Tajuaako joku tän ikäsen ihmisen keikistelyä?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
minäää
[QUOTE="vieras";25802219]Ja mä luulen, että tuolla latinomaissa se tulee jo äidinmaidon kautta, eli heti kun pystyssä pysyy, niin ne jo alkaa peppuansa vatkaamaan. :D[/QUOTE]

Komps. tähän.

Ei tuo kauheita kihinöitä sisälläni herättänyt, kun vapaasta tahdosta tanssi(oletettavasti) ja hyvinkin, mutta silti pakko sanoa, etten toivoisi oman tyttöni tanssivat noin tuossa iässä ja tuossa asussa.

Olen sitten ahdasmielinen, mutta en ihan täysin sulata tuota...

Vatsatanssin harrastamiseen ei ole ikärajaa ;)
Ei ole ei, mutta en mä tajua miksi videoida pikkutytön pyllynheilutusta ja laittaa se julkiseen jakoon. Vähän eri asia jos tyttö tekisi tuota samaa leikin muodossa kavereiden kanssa kotona peilin edessä.

Joo, ja kuuluu heidän kulttuuriin jne, mutta saa olla aika helvetin naiivi tapaus jos tosissaan luulee, ettei latinoillakaan tuo perseenpyöritys ole yhtään eroottissävyiseksi tarkoitettu ja etteivät latinomiehet pidä koko hommaa mitenkään kiihottavana.

"Huh"
No mun silmään toi näytti aika säälittävältä.
Ei sun tarvi olla samaa mieltä, vaikka onkin inhottavaa kun ollaan eri mieltä ja vielä ilmaistaan se. :(
Minusta on aika säälittävää että aikuinen ihminen sanoo säälittävän näköiseksi sitä, että tyttö tanssii taitavasti. Että säälittävän siitä tekee se, ettei tyttö ole aikuinen. Toi tanssi vaatii aika paljon tekniikkaa ja harjoittelua. Sääli, että sinä et aikuisena ihmisenä sitä tajua.

Sinä oletkin vielä nuori ja ymmärtämätön.

"Huh"
Ei ole ei, mutta en mä tajua miksi videoida pikkutytön pyllynheilutusta ja laittaa se julkiseen jakoon. Vähän eri asia jos tyttö tekisi tuota samaa leikin muodossa kavereiden kanssa kotona peilin edessä.

Joo, ja kuuluu heidän kulttuuriin jne, mutta saa olla aika helvetin naiivi tapaus jos tosissaan luulee, ettei latinoillakaan tuo perseenpyöritys ole yhtään eroottissävyiseksi tarkoitettu ja etteivät latinomiehet pidä koko hommaa mitenkään kiihottavana.
Ei kukaan opi tanssimaan noin kavereiden kanssa leikeissä, kOska tuo vaatii opettelua.

aina tätä
naiset osaa olla hämmästyttävän vihamielisiä tyttöjä kohtaan. se on aina yhtä kammottavaa kun sitä näkee.

tyttö sanoo olevansa 13-vuotias ellen erehdy. fortunate, miten sinun kateutesi tai ei-kateutesi olisi ok jos tällä tytöllä sattuisi olemaan tissit, niinkuin monella ikäisellään lapsella on. missä se äidillisyys nyt on?

[QUOTE="Huh";25802292]Minusta on aika säälittävää että aikuinen ihminen sanoo säälittävän näköiseksi sitä, että tyttö tanssii taitavasti. Että säälittävän siitä tekee se, ettei tyttö ole aikuinen. Toi tanssi vaatii aika paljon tekniikkaa ja harjoittelua. Sääli, että sinä et aikuisena ihmisenä sitä tajua.

Sinä oletkin vielä nuori ja ymmärtämätön.[/QUOTE]

Jahas, ikäkortti vedetty! :D

Kun siellä päässä ilmeisesti kirjoittelee joku kovinkin fiksu ja filmaattinen, vanha ja ymmärtäväinen immeinen, niin mietipäs vähän omaa käytöstäsi.
Minä sanon jotain "aika säälittävän näköiseksi" joka on sinun mielestäsi ilmeisesti inhottavasti sanottu.
Sen lisäksi sinä wanha ja wiisas et kestä sitä, että joku toinen on kanssasi eri mieltä jostain näinkin pienest asiasta.
Kolmanneksi yrität huvittavalla tavalla mitätöidä minua, vetämällä ikäkortin esiin...miten kekseliästä! :cool:

