Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

heissan!

Pahoittelut negasta ja menkoista nelli-86!! :hug: onnea uuteen yritykseen ja jasamista harjoitteluun!! Pahoittelut myös suhvelille :hug: ja tsemppiä!!!

Iita-83: Mulla oli tässä syksyllä ensin kierto 27 ja sit seuraava oli 37 mutta osasin odottaa koska tein ovisplussa vasta kp 23, sulla voi olla kanssa että ovis on ollut myöhemmin, siksi myös kierto venyy ja jos oisit raskaana, ei välttämättä näy vielä testissä jos ovis ollut myöhässä, plussatuulia =)

Metsätähtönen
: Toivotaan että saat pian selvyyttä oireisiisi, jos vaikka olisitkin raskaana =)

Unikeiju-79
: Tsemppiä torstaille, toivotan että kaikki hyvin!!!

Itsestä sen verran että olin eilen kosmetologilla ihonpuhdistuksessa kun tää mun iho on mennyt aivan tosi huonoon kuntoon pillerien lopetuksen jälkeen. Mulle on tullut jopa selkään finnejä ja nyt on poskissa ja leuassa. Aikaisemmin mulla ollut ihan normaali sekaiho..ei erityisemmin epäpuhtauksia. Se kosmetologi tietää tän mun tilanteen ja se sit anto jotain rasvaa ja sano et jos se ei nyt auta niin sit pitäs mennä ihotautilääkärille... meinas että vois olla jotenki liikaa mieshormonia ja se vois vaikuttaa lapsen saantiin!!! Säikähdin tätä kyllä kovasti ja soitin heti kätilöystävälle joka vain nauro tolle jutulle kun sillä itellä mennyt kanssa iho huonooon kuntoon pillerien jälkeen mut sit ku tuli raskaaksi niin parani. En ollu edes ajatellut mitään mieshormonia...Apua, muutunko mieheksi!!! =) Olen vain ajatellut että hormonit menneet jotenki sekaisin kun kuitenkin pitkään pillereitä söin... enkä ajatellut että tilanteeni olisi jotenkin tosi paha... Toisaalta muistaakseni kellään täällä olevista ei tainnut olla mitään kummempia iho-oireita pillereiden jälkeen?... netissä kyllä muuten niistä puhutaan. No, sit se kosmetologi suositteli että menisin yksityiselle gynekologille kohdun ja munasarjojen uä:seen tarkastuttamaan että kaikki kunnossa... se otti tän mun 4 kk yrityksen aika vakavasti... Ja sit kun mä olen tälläinen että stressaan helposti ja otan itseeni niin tuli heti sellainen pelko että mikä mussa nyt vialla kun finnejä naamassa ja uä:ssä pitäisi jo tässä vaiheessa käydä!!! No tietienkin eihän se mitään haittais jos kävis vain tarkastaa tilanteen uä:ssä...tokihan se maksaisi..
Mulla oli tarkotuksena että nyt yritän ottaa rennosti tän kevään ja miehen kaa sovittiin että jos ei kesän loppuun mennessä ole tärpännyt niin sit ruvetaan miettii.. Halusin ottaa nyt "rennosti" eli ei stressiä, terveelliset elämäntavat, riittävästi unta ja liikuntaa yms. mutta tämä eilinen kosmetologilla käynti taas sai mut miettii ja stressaa ja pelkää yms. yms... olenko vain turhamainen ja tyhmä? Mitä mieltä olette tästä?!

Sori tämä purkaus, mutta kun te ootte oikeestaa ainoot kelle voin näin purkautua =)

Mukavaa loppiaista ja plussatuulia ++++ :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kultasiipi:
Toisaalta muistaakseni kellään täällä olevista ei tainnut olla mitään kummempia iho-oireita pillereiden jälkeen?
Mulla taas nimenomaan niitä iho-oireita oli minien aikaan :kieh: Nyt on alkanu vähä helpottaa itseasiassa. Mutta e-pillereiden aikaan on vähän parempi iho kuin tavallisesti. En itekkää ehkä jaksa tohon mieshormonijuttuun siinä mielessä uskoa, että toki menee hetki että ne hormonit tasottuu..mutta siis se, että monestihan nuo iho-ongelmat on semmosta oravanpyörää. Että panostaisin tosissaan ihonhoitoon ja niihin käytettyihin aineisiin..ja kattoo sit miltä näyttää. Voi mennä tovi, että tasottuu. Ja jos ei ala tasottua, niin käy ihotautilääkärillä, kun joskus tuntuu että ne ei oikeen ala millekään jos ei vähän avita..

