Onko naisen ja miehen välinen ystävyys oikeasti muka mahdotonta?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Mulla on mennyt vissiin jotakin ohi, kun en millään käsitä, miksi nainen ja mies eivät voisi olla "vain" ystäviä. Mun miehen paras ystävä on nainen, ja mulla on myös miehiä ystävänä.

Ärsyttää ihan sikana, kun työpaikalla on joku aina virnuilemassa mulle ja yhdelle miespuoliselle ystävälleni, että mitäs nämä kyyhkyläiset ym. jos ollaan yhdessä vaikka kahvilla tai syömässä. Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää, että kaikessa ei aina ole kerta kaikkiaan mitään seksuaalista tai romanttista?

Selittäkää!

Minun käsitykseni mukaan on hyvin mahdollista, että nainen ja mies ovat ystäviä. Minulla on monta miespuolista ystävää työn kautta, tosin he ovat mieheni ystäviä, tai ainakin hyviä kavereita.

:laugh: ei ainakaan mun ukolle ois mahdollista vasta se tossa puhu miten ennen tehny ties mitä sen hyvän kaveri akan kans....!! Ja koitin selittää että ei semmoista kaverit tee niin joo sen mielestä...Niin tokasin et mitä jos mieki alan niin eipä enää ollutkaan niin...

enemmänkin tovereita, kavereita, mutta liian läheisiksi ei kannata ajautuu, siitä ei yleensä seuraa mitään hyvää... kavereina mulla on samoin miehellä, muttei varsinaisesti ystäviä.
Itellä oli aikoinaan läheisiä hyviä mies puolisia ystäviä, ja mitäs kävikään..... :ashamed: :whistle:

Ei kai ole mahdotonta, jos sulla, mulla ja monella muulla on vastakkaisen sukupuolen edustajia kavereina. Tai sitten me huijataan. :D

Muoks: Ja ettei kukaan takerru sanaan kaveri, niin mulle kaveri ja ystävä tarkoittaa samaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Odeka:
enemmänkin tovereita, kavereita, mutta liian läheisiksi ei kannata ajautuu, siitä ei yleensä seuraa mitään hyvää... kavereina mulla on samoin miehellä, muttei varsinaisesti ystäviä.
Itellä oli aikoinaan läheisiä hyviä mies puolisia ystäviä, ja mitäs kävikään..... :ashamed: :whistle:

Mielenkiintoista olis kuulla, mikä koetaan "liian läheiseksi"

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:

Mielenkiintoista olis kuulla, mikä koetaan "liian läheiseksi"

:attn: :attn: :attn:

minulla on miespuolinen hyvä ystävä.
Alussa kun alettiin mieheni kanssa seurustelemaa hän oli mustasukkainen ystävästäni.
Ajan kuluessa hän hyväksyi ystäväni, ja nykyään jos lähden vaikka baariin mieheni toivoo että tämä minun miespuoleinen ystävä lähtee seuraksi.

Meillä ei ole ikinä ollut mitään lähempää, eikä tule olemaan. Saunassa ollaan käyty(pyyhkeet päällä) ja öitä vietetty yhdessä, muttei ikinä mitään muuta.

Liian läheinen.. tarkoitan lähinnä että on paras, ylin ystävä, ainoa läheinen sellainen, tiedätkös? En oikein osaa tarkemmin selventää, mutta kai ymmärsit pointin? Tunteet kun voi nousta milloin ja missä tilanteessa vain... varsinkin jos niin jatkuu pitkään. Hyvä vaan, jos ja kun kaikilla ei niin käy..

Liian läheinen.. tarkoitan lähinnä että on paras, ylin ystävä, ainoa läheinen sellainen, tiedätkös? En oikein osaa tarkemmin selventää, mutta kai ymmärsit pointin? Tunteet kun voi nousta milloin ja missä tilanteessa vain... varsinkin jos niin jatkuu pitkään. Hyvä vaan, jos ja kun kaikilla ei niin käy..

Mulle ainakin mies on se paras ystävä, se, jonka päästän lähimmäksi itseäni. Mutta hänen lisäkseen minulla on muitakin ystäviä, ja heitä en erottele sukupuolen mukaan.

Se on hienoa se. Itsellä ei ole ollut yhtä hyvää tuuria, tai oli aikoinaan, mutta seksi tuli ja pilas kaiken. Kakara ja typerä olin vielä yli 20veenäkin :ashamed:
Onneks nyt on pariin hyvään kaveriin saanut uuden yhteyden, josko tää tästä..

Yhteistyössä