Mie ostin reilun vuoden ikäiselle pojalle just farkkuhaalarit, ja tytölle 3v farkkutakin ja housut. Me ollaan aikaisemminkin ostettu sieltä lapsille farkkuasuja ja hyvin on kestäneet. Ja sitten tietty käsityötä Tilkin posliini lautasia ja mukeja, sekä hauskoja muumi seinälautasia, jotka on oikeesti aavistuksen verran kömpelöä taidetta, mutta ehkä just siks niin ihania. Ja verkkarit on olleet ihan kestäviä, tytöllä oli aikoinaan sellainen vuorellinen ulkoilupuku jossa oli ns.tuttipussi edessä, se oli huippu hyvä pyöräilyretkillä. Niin ja meillä on myös niitä villatakkeja, ja ne on kivoja kun menee alkusyksystä ihan takkeina ja talvella on välivaatteena hyviä. Eli siellä on vaik mitä, mutta kannattaa olla hinta tietoinen ja katsoa laadunkin perään vähän suurennuslasilla.