Alkuperäinen kirjoittaja Kultasiipi:
vain turhamainen ja tyhmä? Mitä mieltä olette tästä?!
No et tosiaan ole turhamainen saatika tyhmä =) Kyllähän sitä kun on tottunu parempaan ihoon, niin ei kyllä kiinnosta se huonokuntosempi. Iho kuitenki on semmonen kasvoissa, mikä näkyy heti. Oli meikkiä tai ei. Ja onhan ne iho-ongelmat nimenomaan kipeitä ihan fyysisestikin.
 
Kultasiipi Täällä ainakin alkoi iho-oireet pilleireiden lopetuksen jälkeen, tälläkin hetkellä olen kuin mikäkin murkkuikäinen kun naama kukkii joka kohdasta :( Samoin ihanat hiukseni jotka eivät ikinä ole oikein rasvottuneet joutuisi pesemään jokapäivä jos haluaisi että ne olisivat tosiaan puhtaan näköisen.

Oikein isot halit :hug: kaikille joille menkat on taas tulleet ja oikein iso voima hali keskenmenon kokeneille :hug:

Joku (anteeksi ei jäänyt nimimerkki taas mieleen) tuossa kertoili että ei haluaisi olla vain kotona, että töissä ei mene kaikki kovin hyvin, täällä ollaan ihan samalla linjalla. Eteenkin kun tiedän että tuli vauvaa tai ei niin on enää noin 7kk töitä edessä sen jälkeen pitäisi mennä kouluun takaisin (jos vain pääsen). Niin nyt vain tuntuu siltä että mitä enemmän asiat mättää niin sitä vähemmän mie jaksan niistä kiinnostua :(

Päivitystä sen verran että nyt mennään kp15 paikkeilla, nyt ei ole oikein ovis oireita tullut.. ei limoja eikä liiemmin halujakaan :/ tosin voihan olla että ne tulee vasta myöhemmin. Jäädään katselemaan. Muuten luulen että on paremmat mahkut tässä kuussa taas koska jotenkin ei enää jaksa stressata tämän kanssa :) eli mennään tosiaan nyt ihan tulee jos on tullakseen linjalla.

Ihanaa loppu viikkoa kaikille ja plussa tuulia :heart:
 
Heippa kaikki,

tulin ihan pikaisesti vaan sanomaan MOI ja terveisia lammosta. Kuulin, etta siella lunta tulee ihan mielettomalla vauhdilla.. :)

Ensiksi, Mutzilla olen todella pahoillani sun puolesta, oikein pysaytti kun luin viestisi. Ei voi ymmartaa, ja viela noin pitkalla viikot. Paljon jaksamisia ja toipumista.

Missa meidan plussat viipyvat? :) Taalla meneillaan kp 14/28 ja saa nahda tuleeko lomavauvaa. Seksia ollaan kylla harrastettu melkeinpa joka paiva, joten jos ei tarppaa niin ei ainakaan jaa siita kiinni. Naa viimeiset kaks kiertoa on mennyt niin, etta menkat ei oo harmittanut, mutta nyt on tullut sellainen epatoivon pilkahdus etta kauan sita plussaa saa odottaa.. Mutta, nautin loppulomasta ja palaan sitten todellisuuteen kun paasen kotiin! Oon hengessa mukana kyllakin!!

Metsatahtonen Kauan oot odotellut nyt vuotoa? Tsemppia.. voihan se ovulaatio tapahtua tassa valissakin kylla! ;)

Palaillaan viikon paasta kun olen kotiutunut ja toivottavasti kaikilla on ollut mukava vuodenalku :heart:
 
Mulla ei ole vaikuttanut pillerit, eikä niiden lopetus ihoon. Mulla on aina ollut ihan suht hyvä iho. Välillä tulee näppyjä, mut niitähän tulee kaikille. Olen kai tässä tapauksessa ollut onnekas.

Lily-Jane Mukavaa lomanjatkoa!

Omaa napaa sen verran, että mulle on tullut oireita. Tosin ne on kestänyt vasta tämän päivän, joten eihän sitä tiedä. Nipistää mahaa tuolta sisältä hassusti, ja on paha olo. En edes tiedä kuinka aikaisin pahoinvointia voi tulla, että jos tämä onkin jotain ihan muuta. Jostain luin, että joillaikin tulee jo ennen menkkojen alkamista oireita, mut en tiiä..
 
