Takinkääntäjä "ystävänä"!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Purkautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Purkautuja

Vieras
Tiedän, että enää tässä iässä ei pitäisi olla mitään "et saa olla sen kaveri, koska mä en tykkää siitä" -systeemejä, mutta en voi sille mitään, että kismittää ja pahasti!

Mulla on eräs ystävä, jolle aikoinaan purkauduin ja itkin erään naisen käyttäytymistä ja sitä, kuinka yrittää viedä multa mun miesystäväni. Nainen ei jättänyt rauhaan ja on mulle todella ilkeä ja kohtelee mua niin kuin ilmaa. (Meillä on yhteisiä kavereita ja tuttavia, minkä vuoksi näemme toisinaan)

Itse yritän kohdella häntä asiallisesti, mutta melko nihkeät välit meillä kuitenkin on.

Nyt ystäväni, joka tietää tarkalleen kuinka nainen on tehnyt minua kohtaan väärin, on niin parasta kaveria tämän kanssa. Ei pidä minuun enää mitään yhteyttä, on jatkuvasti vain tuon naisen seurassa ja niin edelleen. Jos näen ystävääni, puhuu minulle vain tuosta naisesta ja siitä, kuinka hauskaa heillä taas oli ja kuinka huipputyyppi nainen on!

Voi olla, että olen hieman mustasukkainenkin, että tuo nainen, joka mulle on niin veepää ja yrittänyt kauan aikaa mun miestä, on nyt sellaisten ihmisten ystävä, kenestä minä välitän, eikä minua huomioida enää millään tavoin. Yritän myös olla välittämättä ja näyttämättä katkeruuttani, mutta tuntuu kyllä tosi vaikealta. Aivan kuin minun pahaa oloani ei noteerattaisi ollenkaan, ja minä olisin täysin yhdentekevä.

Mä en nyt oikein tajua, miksi sinun ystäväsi ei saisi olla kaveri tämän naisen kanssa? Heillä ehkä synkkaa ja he viihtyvät yhdessä, vaikka sinä et tästä naisesta pidäkään/hän ei pidä sinusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mä en nyt oikein tajua, miksi sinun ystäväsi ei saisi olla kaveri tämän naisen kanssa? Heillä ehkä synkkaa ja he viihtyvät yhdessä, vaikka sinä et tästä naisesta pidäkään/hän ei pidä sinusta.

Niin, en mäkään tajua, tuntuu vain pahalta. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä ymmärrän tämän oikein hyvin.

No, ethän sinä mitään tuntemuksillesi voi :( ja sulla on toki niihin oikeus.

Mulla oli ennen kaveri "Kaisa" joka ei tullut toimeen erään "Niinan" kanssa, joka taas oli (on) mun miehen kaverin vaimo. Minä en tuntenut Niinaa kuin ulkonäöltä, mutta Kaisa aina haukkui häntä mulle ja kertoi kaikenlaisia juttuja mitä Niina on tehnyt. Mulla oli Niinasta tosi kielteinen kuva siis. Me sitten kuitenkin tutustuttiin ajan myötä, totesin että hitsi tämä ihminenhän on hirmu mukava, ja meistä tuli ystäviä Niinan kanssa. Kaisasta en ole kuullut mitään pariin vuoteen...hän vissiin suuttui siitä, että en uskonut hänen kertomiaan juttuja Niinan kamaluudesta, vaan annoin Niinalle mahdollisuuden kun kerran miestemme kautta osuttiin samaan paikkaan samaan aikaan. Niinalle en ole koskaan kertonut mitä kaikkea Kaisa hänestä sanoi, enkä aio kertoakaan. Emmekä ole koskaan puhuneet Kaisasta, eli Kaisan on turha luulla että me jauhaisimme hänestä nyt skeidaa samaan tapaan kuin hän jauhoi Niinasta aikoinaan. Mitään salaliittoa tässä ei ole, huomasin vaan että Niinahan on oikein kiva, vaikka Kaisa (joka myös on kiva, tai oli) ei hänestä tykännytkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:

Mä ymmärrän tämän oikein hyvin.

Ehkä tässä ei muuten NIIN PAHASTI sattuis, jos minutkin huolittaisiin menoihin mukaan! Mutta nyt minut on pullautettu täysin pihalle kaikesta ja "unohdettu". Kohdellaan lähinnä kuin hyvänpäiväntuttua. :o
Back to the 6.luokka tai jotain sellaista...

Hitto! Eikä tässä oikeen voi mennä sille ystävälle posmittamaan, hullultahan mä vaikuttaisin. Se kyllä tietää muutenkin, kuinka pahalta minusta tuntuu, eikä näköjään sitten välitä yhtään. Harmi sinänsä, kaikenlaisia "ystäviä" sitä ihminen elämäänsä huolii.

Mulla oli ennen kaveri "Kaisa" joka ei tullut toimeen erään "Niinan" kanssa, joka taas oli (on) mun miehen kaverin vaimo. Minä en tuntenut Niinaa kuin ulkonäöltä, mutta Kaisa aina haukkui häntä mulle ja kertoi kaikenlaisia juttuja mitä Niina on tehnyt. Mulla oli Niinasta tosi kielteinen kuva siis. Me sitten kuitenkin tutustuttiin ajan myötä, totesin että hitsi tämä ihminenhän on hirmu mukava, ja meistä tuli ystäviä Niinan kanssa. Kaisasta en ole kuullut mitään pariin vuoteen...hän vissiin suuttui siitä, että en uskonut hänen kertomiaan juttuja Niinan kamaluudesta, vaan annoin Niinalle mahdollisuuden kun kerran miestemme kautta osuttiin samaan paikkaan samaan aikaan. Niinalle en ole koskaan kertonut mitä kaikkea Kaisa hänestä sanoi, enkä aio kertoakaan. Emmekä ole koskaan puhuneet Kaisasta, eli Kaisan on turha luulla että me jauhaisimme hänestä nyt skeidaa samaan tapaan kuin hän jauhoi Niinasta aikoinaan. Mitään salaliittoa tässä ei ole, huomasin vaan että Niinahan on oikein kiva, vaikka Kaisa (joka myös on kiva, tai oli) ei hänestä tykännytkään.

No tällainen taas sinällään eri juttu (vaikka periaatteessa samanlainen juttu kuitenkin), sillä minä en ole haukkunut tätä ko. naista "ystävälleni", purkanut tuntojani lähinnä. Kertonut ihan totuudenmukaisesti, yhtään liioittelematta tai valehtelematta, miten nainen on miestäni yrittänyt ja miten minua kohdellut jne. Totta kai ymmärrän, että joskus ihmiset ajautuvat yhteen ja solmivat ystävyyssuhteita, vaikka joku ei siitä pitäisikään, mutta se, että minut on unohdettu täysin... Ei enää hädin tuskin edes moikata.

Tämä on tilanne jossa minä olen nyt. Tuntuu vaan niin pahalta että minun pitäisi valita kenen kanssa "leikin". Mutta en suostu siihen vaan tämä vaativa "ystävä" jatkaa ystävyyttä kanssani tai ei. Valinta on hänen...

Niin, ja kiitos kuitenkin kokemuksestasi Q-kuppi! Olen nyt yrittänyt kyllä olla heidän kanssaan, kun nykyään koko ajan yhdessä liikkuvat, siis jutella ja niin edelleen, mutta ei, olen näköjään täysin turha ja ylimääräinen. Eli siksipä odotan yhteydenottoa sieltä suunnalta, en viitsi enää itseäni tuputtaa ja tyrkyttää.

Yhteistyössä