Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

Alkuperäinen kirjoittaja Jonetta:
Kysyisin vielä mielipitietä eli kauanko teidän mielestä raskautta kannattaa yrittää tai kuinka monta yk:ta ennen ku hakeutuu lääkärille jos raskaus ei ala, eikä toista lasta kuulu. Esimerkiksi jos epäilee ettei ovuloi tai on jotain muuta vikaa?? Kiitos vastauksista ja mielipiteistänne etukäteen! ja kannattaako mennä ihan oman kunnan tk:n kautta vai suoraan yksityiselle lääkärille vai miten? (huom!! en ole vielä minnekkään menossa mutta kunhan kyselen)
Jonetta, itse just luin jostakin, että jos on terve nuori pariskunta ja lapsia ei kuulu. Niin ei tarttis vuotta oikeesti odottaa, vaan kannattaa jo aiemmin hakeutua. Mutta voi olla, että julkisella puolella se vuosi on virallinen linja. Mutta näin luin itse jostain, en nyt mistään muista mistä. Toisaalta jos on terve nuori pari, niin voi olla joku pco jne taustalla, jos ei ala kuulumaan..joten varmaan se kannattaa käydä tutkimassa jos tuntuu ettei mitään tapahdu.

Selina, meilälkin on tosiaan keskusteltu jne. Mutta mua itseäni häiritsee, kun jos pidän tuon alkuperäisen (jota itse siirsin myöhemmäksi), niin saisin yhden lukukauden lisää opintoja pulkkaan. MIehelle taas sopi mikä vaan häiden jälkeen. Eli kun ite tavallaan siirtelin tuota, että saisin sen yhden lukukauden vielä..niin tämä nyt, kun toisaalta on niin kamala vauvakuume että en tiiä ottaisko asiaa puheeks vai ei. Kun toisaalta ois kiva se yks lukukausi lisää, mutten viihdy tossa meidän kouluryhmässä ollenkaan. Niin jotenkin kun on kkuume+ei viihdy kyseisessä kouluryhmässä, niin koko ajan mietityttää :LOL: Varsinki ku miehelle käy mikä vaan joulun jälkeen :D

Onnea Bigwish, nikkisi ainakin on toiveensa täyttänyt =) Sokeripalalle myös, toivotaan viivan vahvistumista :heart:

Jeyn, no päivitellään sitten. Eiköhän kaikki hyvin mene. Sitä varmaan itekki on ihan hepuleissa, kun vihdoin olis sitten raskaana :saint:

Jahas, mun pitää lähteä aamupalalle ja työkeikkoja olisi muutama. Mukavaa maanantaita =)
 
Paljon onnea Bigwishille ja toivotaan parasta myös Sokeripalalle!!

Itse olen vähän sitä mieltä että mulla ois ovis näinä päivinä, tai sitten menkkoja alkaa pukkaamaan. Hirveen vaikea sanoa kun nyt on menossa jotain kp 48 tms. Ekoja luomumenkkoja siis odottelen, ja pikkuhiljaa alkaa ottaa päähän kun mitään ei kuulu. Viikko sitten on viimeksi testattu r-testillä. Nyt uudet testit odottaa postissa, tilasin ilmeisesti niin paljon ettei ne mahtunut postiluukusta sisään :LOL:

Mä olen ollut vauvakuumeessa viimeiset pari vuotta, ja joskus viime keväänä päätettiin että aletaan yrittää sitten syksyllä. Ja kun mentiin aikalailla yllättäen tuossa kuukausi sitten naimisiinkin, ja liuska loppui just pari viikkoa ennen häitä, niin päätettiin ettei haeta lisää. Nyt ollaan sitten yhdessä luettu vauvakirjoja ja katottu sitä ylen vauvaohjelmaa. Ja kuume kasvaa!
 
Onnea Bigwish :flower: ja Sokeripala :flower: toivotaan viivan vahvistumista.