Lily-jane mukavaa ja lämmintä lomailun jatkoa B)

Mutzilla tervetuloa uudestaan :heart:

Puskajussi sielt klinikalta oli joku hoitaja kun soitti silloin maanantaina ja kertoi tuloksista. Sama otti multa silloin verikokeenkin ja oli aika tylyn oloinen tyyppi. Kyseli et oliko tullu vuotoja kun kerran verikokeeseen tulin. Sanoin et pientä tiputtelua oli ollut. Hoitaja totes siihen et ei kannata odottaa suuria tuloksia. Paha mieli iski jo tuolloin ja ois tehny mieli jättää lasku maksamatta :kieh:

Omaa napaa sen verran et tein taas tänää testin ja viiva on tummempi kuin kuin kontrolliviiva, mut nyt ei vaan usko enää riitä ja voihan kuulemma viivat tummua keskenmenon jälkeenkin. Ens viikon torstaihin on viel pitkä aika, mut teen viel viikon päästä uuden testin ja katotaan mitä näyttää.

Kaikille iso :hug: ja pakkas- loppiaispäivää :xmas:
 
Hui kun on tullut paljon tekstiä tänne taas :)
Meillä tehtiin eilen testi ja HAAMU tuli :) tänään piti käydä apteekista hakemassa toinen testi, tällä kertaa otinkin todella herkän. Eli katsitaan nyt onko huomis aamuna mikä tulos. Eli saako soittaa neuvolaan aikaa :) Toivottavasti.

Onko muilla ollut kutinaa vatsassa alku raskauden aikana?
Itse olen alkanut raapia mahaa ihan älyttömästi ja tuntuu että töissäkin katsovat välillä ihan tyhmänä kun raavin. :LOL:
 
Kaippa tässä jotenkis shokissa on ruumis taas. Paha ja surumieli on koko ajan mut se ei tule kunnolla ulos. Eilenkin arkku valittiin niin kyselin vaan käytännön asioita ja tänään mentiin anopin luokse jos saatais tehtyä itse vauvoille kaapumekot ja kapalot, niin siinä vähän herkistyin kun anoppi alkoi itkemään kun näki miten pienen kaavan olin tehnyt, kaippa se sitten tässä joko kun pojat haetaan kysistä tai kun hautajaiset on niin taas pato murtuu. Rauhoittavat on neuvolasta pyydetty jos se lääkäri ne maanantaina kirjoittaisi että en kokonaan luhistu sitten poikien päivänä.

Tänään siis viikko siitä kun tuli tämä surullinen tuomio...näinä hetkinä muistaakseni...että kyllä se aika tuntuu rientävän, perjantaina olisi se 19viikkoa täynnä ja olisi ollut rakenneultra :'( :'(

anteeksi tämä oma napa mutta johonkin on pakko purkaa ja jos vaan jaksatte niin KIITOS! :'( :flower:
 
Hei taas :heart:
Ihanaa olla täällä yli kuukauden tauon jälkeen, on ollut ulkomailta- suomeen muuttohässäkkää ja joulu-ja uusivuosihässäkkää :xmas:

Voi Mutzulla minäkin olen todella, todella pahoillani tilanteestanne ja toivotan oikein paljon voimia tuleviin hautajaisiin :hug: :hug:
Ja sinun ei ollenkaan tarvitse pyydellä anteeksi, että purkaudut täällä, sitä vartenhan me täällä kuunnellaan :heart: :heart:

Meillä on ollut oikein aktiivista yrittämistä ja nyt ensimmäistä kertaa on hiukan oireita.. :whistle: En kyllä uskalla mitään vielä ajatella, mutta toivoa saa aina :)
Olen palellut jo neljää päivää ihan hirmuisesti, nännit arastavat myös hirmuisesti ja päätä on särkenyt. Lisäksi mahassa kipristelee.
Pillerit lopetin sillon marraskuussa ja ihme kyllä kierto pysyi aikalailla samana! Mutta aika ihme olisi jos näin äkkiä tulisin raskaaksi..Juttelin äitini kanssa ja hän on saanut minun ja pikkuveljeni vain yhdellä munatorvella, ja kun häneltä poistettiin kierukka niin minusta hän tuli raskaaksi heti, ilman ensimmäisiäkään kuukautisia ja veljeni kohdalla hänelle tuli yhdet kuukautiset. Toivoa sopii, että minä hedelmöittyisin yhtä helposti ;)

IHANAA ALKANUTTA VUOTTA KAIKILLE JA TSEMPPIÄ YRITTÄMISEEN!!
 
