Serlan keräilykamppanja ei taida toimia? Koodeja ei ole tullut, ja kohta tilausaika menee umpeen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Lähetin oravamerkit huhtikuun lopussa, ennen 30.4, johon mennessä piti olla perillä. Mitään koodeja ei ole tullut sähköpostiin, ja kirjat piti tilata 31.5. mennessä, eli alkaa olla kohta kiire. En löydä mitään yhteystietoja kampanjasivuilta, jonne voisi laittaa sähköpostia ja kysyä asiasta. On vain tuo osoite mihin lähettää merkit, mutta en nyt rupea mitään kirjettä sinne lähettämään, sähköposti olisi paljon kätevämpi, jos löytyisi yhteystiedot.

Oletteko muut saaneet jo koodit?

Odottele vielä vaikka tämä viikko lopuun tms. Mullakin meni useampi viikko, varmaan melkein kk, että koodit tuli. Ja kirjojen toimituksin tuntuu kestävän ikuisuuden. Vaan eipä siinä, kirjavalikoima oli myös surkea :D

Joo, huomasin että oli kyllä tosi surkea. Jossain vaiheesa siellä oli parempiakin kirjoja, mutta nyt ei kyllä mitään kiinnostavaa.

Kun sait koodit, niin tuliko ne sellaisesta sähköpostista, johon voisi myös laittaa viestiä, tai oliko siinä jotain osoitetta? Meinaan vaan, että jos ei koodeja ala kuulua muutaman viikon sisällä, niin mulla ei edes ole mitään paikkaa, mistä kysellä.

Odottele vielä vaikka tämä viikko lopuun tms. Mullakin meni useampi viikko, varmaan melkein kk, että koodit tuli. Ja kirjojen toimituksin tuntuu kestävän ikuisuuden. Vaan eipä siinä, kirjavalikoima oli myös surkea :D

Älä hätäile! Minulle tuli tällä viikolla koodi sähköpostiin =)
Olin myös lähettänyt kirjeen huhtikuun lopulla.
Nyt näytti olevan vain yksi kirja tarjolla, mutta
toivottavasti saavat lisää vaihtoehtoja..

[QUOTE="vieras";26270055]Joo, huomasin että oli kyllä tosi surkea. Jossain vaiheesa siellä oli parempiakin kirjoja, mutta nyt ei kyllä mitään kiinnostavaa.

Kun sait koodit, niin tuliko ne sellaisesta sähköpostista, johon voisi myös laittaa viestiä, tai oliko siinä jotain osoitetta? Meinaan vaan, että jos ei koodeja ala kuulua muutaman viikon sisällä, niin mulla ei edes ole mitään paikkaa, mistä kysellä.[/QUOTE]

Tarkistin vielä sen sähköpostin, EI MITÄÄN yhteystietoja. Vaikuttaa tuokin kyllä oudolta..

Joo, täytyy sanoa, että surkeet oli kirjavalikoimat molemmilla kerroilla kun noita kirjoja tilasin :-( Normaalisti oisin säästäny noi merkit parempia kampanjoita odottelemaan, mutta nythän ne piti käyttää väkisinkin pois, kun eivät enää tuleviin kampanjoihin kelpaa...

No onpa kyllä outoa, jos ei mitään yhteystietoja ole edes siinä viestissä. Jos esim. koodit ei toimi tai on muuta ongelmaa, niin on kyllä aika ikävä tilanne, ettei ole paikkaa mistä kysellä.

Eipä tässä auta sitten muu kuin odotella. Jos joku löytää jostain serlan sähköpostiosoitteen, niin kertokaa"

[QUOTE="Äitix2";26270093]Jatkan.. Sähköpostiosoite näytti olevan muotoa "no-reply".[/QUOTE]

[QUOTE="vieras";26270055]Joo, huomasin että oli kyllä tosi surkea. Jossain vaiheesa siellä oli parempiakin kirjoja, mutta nyt ei kyllä mitään kiinnostavaa.

Kun sait koodit, niin tuliko ne sellaisesta sähköpostista, johon voisi myös laittaa viestiä, tai oliko siinä jotain osoitetta? Meinaan vaan, että jos ei koodeja ala kuulua muutaman viikon sisällä, niin mulla ei edes ole mitään paikkaa, mistä kysellä.[/QUOTE]

Serlan nettisivujen etusivulla on ylälaidassa kohta palaute, sitä kautta voi laittaa viestiä.

Alkuperäinen kirjoittaja tääh;26270331:
mul ei vaikka mitä yritän. mitä kirjoja siel on

Mauri Kunnas
Richard Scarry
joku kolmas lastenkirja, suomalainen

Kiva, nyt taas olisi Mauri Kunnasta.. kun mä sain koodit ja tilasin, oli vain Vanttu-kirja lapsille.

joopa laitoin kahteen eri kertaan merkkejä. 15 kpl.erä. sain vain yhden koodin ja siintäkään en vielä kirjaa. elikä toista kirjaa en saakkaan koska en ole saanut siintä koodia ja se oli laitettu aiemmin.???

Yhteistyössä