Mulla olis nyt kp 29/28, eli eilen olisi pitänyt menkkojen alkaa, mutta kierto ei välttämättä pysynytkään samana pillereiden lopettamisen jälkeen. Pientä kipuilua on mahassa ja alaselkä särkee hiukan, mutta katsotaan nyt sitten mitä tulee =)

Ajattelin testailla sitten vaikka keskiviikkona jos ei sitä tätiä kuulu... tai katsotaan pystynkö jännitykseltäni keskiviikkoon asti odottamaan :LOL: Yksi testi tuolla kaapisssa olisi odottamassa.
 
Neulanen, tosiaan nuo häät varsinkin voimistaa tämmöstä vauvakuumetta.

Oletteko muuten käyneet kivoissa paikoissa tuolla Lapin seudulla? Siis joku mökkihomma? Esim Kittilä (Levi jne)? Mietin tässä, että jos häiden jälkeen mentäis johonkin kivaan mökkiin. Siis semmoseen pikkuluksusmökkiin, että jos sielä sähköt ois =) Ja vois olla kiva sisustuskin, toki ne lähtee sitten jo hinnat aika isommiksi. KUn meilälhän tuolla Lapissa on se appivanhempien mökki, mutta siellä käydään muutenkin. Mietin, että oisko se semmonen mukava vuosittainen kohde sit, missä käytäis aina vähän omaa laatuaikaa-mökkeileen, kun olis siis tommonen vuokrattu. Pitänee miettiä. Toisaalta melkoista häslinkiä muutenkin siinä häiden jälkeen, että saa nähdä kerkiikö. Häämatka me kyllä vietetään vasta sitten joskus hiihtolomalla tmv. Tuli vaan mieleen, että tietääkö kukaan mukavia? Tai sitten vaikkapa Keski-Suomen seutuvilla..tai Oulun läänin? Ja ei ehkä lasketteleen kuitenkaan mentäis, ettei sellasta tartte varsinaisesti.

Jahas, mun pitääkin lähtee toiselle työkeikalle. Oli pakko tulla kurkkiin, että oisko tullu plussavahvistuksia :heart:
 
Heippa täältäkin!

En nyt ehtinyt lukea juurikaan juttujanne, joten kommentointi jää niukaksi. Nopeasti silmäillen menin vanhan pinon viimeiset jutut ja tämän pinon kaikki jutut.

Möhkis
paljon voimia ja jaksamista sinulle! :hug:

Paljon onnea pinon plussauutisia saaneille!

Metsätähtönen otti päivittäjän pestin, kiitos! Meillä on tuo yrityksen aloittaminen siirtynyt koko ajan, joten siksi sinne lopulta laitettiin vain syksy. Mutta nyt on varmistunut, että tjottailu aloitetaan joulukuussa, joten eiköhän se sitten tarkoita yrityksen alkamista. en itse kuitenkaan pysty olla laskeskelematta päiviä.. :) Mutta minut voi myös laittaa taustailijaksi. Käyn kyllä täällä juttujanne lueskelemassa, mutta ehdin aika harvoin kirjoitella. Esikoinen pitää kiireisenä, eikä anna minun kauaa istua koneella, keskityn ilmeisesti liikaa koneeseen enkä häneen.. :)

Nyt täytyy taas jo rientää laittamaan poikaa unille! Palailen taas hyvän raon sattuessa!

Hei muuten, olisko kenelläkään hyviä ideoita joulukorttiin? Siis että millaisen kuvan yrittäisin pojasta napsaista? Jotain uutta ideaa olisi kiva kuulla.

Mukavaa alkanutta viikkoa!
 