Mun osalta ollut hieman hiljaista täällä, mutta kotona jälleen ja koneen luona :p Ennen joulua siis lähdettiin reissuun ja nyt vasta kotiuduttu.

Mulla alkoi YK 4, jonka voi päivittää ja ensimmäisen kerran menkat tuli nyt myöhässä ja alkoi kp 31, vaikka ennen aina ollut 29. Jännää tämäkin, ehkä se siitä ja onnea kaikille jälleen yritykseen :))
 
Mutzilla, tosiaan mietinkin että laitankohan ihan oman osion enkeleillekin. Voin laittaa sellaisenkin jos haluat, mutta lisäsin nyt ensin ainakin tuohon perään. Ja laitoin sinut taustailijoihin, kun se jotenkin tuntui parhaalta osiolta vaikket varsinainen taustailija olekaan. Kerro vaan sitten, jos haluat muokkausta ja muuta. Minusta jotenkin tuntuu paremmalta, että purat tänne noita juttuja, koska ne ovat oikeasti tärkeitä :hug:

Vaniljainen, mistä muutitkaan Suomeen? On varmaan vähän sopeutumista takaisin tänne =)

Haikailija, onnea plussasta. Siirsin sinut jo ihan plussanneiden osioon. Onnea matkaan :heart:

Unikeiju, sulla on siis vielä viikko että pääset uudestaan vastaanotolle..harmi kun noita arvoja ei voi itse mitata jollain pikatestillä. Ja varsinkin jos se arvojen mittaus ei edes auta mitään. Jotenkin vähän vaikea tilanne, voihan ne olla että sanovat ihan silläkin ettei elätetä turhia toiveita tavallaan..siis liian isoja toivoja? Koska tuo sinällään on ihan yleistä, koska eihän asiakkaalle voi luvata liikoja..koska sitten jos ei menekään hyvin, niin se on tavallaa hoitohenkilökunnan vika kun on annettu isoja lupauksia. Eli voihan olla, että ne on silti ihan ok, toivotaan näin =) Tuosta liikoja lupaamisesta vielä, että kun ite oon ollut esimerkiksi omaisen roolissa..nii silloin toivoi että annettais jotain hyviä toivoja (=lupauksia)..mutta aika hyvin ne jätti ne sanomatta. Ja pakkohan se on sanoa jälkikäteen, että parempi näin päin kuin sitten pettyä pahasti. Ja toisaalta sitten itekki, sen vähä mitä nyt on alan töitä vielä mulla ollut, niin oon sitten tuosta oppinu sen että ei saa olla liian positiivinen vaikka kaikkea hyvää aina toivoiski.

Hennulinda, onnea uuteen kiertoon =)

Nallu, täällä on ainakin peukut pystyssä. Onko sulla testausta milloin tulossa? =)

Testeistä puheenollen tilasin jostain nettikaupasta sen clearbluen digitaalisen viikkonäytöllä. Ja varmaan tänään tulee postissa, joten pitää miehelle antaa se piilotettavaksi (ihan oikeesti!). Oon ihan täpinöissäni, joten tässä on se vaara että testailen ihan testailun iloksi kun se näyttää niin jännältä vempeleeltä. Ja menis ihan turhaan se 11e ja oliko vähän päälle. Että oisko sittenki pitäny jotain tosi tylsän näkösiä testejä ostaa, niin ei niin kiinnostais se :LOL:

Lily-Jane, hyvää loppulomaa :heart: Pillereistä vikan söin 25.12., että pitääkö se jättöpäivä kaiketi laskea 26. päivä lähtien..no siitä on siis aikaa 12 päivää. Tosiaan nyt on minit, niin ei oikein tiedä mitä odottaa. Kun e-pillereillä on mulla sen pari kertaa lopetettaessa aina tullut kolmantena päivänä se vuoto (oikee tarkistin). Tosiaan nuo minithän sitkastaa sitä limaa ja cerazettet muistaakseni pyrkii estämään ovulaation..joten voi kai se olla, että tässä välissäki tulis joku pikakierto tai oikeakin. No, niin ollaan ainakin eletty, että ei haittaa jos ovulaatio onkin..ei mene hukkaan B)

Se ois itelläki työhomma tänään, onneks vaan yksi. Jotenkin tuntuu, ettei vieläkään oikeen huvita arkeen astua. Ei millään pahalla arjelle B)
 
Huh huh, pakkasta oli 35 astetta kun pojan kans ootettiin koulutaksia
Nyt on toisella pojalla vuorostaan parvorokko, tai enää se ihottuma.. ja sit on koko perheellä ollu vatsatautia, no onneks lievää...
Mietin jos tilais netistä raskaustestejä, mistä kannattas tilata ja minkälaisia? Kp nyt 23/33, ens viikon lopulla vois testata.. On kyllä semmonen tunne ettei ois testattavaa...mutta eiköhän niitä oireita kuvittele viimeistään ens viikolla... On nyt kyllä jo vihlassu muutaman kerran.. kun on noussu seisomaan ja aivastanu.. Mut voihan se vihlasta muutenki..
 
