Mutzilla, tosiaan mietinkin että laitankohan ihan oman osion enkeleillekin. Voin laittaa sellaisenkin jos haluat, mutta lisäsin nyt ensin ainakin tuohon perään. Ja laitoin sinut taustailijoihin, kun se jotenkin tuntui parhaalta osiolta vaikket varsinainen taustailija olekaan. Kerro vaan sitten, jos haluat muokkausta ja muuta. Minusta jotenkin tuntuu paremmalta, että purat tänne noita juttuja, koska ne ovat oikeasti tärkeitä :hug:
Vaniljainen, mistä muutitkaan Suomeen? On varmaan vähän sopeutumista takaisin tänne =)
Haikailija, onnea plussasta. Siirsin sinut jo ihan plussanneiden osioon. Onnea matkaan :heart:
Unikeiju, sulla on siis vielä viikko että pääset uudestaan vastaanotolle..harmi kun noita arvoja ei voi itse mitata jollain pikatestillä. Ja varsinkin jos se arvojen mittaus ei edes auta mitään. Jotenkin vähän vaikea tilanne, voihan ne olla että sanovat ihan silläkin ettei elätetä turhia toiveita tavallaan..siis liian isoja toivoja? Koska tuo sinällään on ihan yleistä, koska eihän asiakkaalle voi luvata liikoja..koska sitten jos ei menekään hyvin, niin se on tavallaa hoitohenkilökunnan vika kun on annettu isoja lupauksia. Eli voihan olla, että ne on silti ihan ok, toivotaan näin =) Tuosta liikoja lupaamisesta vielä, että kun ite oon ollut esimerkiksi omaisen roolissa..nii silloin toivoi että annettais jotain hyviä toivoja (=lupauksia)..mutta aika hyvin ne jätti ne sanomatta. Ja pakkohan se on sanoa jälkikäteen, että parempi näin päin kuin sitten pettyä pahasti. Ja toisaalta sitten itekki, sen vähä mitä nyt on alan töitä vielä mulla ollut, niin oon sitten tuosta oppinu sen että ei saa olla liian positiivinen vaikka kaikkea hyvää aina toivoiski.
Hennulinda, onnea uuteen kiertoon =)
Nallu, täällä on ainakin peukut pystyssä. Onko sulla testausta milloin tulossa? =)
Testeistä puheenollen tilasin jostain nettikaupasta sen clearbluen digitaalisen viikkonäytöllä. Ja varmaan tänään tulee postissa, joten pitää miehelle antaa se piilotettavaksi (ihan oikeesti!). Oon ihan täpinöissäni, joten tässä on se vaara että testailen ihan testailun iloksi kun se näyttää niin jännältä vempeleeltä. Ja menis ihan turhaan se 11e ja oliko vähän päälle. Että oisko sittenki pitäny jotain tosi tylsän näkösiä testejä ostaa, niin ei niin kiinnostais se
Lily-Jane, hyvää loppulomaa :heart: Pillereistä vikan söin 25.12., että pitääkö se jättöpäivä kaiketi laskea 26. päivä lähtien..no siitä on siis aikaa 12 päivää. Tosiaan nyt on minit, niin ei oikein tiedä mitä odottaa. Kun e-pillereillä on mulla sen pari kertaa lopetettaessa aina tullut kolmantena päivänä se vuoto (oikee tarkistin). Tosiaan nuo minithän sitkastaa sitä limaa ja cerazettet muistaakseni pyrkii estämään ovulaation..joten voi kai se olla, että tässä välissäki tulis joku pikakierto tai oikeakin. No, niin ollaan ainakin eletty, että ei haittaa jos ovulaatio onkin..ei mene hukkaan B)
Se ois itelläki työhomma tänään, onneks vaan yksi. Jotenkin tuntuu, ettei vieläkään oikeen huvita arkeen astua. Ei millään pahalla arjelle B)