Kiitos kannustuksesta! =)

Tein tosiaan uuden testin just. Aamuvirtsasta en pystynyt testiä tekemään, kun testit oli loppu kaapista. Mut siis sama juttu. Ohuen ohut, haalea viiva tuli taas. Ei siis vielä ole vahvistunut. Nyt en sit tiedä, pitäiskö mennä labraan vai odottaa pari pvää uuden testin tekemistä. Koko ajan tuntuu, et menkat on tulossa. Ei, vähän mä petyn jos ne alkaa. :(

Meillä oli tosiaan niin ehkäisyn lopettamisen kans, että aluksi minä otin asian puheeksi ja mies oli sillä asenteella, et sitten myöhemmin. Pillereitä olis velä ollu, kun mies sanoi, et voitaishan ne pillerit jo aiemminkin lopettaa. B) Mutta kyllä mä taidan kuitenkin olla meistä se kovempi kuumeilija. Mies ottaa aika rennosti, välillä mun mielestä ärsyttävänkin rennosti.

Mä ymmärrän Metsätähtönensua. Mulla yks syy (monien muiden syiden lisäksi) alkaa nyt yrittään vauvaa on, että en oikein viihdy mun työpaikassa. Työ on sinänsä ok, mutta työkaverit välillä kiristää hermoja. Varmasti minäkin niitten. :saint: Äitiysloma antais hyvän mietintätauon tähän elämään. Tosiaan mä lisäksi opiskelen (gradu ja muutama kurssi jäljellä), et tarkoitus on käyttää äitiysloma hyödyksi myös opintojen suhteen. =)

Nyt olis siis monta hyvää syytä saada testiviivat vahvistumaan.

Joulukortti- ideoita minäkin kaipailisin! :xmas:

Onko teillä pikkujouluja tiedossa?

Kivaa suhveli, että pääsette tosi tomiin!! :flower:

Mä taas palaan asiaan, kun saan jotain selkoa mun tilanteeseen.
 
Päivitin, Suhveli, sun vähän eri tyylisesti taustailemaan. Aattelin, että listassa on mutta suluissa vaan tuo taustailija =) Mukavaa, kun on yritys täsmentyny.

Kamaluus, kohta taas pikkuinen työkeikka ja tää päivä ois siinä. Migreeniä selkeesti yrittää pukata.

Bigwish, just nuo henkilökemioiden natsaamattomuus on yks ärsyttävimmistä jutuista työpaikalla ja koulussa. Varsinkin jos on ite siihen sinällään täysin syytön kuitenkin, että mitäs nyt muut vaan on sen tyylisiä mitä ovat.

Ite kans ajattelin vähän joulukorttia innostua tekemään, mutta voi olla, että ehdin unohtaakki ne. Etetä ehkä ens jouluna sitte :LOL: On nuo häätki, että ehkä parmepi säästellä itteensä vähän. Ite oon tykänny tollasia sabluunahommia tehdä, kivoja. Mutta niissä on onnetotman pienet ne sabluunan kehikot, joten aika tarkka saa olla. En tosin oo mikään hirveen nuuka, että pitää olla just eikä melkee.

Mitä, jos Bigwish, teet vaikka huomenna tai ylihuomenna vielä testin ja sitten meet ottaan verikokeen jos mitään ei tapahdu? Tai voi olla, että pissakokeeseen mieluummin laittavat, kaiketi halvempaa. Tosiaan jos eilen testin teit (?), niin sehän tais tuplaantua joka toinen päivä..mutta kun kaikilla ei taida ihan niin säntillisesti nuo asiat mennä, niin voi olla että näkyy vasta myöhemmin.

Jahas, viimeinen työrutistus vielä..
 
Tohtori.fi:ssä luki näin: Siittiöt säilyvät elinkelpoisina ainakin kolme vuorokautta, sitkeimmät mahdollisesti jopa viikon. Uusimpien tutkimusten mukaan pystyäkseen hedelmöittämään munasolun siittiöiden tulee olla munanjohtimissa jo ennen ovulaatiota. Siten viimeinen hedelmöittämismahdollisuus olisi ovulaatiopäivänä suoritetussa yhdynnässä. Hedelmällisen jakson pituus on siis ainakin ovulaatiota edeltävä viikko...
Eri lähteissä on erilaista tietoa... Minä siis täällä vaan pähkäilen pupuilun ajankohtaa Eli siis ennen ovulaatiota ja ovulaation aikaan olis otollinen aika!?!Niinpä kai. Tuon mukaan peli tässä kierrossa olis jo menetetty ehkä eli enää ei pupuilut tänä iltana auta???kun eilen puolilta päivin bongasin ovulaation testillä Ei kannattais miettiä liikaa kun sitten se menee tällaseksi hiusten halkomiseksi