Metsätähtönen: Kiitos :heart:


Tein tänä aamuna sen toisen testin ja taas tuli haamu, ajattelin että soitan maanantaina neuvolaan ja pyydän lähetettä labraan.

Tää on ihan vuoteen omana, pari päivää pieni flunssa oli, mutta viime yönä äityi todella pahaksi :( Ääntä ei tahdo kunnolla lähteä, kurku kipeänä, nokka tukossa. Yskiminen sattuu keuhkoihin.
 
haikailija Onnea :flower: Ja paranemisia!

Mutzilla Paljon voimia tuleviin hautajaisiin. Tottakai tänne saa aina purkaa pahaa oloaan. :hug:

Vaniljainen Mä pidän peukkuja sulle, toivotaan että nuo oireet ovat nytten sitä itteään!

Hennulinda Onnea uuteen kiertoon!

Metsätähtönen Testaukset on vasta ensi viikolla. Luulen että mun tapauksessa kyse olikin vaan jostain muusta. Mulle nousi sitten vielä kauhea kuume, luultavasti vaan joku mahatauti siis. Lääkäri kyllä sanoi että voi olla myös ruokamyrkytys kun kuumetta tuli, mutta enpäs tiiä mistä sen olisin saanut. Tänään on ollu heikko ja etova olo, mutta ei yhtään niin kamala kun eilen. Saankos udella missä olet töissä? ( ajattelin vain kun teet työkeikkoja )

Hyväsetti Me netistä eilen etsin, kun mulla oli samanlaisia oireita kun sulla. Joillain oli kyllä tullut raskauspahoinvointia jo näinkin aikaisin. Mulla oli eilen kp 24/32. Oksetti, mutten oksentanut. Oli tosi heikko olo ja mahaa nipisti. Tänäänkin tosiaan vielä nipistelee ja on etova olo. Kyllä kai oireita voi tulla heti kiinnittymisen jälkeen..

Olen tätä ennenkin varmaan kysynyt täällä, mutta mitä oireita voi tulla kiinnittymisestä? Vai tuleeko mitään?

Kp 25/32
 
Nallu ja Hyväsetti, oiskohan tosiaan vatsatauti liikenteessä? Minä nimettäin kävin tänään aamusta ihan oikeesti oksentamassa ja aattelin, että onko tämä vatsatautia. Mutta ei ollu semmonen samalainen ku viime keväänä se ihan hirvee vatsatautikierros mikä mulla oli. Sitten aattelin, että ku oon muutenki aika herkkä (tulee paha olo jo lämmön noususta), että oiskohan tulossa se ovis tai tyhjennysvuoto..kun mulla pitää noita lämpöjä nyt selkeesti ylempänä koko ajan, niin vois liittyä noihin. Eiku oho, huomasin että teillähän oikeesti voi testitiki olla plussaa. Mulla siis varmaan on vaan tuota vatsatautipoikasta tai sitten oikeesti keho reagoi noihin, että varmaan liittyy mulla nyt kiertoasioihin..oon vähän herkkis, niin tulee helposta niin paha olo.

Nallu, avustelen noita vanhuksia kodeissaan. Oon siis ihan sairaanhoitajaopiskelija, mutta noita teen tässä kun on sen verran vähän opintoja takana. Ja on tuo ihan mukavaa puuhaa, paitsi sitte välillä ärsyttää :LOL: Riippuu vähän asiakkaasta. Tää on siitä hyvä, että tiiän ettei kotisairaanhoitajanhommat esimerkiksi ole ollenkaan mua varten (sen tiesin kyllä jo etukäteen). Kutsun noita sitte keikoiksi, kun on vähän tommosia vaihtelevia ja kun en nyt niin monta tuntia putkeen yleensä oo (riippuu päivästä toki).

