Tallinnasta vaunuja??

mie
Heipä Hei! Onko kukaan hankkinut yhdistelmävaunuja Tallinnasta? Onko teillä minkälaisia kokemuksia niistä ja ovatko minkä laatuisia? Mistäs päin Tallinnaa niitä kannattaa mennä katselemaan? Ollaan menossa reisuun sinne ja aattelin että voisi sieltä rattaita hankkia...

Haettiin -99 "emmaljungan" yhdistelmät kaikkine varusteineen yli puolet suomen hintoja halvemmalla. Kaikki toimi moitteettomasti ovat nyt toisella lapsella menossa.Suomen varaosat sopii, vaihdettiin ilmapyörät. Ja oli hyvä tuoda matkatavarat niissä. Terminaalissa törmättiin eläkeläis mummoon joka on huono kantamaan ja kertoi tuovansa usein vaunut ja myyvänsä ne suomessa.

Osoitteesta www.viroinfo.fi löytyy lastentarvikeliikkeiden osoitteita. Liikkeet ripoteltu ympäri tallinnaa, mutta jos menette autolla on helppo käydä kattomassa useampi paikka ja taksikin on kohtuu hintainen. Kannattaa ainakin katsastaa Lastentarvike, Beebikeskus ja vaatteita jos haluatte katella niin Lastemaailm on ykkönen

Anne

www.tallinna.net löytyy myös kaikki ostoskeskukset ja niiden liikkeet, aukiolot ja osoitteet!

Uno1 magistralissa mustallamäellä oli tosi kiva vaikkakin tosi pieni lelukauppa, sieltä lähti mukaamme muutama viikko sit alenuksesta pyörä poitsulle sekä uimalelu! En tiiä onko enää alennusmyynnit mutta sillo ainakin oli ja hyvät!! Taksi keskustasta magistralille ei paljoo maksanu... :)

Mielestäni merkkivaunut ovat Tallinnassa aivan samoissa hinnoissa kuin Suomessa, jossain jopa kalleempiakin.

Noita merkittömiä halpis-vaunuja tosin saa edukkaasti, mutta suosittelen siinä vaiheessa enemmänkin ostamaan käytetyt merkkivaunut ihan täältä Koti-Suomesta.

Kannattaa käydä www.vaunula.fi Ostin Sitä kautta yhdistelmät,kiva kuosi ja muutenkin hyvät. Hinta 280? (Heitto aisalla).. Tosin kävin paikanpäällä katsomas ja totesin että väriä löytyy joka makuun! Rahti olisi etelä suomeen n.10?.. Käykää tutustumas!

Sarita-80
Kannattaa olla hintatietoinen kun sinne menee. Hintataso on noussut hurjasti kun liittyi eu:hun. (Pahimmassa tapauksessa takuun hakeminen voi muodostua hankalaksi/kalliiksi, jossei sitä väliä usein reissaa)

muro73
Heippa kaikille! Olen itse käynyt tänä kesänä n. 15 kertaa tallinnassa, ja kiertänyt vaunuliikkeitä brioja tai teutonioita etsien.. tulos: sama hinta kuin suomessa, joskus jopa kalliimpikin. Eli tallinnan alueella niitä tuskin on tarjolla. Olen käynyt monessa liikkeessä, enkä vain suosituimmissa.

Tarvikkeita todellakin saa halvemmalla. Vaatteita olen ostanut markeiteista. Viime reissulla etsin pinnasängyn katosverhotelinettä ja löysinkin hyvän mallin hintaan 8e. Suomessa maksaa kuulemma 16e. Kannattaa ottaa hintatietoja suomesta mukaan, että tietää mitä mistäkin kannattaa maksaa... Eli käykää ensin suomessa tutustumassa kaipaamienne tuotteiden hintoihin, ja laittakaa ne johonkin ylös. Siellä niitä ei todellakaan enää muista ;(

Yhteistyössä