Tajuaako joku tän ikäsen ihmisen keikistelyä?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olen kade! :( Olen joskus tanssinut itämaista, enkä päässyt lähelleekään tuota... :D Eli Shakira saa vapista, jos tuo tyttö tosiaan on nyt jo noin taitava. ;) Eli ei, minussa tuo ei herätä mitään sellaista reaktiota, mitä ap tässä ajaa takaa. Pienenä se on tanssiharrastuskin aloitettava, jos siitä haluaa jotain saavuttaa esim. kilpakentillä.

kaksinaismoralismia
No just joo. Jos tyttö tanssii yksin se on sopimatonta keikistelyä, mutta jos tuohon lisättäisiin samanikäinen poika, sitä kutsuttaisiin lattareiksi ja kuinka kilpatanssi on niin hieno harrastus.

Tossa ei todellakaan ole mitään pahaa.

Hiivatti :D - mä olin sata varma, että sieltä pölähtää esiin semmonen kahdeksankymppinen kurtturuttu- mummeli paplarit päässään ja Elton John- tyyliset kakkulat nenällään suipistelemaan jollain karseen punaisella huulipunalla ylisudittua suutansa ja kukallisessa rimpustinhärsytin- mekossaan pyörähtelemään ja poseeraamaan...! Väärässä olin :ashamed:...

Joten - yllätyin...positiivisesti. Hyvin tyttö tanssi, enkä mä ainakaan tota keikistelynä nähnyt, vaan taitavana esiintymisenä :).

• Tykkää
Reactions: vartooja
[QUOTE="vieras";25802219]Ja mä luulen, että tuolla latinomaissa se tulee jo äidinmaidon kautta, eli heti kun pystyssä pysyy, niin ne jo alkaa peppuansa vatkaamaan. :D[/QUOTE]

Todennäköisesti ;)

Eiköhän se ole katsojan silmissä miten tuon tanssin näkee.. Ei kuitenkaan mikään tavaton harrastus tuonkaan ikäiselle.

[QUOTE="Huh";25802191]Ei näyttänyt säälittävältä. Olet aika inhottava aika ajoin kommenteissasi.[/QUOTE]

No mun silmään toi näytti aika säälittävältä.
Ei sun tarvi olla samaa mieltä, vaikka onkin inhottavaa kun ollaan eri mieltä ja vielä ilmaistaan se. :(

Yhteistyössä