Haikailija, toivotaan että sinäkin parannut pian. En oikeen tiiä mites raskaana olevat saa flunssaa karkottaa. VArmaan mehulla ja panadolia, jos oikeen pahaks menee. Mulla itellä tuo kuuma on semmonen ehdoton, mutten oo viititny enää yrityksen alettua juoda finrexiniä. Sitä ei kaiketi saanut ottaa, tais olla asetyylisalisylihappoa siinä tmv? Siis jotain muuta ku panadolia :D

Aika jänniä päiviä täällä monilla =) Mua ittee kans jännittää se testi, nimettäin pakkasen puolesta :LOL: Ei tullu tänään, mikä meinaa sitä että tuleepi huomenna..ja oon just postin aikaa ehkä vielä työhommissa. Että toivottavasti ei nyt kovin kärsi. Toisaalta niitten sivuilta, josta tilasin (en muista edes enää mistä), oli että pakkanen ei haittaa kuljetuksissa..että kuhan antaa lämmetä. Ja mullahan testiajat on joskus hamassa tulevaisuudessa, että ehtii kyllä lämmetä.
 
Metsätähtönen Voi hyvinkin olla mahatautia liikkeellä. Mä en oksentanut, mutta oli tosi paha ja etova olo. Seisoa ja istua en voinut ku huippas niin kamalasti. Raskausoireet on kyllä muutenkin aika kakspiippusia, kun useimmat niistä voi viitata kaikkeen muuhunkin. Pitäs olla joku selkee merkki, vaikka pupillit muuttuis punasiks tai jotain :D
 
haikailija onnea haamusta! :heart: Mulla ei ollut vatsan kutinaa alkuraskaudessa, mut loppuraskaudessa raavitti kyllä koko ajan, joka johtui ilmeisesti ihon venymisestä ja siihen auttoi lähinnä rasvaus.

Unikeiju toivottavasti ultrassa on kaikki hyvin :heart: Tosi tyly hoitaja kyllä ollut ja tuo odottelu on tosi kurjaa...

Mutzilla voimia hautajaisiin :heart:

Hyväsetti mä oon tilannut raskauskeijulta ja mammaksilta, molemmista samoja David-merkkisiä herkkiä liuskatestejä. Noista paikoista ei oo ainakaan mitään pahaa sanottavaa, oli nopea ja hyvä palvelu. Ja mun testit oli ainakin puhtaita negoja, ei näkynyt siis mitään viivanpaikkoja tms. :)

Mulla tarttui viimeksi kauppareissulla mukaan raskaustesti (cittarin pregcheck), mutta saa nyt nähdä, että tuleeko vielä tässä kierrossa tarvetta testata. Kp:t on jo 44 ja viikonloppuna pitäisi kai menkkojen alkaa jos mun ovistuntemukset osui oikeaan...Mut mikäli menkkoja ei alkuviikosta näy, niin voisin vaikka testata tiistaina 3v. hääpäivän kunniaksi :)

Oon muuten mielenkiinnosta mittaillut lämpöjä ja niiden mukaan vois uskoa, että ovulaatio ois tapahtunut vaikka pitkä kierto onkin. En oo kyllä mitannut sillai oikeaoppisesti aamuisin ennen nousemista, vaan ihan mihin aikaan sattuu useammankin kerran päivässä (mullako tylsää :saint:). Heitot on kyllä suuria noista mittausajoista riippuen eli ei oo kovin luotettavia, mutta sen mun ovislimabongauksen jälkeen lämmöt on olleet selkästi korkeammat koko ajan. Ennen sitä lämmöt vaihteli 35,2-35,8 välillä ja päivä oletetun oviksen jälkeen ne hyppäsi selkeesti ylös ja nyt ne on pysytelleet jatkuvasti 36,3-37,3 välillä.
 
Hei kaikille!
En ole pitkään aikaan kirjoitellut mitään, mutta olen välillä käynyt kurkkaamassa teidän kuulumiset :) Olisi kiva vastata teidän viesteihin, mutta nyt on itellä niin levottoman onnellinen olo, että ihan pakko itsekkäästi kertoa omasta navasta.

Tänään on menossa 32/42. Aattelin aluksi lykätä testaamista ihan kunnolla. Kiusaus kuitenkin voitti ja kaapissa olikin yksi r-testi odottamassa. Tein sen nyt iltapäivällä kun en jaksanut enää odottaa aamuun. Yllätykseksi siinä alkoi pikku hiljaa näkymään haaleampi toinenki viiva! :heart:
 

Yhteistyössä