:headwall: :LOL:
 
Kuinkas tumma ovistikussa sen oman viivan pitäisi olla? Mulla on nyt kp 11 ja ovistesti näyttää kahta viivaa. Testiviiva ei ole ihan niin tumma kun kontrolli mutta melkoisen tumma kuitenkin. Tarkottaakohan se että ovis on ihan just tulossa vai voiko mennä vielä vaikka viikkokin siihen? Ekaa kiertoa tikuttelen ja melkoisen pihalla vielä näistä asioista...

Hui kun tää onkin jännää. Ei vaan ihan onnistunut tuo tjottailu ainakaan mun puolelta. Tuo mies on huomattavasti rennompi asian suhteen mutta selkeesti sitäkin kuumeiluttaa :D
 
nelli-86 minä en saanut kahta tasavahvuista viivaa vaan toinen oli huomattavasti hailakampi ja digitesti kuitenkin näytti selkeää ovista eli uskoisin että sullakin lh-huippu on nyt tai lähipäivinä, viimeistään ylihuomenna.
 
Lily-Jane: Hyvää Saksan matkaa! :attn:

Metsätähtönen: Lappi ois hyvä häämatkakohde, siellä on niin rauhallista ja hienot maisemat. Saariselällä on hienoja mökkejä. Itse olin siellä viime vuonna kesällä. Mökki oli hieno, sähköt, takka jne.. Hinta oli kyllä aika kova viikolta. En sitten tiedä miten se muuten sopii häämatkakohteeksi..

Kävin ostamassa joulukortteja tänään :xmas:
 
Möhkis :hug: Voimia sinne!

Metsätähtis, kiitos kun päätit alkaa listan päivittäjäksi! Häät on kyl tosi ihana asia. :) Vaikkei ne varmaan sitä vauvakuumetta hillitse. Jaksamisia järkkäilyjen keskelle!

Bigwish, varovaiset onnittelut. :) Toivottavasti se viiva siitä tummenee.

Sokeripalalle myös tummempia viivoja!

Iita83, jännät paikat sulla tiedossa. :D

Lili-Jane, mukavaa matkaa! :)

Apua, tuli tossa katteltua taas netistä noita testejä ja mielitekis tilata ainakin 5 jokaista erilaista. xD Minuu ei sais päästää testi sivustoille. :D Tulipahan selattua noi mammaksi.fi, kotitesti.fi ja testeri.fi huolella taas läpi. Puuh. Ainakin on hyvä et voi tilata kotiin kun ei oikein kehtais enää uudestaan apteekkiin marssia lyhyen ajan sisään ostelemaan noita testejä. :ashamed:

Niin ja täällä kp 20 eli dpo 6. Mietin et voiskohan sitä jo viikonloppuna testailla...? Ois perjantaina dpo 10 ja sunnuntaina dpo 12. Oliskohan turhan aikasin? Hyi minua kun näin malttamaton on. :D Ja kuulin sit taas kavereiden suunnalta vauvauutisia. :) Ihanaa et heillä lykästi. Nyt on vaan sit itellä malttamattomampi olo.

