Eilen taas nostettu vauva-asia pöydälle ja keskusteltu miehen kanssa. Edelleen ollaan ajoituksen kanssa eri linjoilla mutta kyllä se siitä. Kai meidän täytyy laittaa oikein kalenteriin ylös seuraava vauvaneuvottelun ajankohta, tuo mies kun on aika vähän kotosalla
.
runo, mä oon purkanut mun vauvakuumetta näille palstoille. Välillä on sellaisia aikoja etten ole edes muistanut kuumeilla, kun meillä on tuo raksaprojekti ollut kesken viime kesästä. Nyt alkaa taas olemaan kiireinen vaihe, kun pitää päättää kaikki pintamateriaalit, värit, keittiö, khh yms. Joten, kyllä se tästä.
Suurin syy miksi me ollaan miehen kanssa niin eri linjoilla on varmaan just tuo rakentaminen. Mies haluaa aloittaa vasta kesällä yrittämisen, kun ollaan jo muutettu ja mä oon ollut töissä jo jokusen kuukauden (palaan 1.2 takaisin töihin, IIK! ). Mä kovasti kuumeillen haluisin aloittaa heti-kohta-pian-nyt-välittömästi sen yrittämisen. Sinne maalis-huhtikuulle on pakko odottaa, kun mulla on sellainen lääkitys mikä pitää lopettaa pikku hiljaa eikä sitä suositella raskaana olevalle, joten se kannattaa lopettaa ennen yrittämistä.