun ekan kerran rakasteltiin 12vrk synnytyksestä niin varmaankin tietää että ei oo mitään miksi ei voisi rakastella. mistä se mies on kuoleman väsynyt? ei käy töissä,nukkuu yöt, ja päävastuu on mulla, kotityöt on suurimmaksi osaksi mun harteillani. ni mikä tässä muka on miehelle väsyttävää? mutta mä en pysty olee onnellinen kun saa miettiä miksi en kelpaa miehelle,miksi oon niin vastenmielinen. ei siihen auta vakuuttelut että olen haluttu jos käytännössä järjestää asiat niin että ei ole aikaa rakastella, eikä edes herätellä niitä haluja. mä en vaan kerta kaikkiaan pysty kestämään tätä.

niin ja se on valehdellut ennenkin kun olin raskaana ja mies oli selvästi haluton. hän koko ajan sano että syy ei ole mussa vaan hänessä, että olen haluttava ja jälkikäteen myönsi että syy oli mun olomuodossa ettei halunnut loukata mua. ni että tässä on noita epäluottamuksen siemeniä kylvetty miehen puolelta rutkasti.

Niin oli meilläkin. Monta kk ilman seksiä raskausaikana. Miestä vaan ei napannut turpoava ja kasvava olemukseni, vauva siellä masussa seksin aikana. Ei mennyt vieraisiin, hoiti itse "ongelmansa" ja sillä selvä. Tuntuihan se kurjalta, mutta kuinkas pakotat? Eikä meidän rakkaus mihinkään hävinnyt, ja nyt kun lapset ovat jo isompia, muhinoidaan kuin teinit. Jälkeen päin on pyytänyt anteeksi kun ei halunnut, mutta enpä osaa olla vihainen tms. Mun muutokseni siitä kun ollaan tavattu on ollut aika katasrofaalinen, 55 kiloisesta 75 kiloiseksi, mutta eipä tuo onneamme häiritse. Tai no..mua kyllä enemmän kuin miestä, ja nyt on asia työn alla :)

Pointti on se, että moni mies on mies. Niin typerää kuin se onkin. Ja mitä enemmän ahdistelet miestäsi sen pahemmaksi menee. Pyydät miestäsi hoitamaan lapset ja sanot lähteväsi lenkille, jotta saat itsesi pikaisesti palautumaan ja kuntoon. Henkisestikin. Enkä tarkoita, että sinun täytyy tehdä niin mielistelläksesi, mutta jos olet ennen huolehtinut itsestäsi, niin miksi lopettaa se nyt? Kyllä miehellesikin varmasti on iso muutos kaikki tapahtunut, hänellehän tämä on uusi juttu.

Yhteistyössä