Plussa tuulia kaikille! ++++
 
Noniin, kätevästi vastaus katosi kuin tuhka tuuleen. Katsoin ite tuolta Ylen areenalta kolmannen Saammeko vauvan-jakson, en tiiä että oliko se jo tulevan torstain jakso vai viime viikon? Noh, anyway. Oli aika mielenkiintoinen, aika paljon käsitteli uskomuksia ja myös sitten sellaista sperman säilyvyyttä. Oli nimenomaan alushousuista puhe, jossa tiukoissa alushousuissa ois liian kuumat oltavat siittiöille. MItähän nää tiukat sitten on, niin speedy-mallisia vai? Pitää alkaa tutkimaan tuota miehen kaappia, ettei meillä vaan käytetä sellaisia :LOL:

Nallu, tosiaan lähdetään ihan erikseen sitten häämatkalle ulkomaille..mutta aattlein tuota Lapin pientä mökkireissua semmosena välijuttuja, kun joulun tienoilla häät ovat =) Pitää kyllä alkaa tuktimaan, ei ihan liiankaan pohjoisessa sais olla ettei ole kohtuuton matka palata sitten kotiin. Ei viikkoa ehditä olemaan, varmaan joku parisen päivää ois hyvä. Että tuolal toisaalta vois ottaakin jonkun vähän kalliimman..pitää miettiä. Onko kukaan yöpyny niissä igluissa tai sellasissa lasi-igluissa? Olis mielenkiintoinen kokemus, mutta aika hintava..Kittilässä tais olla niitäkin.

Erka, minä oon kans ymmärtänyt, että siittiöiden pitäisi jo olla melkoisesti paikan päällä siinä vaiheessa, kun olisi ovulaatio. Kun se matka kestää kuitenkin, en muista kuinka pitkään. Katoin itseasiassa dokumentin ja mulla jäi mieleen, että 1-2 päivää, mutta kai se nyt täytyy olla väärä muistikuva. No, joka tapauksessa se kestää tovin, että senkin vuoksi..ehtii mennä munasolun hedelmälliset hetket. Toisaalta oolen ymmärtänyt, että sillon vielä ehtii, jos ovulaatiotesti näyttää plussaa..näyttää vähän kuin etukäteen sen? Tai voisin kuvitella, että se ois isinä ideanakin =)

Minun taas tekisi mieli aloittaa yritys, kun luen näitä teidän juttuja. NOh, onneksi on häihin vielä vajaa pari kk, niin on mielekästä puuhaa tässä :heart:

Sehän ois Diilin ja koiralenkin paikka! Toivotaanpa taas noita viivoja lisää, niin saan merkata plussia! Muistin just, että minähän ne merkkaan :LOL: Että Bigwish, jos haluat jo plussanneisiin, niin sano vaan. Tämähän tässä on, kun minä vaan intoilen plussista, mutten muista että pitäis merkitäkki. Jos haluaa odotella viivojen vahvistumista, niin sekin sopii.
 
Kylläpä oli tekstiä tullutkin ja yritin kaikki saada luettua, mut voi olla et jotain jäi huomaamatta.

Mammaliini82 meillä lapset ovat tyttö 10 vuotta ja pojat 8 ja 6 vuotiaat. Todellakin neljännestä täällä haaveillaan ja nyt alkaa tuntuu siltä et todella on haaveilua.

Edelleenkin menkat myöhässsä eikä minkäänlaisia oireita tai tuntemuksia et vois alkaa. No edelleen odotellaan ja odotellaan |O

Lily-Jane Mukavaa ja rentouttavaa Saksan matkaa!

Joulukortteja en oo viel miettiny et millaset tänä vuonna tekis, yleensä oon ite tehny lasten avustuksella :xmas:

Joku kyseli pikkujouluista. Mulla olis ens viikon perjantaina (13 pvä) työpaikanpikkujoulut ja niitä odottelen ihan mielenkiinnolla =)

Nyt sänkyyn makoilemaan ja samalla vois vaikka lukee jotain... Tulis unikin paremmin....
 
Ovis tuli ja meni, ja tulihan se hyödynnettyäkin :) Sain tikutettua ovisplussan kp12 sunnuntaina ja maanantaina kroppa kyllä kertoi, että ovis on! Ja tuo ovistesti näytti siis kahta viivaa vain tuolloin yhtenä päivänä, sitä ennen eikä sen jälkeen näkynyt kuin kontrolliviiva. Olihan se ihan mielenkiintoista tikuttaa tuo ovis, mutta jatkossa taidan kuunnella vain kroppaani, niin se kertoo sen aika selkeästi.
 
