Alkuperäinen kirjoittaja ginger-lemon-honey:
Hei, ja kiitos vielä kun huolitte mut uutena mukaan tähän ketjuun.
Tosiaan otetaan koko ajan uutta porukkaa kyllä ketjuun, että ei sen puolesta tartte arastella =) Vähän tarkotuksena olisi se, että ketjun nimi muuttuu vaan ja jäsenet (osa nopeammin ja osa on sitten pitempään) mutta ketju sinällään pysyy. Tai uuttahan se pitää välillä vaihtaa, mutta käytännössä aika samanlai taitaa isompi osa ketjuista toimia. Alunperin tämä taisi olla "syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat" =)
MinkuK, ladyvitan raskausvitskuissa ja multivitan raskausvitskuissa on molemmissa tuota foolihappoa 400 mikrogrammojako ne oli. Mutta ladyvitaa pitää nappailla 3 kpl ja multivitaa 2, että on ton verran. Ite oon vetäny noita maksimimääriä, kun oon muutenki sairuli.
Tuli mieleen, että en oo nyt niin sairastellukkaan, että flunssaa on yrittänyt pukata mutta se on jäänyt..että liekö noilla järeämmillä vitamiineillakin osuutensa? Mulla oli eilen kyllä semmonen päivä, ettei tolkkua..en meinannu yölläkään saada nukuttua kun kolotti ihan hirveesti niveliä ja luita ja sitten jotenkin heijastu kipu tuolta häntäluun tienoilta ihan koko vasempaan jalkaan ja kannikkaan :kieh: Sitten ku unohdin ottaa sen himputin panadolin reseptin mukaan eilen apteekkiin, niin ei turhaan niitä ostettu kalliimmalla hinnalla (varsinki ku se mun resepti on 100kpln). Että pitää käydä hakeen, jos uudestaan iskee. On siis varmaan nyt joku vatsataudin tyylinen ollu mulla liikenteessä, vaikka onneksi sen aamun jälkeen ei mitään. Että oisinko taas onnistunut torjumaan sen! :heart:
Mulla on MinkuK vähän sama tilanne, että tiedän ens kuussa ystävälläni olevan pippalot. Ja on mut jo viime vuonna alkusyksystä (!!!) kutsunut..että tosiaankin. Jos en juo alkoholia varmuudeksi, niin se todellakin herättäis ihan älyttömästi ihmetystä. En tiiä mitä ihmettä teen, paitsi ellei ole ihan täysillä päällä sillon jotku menkat tai tämmöset
Sitten kun tavallaan en haluaisi hyvälle ystävälle valkoisesti mitään valehdellakaan, mutta toisaalta ei oikein huvittais kertoakaan vielä mitään kun tiedä millanen prosessi se tämäkin tulee olemaan. Sit ku tiedän, että toinen on ollut masentunut pitkään ja on nyt piristynyt..ja todellakin innoissaan noista juhlista :|
Puskajussi, kamalaa!
Miten voi ennen tutkimuksia jo alkaa hutkimaan tommosilla asioilla? Tuntuu jotenkin uskomattomalta..ei sentääs noin negatiivinen tartte olla hoitajienkaan, vaan ensin pitäis tutkia asiat.
Meillä alko mies yhtäkkiä aamulla puhumaan, että pitäiskö yrittää vaihtaa tässä samassa talossa kolmioon. Asutaan siis asoik.asunnossa. Tuo on vähän semmonen, että periaatteessa kannattaa varmaan saman tien laittaa hakemus, koska noita on aika vähän ja meille kelpais vaan 2 eri kerroksesta..eli ei noista alemmista. KUn on koiria kuitenkin, niin reagoivat käytävämeteliin (vaikkakin tottuvat)..mutta joo, tykätään asua rauhassa. Eli tuo haku varmasti kestää aika pitkään. Nyt olin vaan heittänyt talon pohjapiirrokset roskiin, että harmittaa..nimettäin ihan äsken heittelin! Mutta just muistin, että on onneksi tuo kotikansio..jos siellä ois ne pohjapiirrokset. Noissa on vielä sekin surkea juttu, että jos se pohjapiirros on ihan surkea niin ei se kannata
Noh, pitää ensin tutkia minkä hintaisia ovat. Me kyllä mahduttais tähänkin hyvin, mutta toisaalta lisätila varmaan tois enemmän lisähermojakin
Koska kyllähän se on totta, että mitä ahtaampaa, nii nsitä enemmän varmaan asiat ärsyttää..jos ei toinen, niin ainakin siivotessa sitten ja näin.
Hmm, mulla oli mukamas joku tärkeä kysymys jo niille, joilla kokemuksia raskaana olemisesta..mutta en millään muista sitä. Oikeen aamulla mietin sitä :saint:
Mukavaa viikonloppua! Ja plussatuulia, nythän niitä on taas pari rytisten tullut. Oletteko muuten huomanneet, että heti kun puhutaan ettei plussia näy niin niitä tulee heti läjä?
Että pitäiskö meidän päivitellä vähän lisää, niin niitä tulis isompia läjiä :saint:
Muoks. Unikeiju, onko sulla mahdollisuutta käydä vaikka ihan tavallisella puolella verikokeessa? Esimerkiksi maanantaina? Koska oishan se aika monta päivää vähemmän jännitettävää.