** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

Hei, :wave:
Pahoittelut miracle :hug: ja muille tädin saavuttaneille.

Mulla vaan ei tätiä näy..aloitan primolut kuurin (10 päivää) ja sitten tulee täti.
Katotaan auttaako se näihin pitkiin kiertoihin. Yritystä sitten loppukuusta.

Keväisin terveisin Aurora72 B)
 
Mul o muuteski iha kauhea olo, aivan mielettömän surullinen ja ahdistunu ku en saa ees itkua tulemaan ku se ei vaan tule kun yksin oon... ja nla täti vastas iha osaaottavasti un km jälkihoitoa koskevaan kysymykseen mut sit se laittoi myös näin:

"Muutoin,vastaan vain tämän kerran. Meillä ei ole sähköposti toistaiseksi
tällaisessa käytössä, koska siihen ei ole varattu erillistä aikaa ja
ylimääräistä aikaa ei todellakaan ole !!!! Sitten, kun meille perustetaan
netti-neuvola , voi sitä käyttää. Milloin,sitä en tiedä! Puhelinaikoin voi aina
soittaa."

tuli jotenki semmone olo et mee sie minne meet, kuha meet pois etkä mua häiritte kun ei ole aikaa vastailla spostitse.. Ku kummiski sille sanoin et en sit soittamal kysyny ku tuntuu et alkaisin vaa itkeä heti.. on niin paha olla :( :'(
 
miracle se on totta että neuvolassa on kiire, surullista kyllä, ei aikaa välttämättä löydy sähköposteihin vaistelemiseen :( josko kuitenin soittaisit ja varaisit ajan ihan sinne neuvolaan ja meet sinne juttelemaan? onko ihan mahdoton ajatus? ei kai se haittaa vaikka itketkin, se on kuitenkin ihan sallittua ja sun tarviikin tehdä se surutyö ennenkuin on aika ajatella ilman kyyneliä/pahaa oloa sitä mitä on tapahtunut...
multa ei varmaan löydy kunnon lohduttavia sanoja kun en ole kokenut samaa, en osaa samaistua sun tilanteeseen :hug:
 
PinkCadillac.. niin no laitoin viestiä sinnekin mut ku siel on keskustelu niin vähäistä eikä oikein tukea saa :( nyt vain pienoisesti auttoi ku mies tuli kotiin ni sain itkunki tulemaan... itsekseni ku asioita mietin ni oon vaan vihainen, ahdistunu ja surullinen mutta itkua ei tule :( :'(
 
umayya, ja mä tiedän et aikaa ei ole ja aiemminki oon just pahoitellu et ku kysyin spostitse (eli alussa kyselin asioita spostilla kun oli soittoaika jo mennyt ja kysyin et miten sit varaan ajan ja miten tuo juttu menee yms..) ja tiedän et se on väärin mut ku nytki ku ollu nii ahdistunu ni sit halusin vaa tuosta kysyä et miten sen jälkihoidon kanssa, en muuta. Ni sit tuntui niin tyrmäävältä ku ollaan et no mee pois, haluta kuulla susta mitään ainakaan spostitse.. ja tiedän et on typerää mut ku on nii paha olla ni ei oikeen osaa aatella järkevästikää :( :'( :'(
 
mä oon vähän pöpi... tein äsken huvikseni testin vaikka kp vasta 20 :D oli sellainen olo, että oli pakko ja niitä testejä tuolla kaapissa kerran on.. :) ja ohje sanoi että voi näkyä jo 7-10pv hedelmöityksestä... heh.
eihän siihen mitään tullut. :D paitsi tietyssä valossa ja tietyssä kulmassa näkyi jotain hyvin hyvin pientä, mutta se oli varmasti viivanpaikka... :D
heh, jos mä pysyn täält hetken poissa, niin ehkä tuo mun vainoharhailukin hetkeksi loppuu:D
 
hei, piti sitä vielä sanomani, että tänään töissä, kun yks lapsi riekku mun sylissä (siis kiehnäs), niin sit kun se lähti, niin mun tissit oikein kihelmöi....?
Sanoin just kaverille, että en mä taida raskaaksi tulla vaikka kuinka näitä oireita kehittelen.
Jotenkin vaan on varma fiilis... :eek:
 
vauvahaaveita hienoti rupes onnistuu tummentaminen :)

voi miracle kamalasti voimia sulle ja miehelles.. kyllä se ajan kanssa helpottaa, nyt on varmaan todella paha olla :hug:

täällä onkin loppukierto menos ja ootellaan tuloksia.. jotenkin vaan sellainen takaraivossa kolkutteleva ajatus että ei tule vieläkään mitään..
 

Yhteistyössä