Minä en kyllä tunnista itsessäni oviksen merkkejä että en olis tiennyt ellen olisi testannut =) . Nyt aika matelee eteenpäin ja tuskin maltan odottaa että pääsen testailemaan toisenlaisilla testeillä olisko onni osunut kohdalle ;) . Mulla on niitä viljaraskaustestejä joiden pitäisi näyttää raskaus 6-7dpo..tiedä sitten onko tuo niiden lupailu ihan potaskaa mutta testailemaan rupeen jo sunnuntaina :p ....jännitystä elämään :D kun sais vaan viitisen päivää kulumaan jotenkin! KAuhulla seuraan edelleen tuota sikainfluenssan etenemistä...pelottaa itseni ja lasten puolesta. Tänään vienkin heidät kausi-influenssarokotukselle mutta lehdessä luki jotenkin hämärästi että jos sikarokotteita on niin niitäkin sais ehkä alle 3v lapset muutta en tiedä tarkoittiko riskiryhmäläisiä vai muita.
 
Erka, saako lapset tuon kausi-influenssarokotuksen ihan muuten vaan vai haitteko reseptin? Mua kyrsii tuo homma, että pitää hakee vissiin joku resepti ensin, että voin apteekista käydä ostamassa sen kausirokotteen. Ärh! En viittis vaivata sitä mun lääkäriä enää, kun oon muutenki nnyt parit kerrat siellä käyny. Että kirjottaiskohan se varmaan niin, ettei tartte edes tavata, niin ei turhaan mee aikaa kun on nyt muutenki näitä sikapossujuttuja.

Tänään ottaa sitten herkästi kupoliin :LOL:

Mielestäni se menee niin, että sikainfluenssarokotteen saa sinä tiettynä aikana, jolloin ko ryhmää rokotetaan. Eli nyt on vielä menossa nämä riskiryhmät. Ite kuulun luokkaan 5 muistaakseni, eli iän puolesta saan tuon. Aattelin, että samalla käyn sielä, et laittavat sen kausi-influenssan mulle. Riskiryhmäthän ja rokotusajat näkee kunkin kaupungin kotisivuilta, siellä on yleensä linkkiä eteenpäin. Mutta käsittääkseni ei rokoteta vieä aikoihin niitä, jotka eivät kuulu näihin riskiryhmäluokituksiin.

Ja pitää vielä täältäkin kysyä, että miten te terveydenhuoltoalalla opiskelleet harjoitteluista tiedätte. Voiko aikaistaa, jos siis on siihen ne opinnot pulkassa, aika tiukallakin aikatahdilla sen harjoittelun? Tartteeko olla aina ennen jaksoa tiedossa, vai voiko kesken jakson vaikka aloittaa? Pitää kysyä tätä vielä vastuuopettajalta tietysti, mutta se on vähän sellainen nuiva tyyppi ja vastaa aina ainakin viikon jälkikäteen -jos vastaa- niin ei viittis vaivata sitäkään :LOL:
 
Niinhän siinä kävi, että täti tuli sitten vierailulle varsinaisesti tänään (eilen illalla ilmoitteli jo itsestään) Vierailu tuli nyt sitten kaksi päivää myöhässä :/

Tästä lähtee sitten käyntiin yk2, kp 1/28 =)
 
Metsätähtönen täällä maaseudulla nuo rokotukset menee jotenkin vähän "etuajassa" kun raskaana olevatkin ja riskiryhmäläiset rupesivat rokotteita saamaan jo olikohan se 27.10 . En tiedä ovatko jo saaneet kuinka hyvin rokotettua että joko siirtyvät ½-3vuotiaisiin ei-riskiryhmäläisiin...ainakin ens viikon tiistaina meidän nuorimmainen viimeistään tuon jo saa. Kausi-influenssarokotuksen saa kätrevimmin yksityiseltä jolloin ei tartte kuin varata aika eikä reseptiä tartte. Itse olen hankkinut jo pari viikkoa sitten. Meidän 3v1kk tyttö sai reseptin ja tänään haetaan apteekista ja laitatetaan se neuvolassa kun on ½-3vuotiaiden yleinen kausi-infl.rokotuspäivä. Jos tarjoavat jo sikavastaavaa niin tottakai me se otetaan (siis lapsille). Itse en kuulu mihinkään riskiryhmään!
 
