Tämä EI HITTO SOIKOON voi olla totta(vakuutuksista!!!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PERHANA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Tässä on taas yksi syy miksi en lähetä tärkeitä papereita (esim kela) vaan vien ne suoraan ko. paikkaan ja katson että tulee hoidetuksi saman tien. Ja mua pidetään tän takia nipona....

ja mä mapitan mm vakuutuskirjat aina... sama maine :D

Tässä on taas yksi syy miksi en lähetä tärkeitä papereita (esim kela) vaan vien ne suoraan ko. paikkaan ja katson että tulee hoidetuksi saman tien. Ja mua pidetään tän takia nipona....

Kela on todella paska paikka tämän suhteen. Itse toimitin niille lääkärintodistuksen ja pyysin heitä ottamaan siitä itselleni kopion. Sain kelalta kopion ja he hävittivät alkuperäisen. Heidän ottama kopio ei heille kelpaa, sillä he vaativat alkuperäisen. Lääkäriltä saatu kopio ei kelvannut, sillä sekään ei ollut alkuperäinen. Uuden sain kyllä, kun sain ensin terkkulan lääkäriltä uuden lähetteen keskussairaalaan ja keskus sairaalan lääkäri kirjoitti sitten todistuksen. Tässä kesti kuitenkin niin kauan, että valitusaika oli ummessa ja rahat jäi saamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja kelasta:

Kela on todella paska paikka tämän suhteen. Itse toimitin niille lääkärintodistuksen ja pyysin heitä ottamaan siitä itselleni kopion. Sain kelalta kopion ja he hävittivät alkuperäisen. Heidän ottama kopio ei heille kelpaa, sillä he vaativat alkuperäisen. Lääkäriltä saatu kopio ei kelvannut, sillä sekään ei ollut alkuperäinen. Uuden sain kyllä, kun sain ensin terkkulan lääkäriltä uuden lähetteen keskussairaalaan ja keskus sairaalan lääkäri kirjoitti sitten todistuksen. Tässä kesti kuitenkin niin kauan, että valitusaika oli ummessa ja rahat jäi saamatta.

Siksi mä pyydän kuittauksen aina että ovat vastaanottaneet senkertaiset asikairjat (aidot). Teettää mulla hetken työn kun printtaan koneelta mut aina on asiat selvinneet :)

En kehu pohjolaa minäkään. Ostin auton maaliskuussa ja siihen piti siirtäää bonukset mieheltäni. Kahteen kertaan piti lähettää bonuksen siirto valtakirja ennen kuin vakuutus maksu tuli oikein. Eli tässä heinäkuun alussa tuli oikeat paperit.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Nyt sieltä yhtiöstä soitettiin ja sanottiin, etteivät tiedä, mihin lappu on hävinnyt, mutta vakuutus on voimassa syntymähetkestä saakka, atooppisen ihon kulut korvataan jne.. IHANAA!! En olisi ikinä uskonut että tässä käy näin hyvin :) .

Hieno juttu! =)

Meinasin juuri kirjoittaakin, että eiköhän asia järjesty.. ainakin yhtiö, missä itse työskentelen joustaa kyllä tosi hyvin asiakkaan edun mukaisesti.

Kerroitko jo, mikä yhtiö oli kyseessä?

Mua niin huvittaa nämä uhkailijat jotka uhkaa vetää omat ja sukulaisten vakuutukset pois yhtiöstä (ikään kuin sillä voisi uhata ja saada toimimaan asiat itselleen parhaaksi)- olen itse töissä vak.yhtiössä ja puhelimessa kuulen jatkuvasti noita uhkauksia kun asiat ei aina mene asiakkaan mielen mukaan. Ei nimittäin tunnu vaikkapa Pohjolan kokoisessa yhtiössä missään jos pari asiakasta vaihtaa yhtiötä... :D Sanonkin asiakkaalle aina että heillä toki vapaus valita vakuutusyhtiönsä...

Yhteistyössä