Apua! En rakasta vaimoani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
Olen tavannut niin mahdottaman ihanan naisen etten tahdo housuissa pysyä. Tunteet on niiin voimakkaat, kaikki minussa sanoo että tuossa on elämäni nainen. Mutta omatuntokin minulla on ja järkeäkin ehkä hieman tallella. Mutta kun tuo nainen minua katsoo, niin ei voi mitään. Lapsille tässä tietysti käy heikosti, mutta olen tuntenut jo pidemmän aikaa ettei suhteessamme ole enää sitä kipinää, ja ehkei vaimoni ikinä ollutkaan minulle se oikea. Nytkin tuli tämä nainen mieleen tietenkin ja heti alkoi tunteiden myrsky.

Mitäs vaimosi tästä kipinän puutteesta ajattelee? Vai oletko sellainen, joka pohtii eroa mielessään pitkän aikaa, ei sano ajatuksistaan sanaakaan puolisolleen, joka kuvittelee kaiken olevan ennallaan, ennen kuin sitten toinen pudottaakin sen pommin?

Onko vaimosi sinussa kuitenkin joskus jotain tunteita herättänyt? Tunteiden tasaantuminenhan on normaalia. Huumavaihe ei voi kestää ikuisesti. Rakastaminen vaatii tahtotilaa. Se päätös rakastaa ja haluta olla aviossa pitää tehdä joskus päivittäin.

Ihastumisia voi silti tulla ja mennä. Älä silti kuvittele, että todellisuus tuon toisen naisen kanssa tulisi lopulta olemaan yhtään erilaista. Arki se saapuisi lopulta siihenkin suhteeseen. Etsisitkö sitten taas uuden naisen, joka herättää himosi? Jotkuthan elävät niin. Sopisiko sellainen elämäntyyli sinun arvomaailmaasi?

Eli kehottaisin ajattelemaan asiaa muistakin näkökulmista kuin vain niillä kevään hormonihuumassa olevilla pikkuaivoilla.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
vastauksista, vaimo kyllä tietää, ollaan juteltu aiheesta. hänen mielestään ihan ok jos sitä kerran haluaisin. niin, sekin kipinä varmasti laantuisi, eli alankin sytytellä kipinöitä vaimon suuntaan, täytyy varmaan edetä hiljalleen. lapset ovat myös sen verran tärkeitä että kyllä tässä täytyy kevään huumaa tosiaan hillitä. eli töihin, mukavaa kevättä!

Kanantan, mutta mikä on se syy miksi olisit ollut valmis ajautumaan vieraan syliin? useinkaan ei ole kyse siitä että se toinen olisi todellisuudessa niin paljon parempi, vaan siitä että tuntee saavansa toiselta jotain mistä on ollut puute omassa suhteessa.

itse kerran ihastuin toiseen,koska hän katsoi minua silmiin,hymyili kun vain katsoin häntä(koulukaveri). Miksi tämä sai minut ihastumaan? Koska halusin mieheltäni sitä että tunnen olevani hänelle erityinen, odotin niin kauan sitä että näkisin hänen silmistään ja teoistaan sanoistaan,mutta ei sain pettyä.. koko ajan tuntui siltä että eihän tuo oma mies edes välitä minusta. Sitten tulee komea nuori mies joka hymyilee koko ajan,katsoo silmiin,saa minut tuntemaan itseni ihanaksi.

Tässä vaiheessa päätin että nyt loppuu,enhän minä edes tunne koko miestä,ja omani oli ihan samanlainen kun tavattiin.. päätin että lopetan haihattelun. suhteemme kuitenkin oli kriisissä koska en tuntenut että mieheni haluaisi tai rakstaisi minua, emme pystyneet keskustella riittävän syvällisesti.

No mies sitten muutti pois, ja minä tajusin kuinka typerä olin ollut,rakastan häntä syvästi. Tämän kriisin kautta kulki tiemme seurakunnan paripsykoterapeutille ja mies pikku hiljaa näyttäis oppivan puhumisen taidon, minä olen onnellisempi hänen kanssaan kuin koskaan ennen.

enkä luopusi hänestä ikinä jonkun tuntemattoman takia!

Mun mies ja aikoinaan "ihastui" toiseen naiseen ja tiestysti heitin miehen pihalle. No siinä vaiheessa sitten mieskin tajusi että tyhmähän hän oli ollut. Ja siitäalkoi suhteemme eheytys joka johti sitten "uuteen elämään" ja sitä on jatkunut.
Eli en suosittele ellet ole täysin varma että haluat jättää perheesi.

tuohan se juuri. tarve tuntea itsensä erityiseksi, sellaiseksi ihmiseksi että hän tuntee minua kohtaan sellaista mitä ei ole ikinä tuntenut ketään muuta kohtaan, eikä ikinä voisi tuntea enempää toista miestä kohtaan. ja että osoittaa sen tunnetasolla, arjessa, seksuaalisesti, katseellaan. että hän haluaa minua enemmän kuin ketään, rakastaa enemmän kuin ketään, että olen hänelle juuri se oikea.

eli sellainen asia kaihertaa, kun vaimo ei ole itseeni ollut kovasti ihastunut koskaan. miltä tuntuisikaan naisen syli joka olisi minuun todella ihastunut... no haikailut sikseen ja parisuhdetöihin!

Yhteistyössä