Raskaustesti ostettu ja polttelee tuolla kaapissa. Jos ei pe-la ala menkat, teen sen sunnuntai aamuna ja toivottavasti siihen piirtyy toivottu tulos, jotta voin antaa sen miehelle isänpäivälahjaksi. :heart:

Kp23 menossa kierto on 25-27. Jännää :p
 
Pahoittelut Iitalle! Tyhmä täti tuli kylään. :|

Tsemppiä Mousse. Toivotaan, että tulos on sitä, mitä sen pitääkin olla! =) Olisi aivan ihana isänpäivälahja kyllä, voih.

Siis mitä, mulla ei vieläkään vahvistu se viiva. Voiko olla enää mahdollista? Teen vielä huomenna yhden ja sitten oonkin tuhlannut omaisuuteni taas testeihin. :headwall: Menkoistakaan ei ole tietoa, että kai mä periaatteessa voisin noihin haamuihin uskoa?? Inhottavaa tää epävarmuus.

Niin, että Metsätähtönen älä ihan vielä siirrä mua plussanneisiin. =) Jospa jo huomenna tulis se plussa tai sit menkat. Ärsyttävää odotella jotain tapahtuvaksi.

Plussatuulia nyt kaikille meille! :heart:
 
Sitruunapippuri ilmoittautuu!

Eli täällä ollaan, taustalla vaan seuraillut nyt viime aikoina. Kun ei mulla oikeestaan mitään asiaa ole, kunhan vaan höpöttelen jonninjoutavia. :xmas:

Mulla oli juuri ovis viikonloppuna, ja mä kyllä tunnen sen. Ihan kauheet kivut aina oviksen aikaan nykyisin kun lopetin pillerit, mahaa oikein kourii toiselta puolelta. Ja tätä kestää kierron puolivälissä suurin piirtein yhden illan, eli varmastikin on juurikin se ovis kyseessä. Me ollaan käytetty vielä kortsua tässä kierrossa, joskin pari kertaa lipsahtanut ilman (ups...) mutta varsinainen tjottailu alkaa sitten seuraavasta kierrosta. =)

Bigwish: Mulla oli edellisessä raskaudessa plussaviivat tosi hailakoita ja sellaisena pysyikin. Kuten täällä aiemmin kerroin, olin tosi pitkällä raskaudessa ennen kuin sain sen tietää. Viikkoja oli siis varmaan 12 kun tein testin ja se oli tosi hailakka vielä silloinkin. Että eiköhän se haamukin plussaa meinaa. Onnea!! :heart:

Metsis: Kiitos uuden ketjun päivitysvastaavuudesta! Koska sulla on ne häät mitä suunnittelet? Oot ehkä maininnutkin mutta on mennyt ohi... Noista harjoitteluista kyselit, meillä ainakin koulussa kulki harjoittelut opsin mukaan, eli ei voinut siirrellä itse. Mutta meillä koulu etsi paikat valmiiksi, etsitäänkö teillä ne itse?

Mä oon täällä jo pikkujoulufiiliksissä... Yritin saada miestä ripustamaan jouluvalot ikkunaan ja glögiä keittelin ekan kerran jo eilen. Joulu tuo valoa ja piristystä tän pimeyden keskelle ja monesti tämä joulun odotus on paljon ihanampaa kun se joulu sitten itse...! Muita tonttuja jo liikenteessä? :xmas:

Plussatuulia yrittäjille ja tarrasukkia jo mahassa oleville pienokaisille !!!!! :heart:
 

Yhteistyössä