"vieras"
Jaaha, no vetäkää ***** päähänne kaikki.
Lapseni tota netistä kattoi, nyt kai annan rauhassa jatkaa harrastuksiaan, kun niin hyvin tanssii videon tyttö.
Juu, laita vaan se itämaisen tanssin kurssille! Se on hyvä aloittaa nuorena, ettei tule mitään ihrapersettä, sillä jos tuota tekee tosissaan, se pitää vatsan ja beban seudun aika timminä... ;) Ei ole mikään kevyt laji, voin kertoa! :D

Alkuperäinen kirjoittaja aina tätä;25802312:
naiset osaa olla hämmästyttävän vihamielisiä tyttöjä kohtaan. se on aina yhtä kammottavaa kun sitä näkee.

tyttö sanoo olevansa 13-vuotias ellen erehdy. fortunate, miten sinun kateutesi tai ei-kateutesi olisi ok jos tällä tytöllä sattuisi olemaan tissit, niinkuin monella ikäisellään lapsella on. missä se äidillisyys nyt on?
Miksi mä olisin vihamielinen jotain tuntematonta ihmistä kohtaan? :D
Mähän kirjoitin tuossa, että näyttää mun silmään "aika säälittävälle"..eikse oo äidillistä sääliä pientä tyttöparkaa joka joutuu noin pyllyänsä ketkuttelemaan kameroiden edessä ja video laitetaan vielä julkiseen levitykseen? :xmas:

Niin tuon tissi-kommentin heitin juuri sen takia, että jos kyseessä olisi aikuinen ihminen en näkisi hommassa mitään arvelluttavaa, ja koska tanssitaidot tosiaan on noin hyvät niin varmasti tulisi olo, että osaisinpa itsekin!
Pikkutyttöjä en kuitenkaan osaa kadehtia, varsinkaan kun tuo video aiheutti mussa säälintunnetta.

Mitä te arvon urvelot ette vielä ole tajunneet? :heart:

[QUOTE="vieras";25802219]Ja mä luulen, että tuolla latinomaissa se tulee jo äidinmaidon kautta, eli heti kun pystyssä pysyy, niin ne jo alkaa peppuansa vatkaamaan. :D[/QUOTE]

[video=youtube;N1u9Cfy1r-A]http://www.youtube.com/watch?v=N1u9Cfy1r-A[/video]

viiras
Taitava tyttö :) yläosa olisi voinut olla joku kunnon toppi esimerkiksi. En kyllä tykkäisi jos oma tyttö laittaisi nettiin itsestään vastaavan videon, en tiedä miksi, kun eihän tuossa tanssissa mitään pahaa ollut...

"vieras"
Mitä te arvon urvelot ette vielä ole tajunneet? :heart:
No, minä en esim. ole tajunnut, sitä, että miksi sinä oletat, että on tuo tyttö on tuohon pakotettu? :D En todella jaksa uskoa, että, että hänet on tuo tuo video pakotettu tekemään tai että hänellä on taka-ajatuksena nyt tulla joksikin pedofiilien päiväuneksi? Todennäköisesti on joku "kunnianosoitus" ihailemalleen artistille ja itse tuon videon nettiin ladannut.. En ymmärrä sanaakaan tuota kieltä (eli mitä tuossa alussa sanoi), mutta ainakin mun silmiin tuo näytti ihan vapaaehtoiselta TANSSIMISELTA.

[QUOTE="vieras";25802357]No, minä en esim. ole tajunnut, sitä, että miksi sinä oletat, että on tuo tyttö on tuohon pakotettu? :D En todella jaksa uskoa, että, että hänet on tuo tuo video pakotettu tekemään tai että hänellä on taka-ajatuksena nyt tulla joksikin pedofiilien päiväuneksi? Todennäköisesti on joku "kunnianosoitus" ihailemalleen artistille ja itse tuon videon nettiin ladannut.. En ymmärrä sanaakaan tuota kieltä (eli mitä tuossa alussa sanoi), mutta ainakin mun silmiin tuo näytti ihan vapaaehtoiselta TANSSIMISELTA.[/QUOTE]

Enhän mä oleta, että tyttö olis tuohon pakotettu?
Tuskin on ollut videon kuvaajilla ja nettiinlataajalla taka-ajatuksena laittaa tyttöä pedofiilien nylkytyksen inspiroijaksi, mutta ihan varmasti tuollekin videolle on setä jos toinenkin vähän runkutellut.
Videosta päätellen ei ole tyttö itse videota kotonansa kuvannut.

Tuskin on ollut videon kuvaajilla ja nettiinlataajalla taka-ajatuksena laittaa tyttöä pedofiilien nylkytyksen inspiroijaksi, mutta ihan varmasti tuollekin videolle on setä jos toinenkin vähän runkutellut.
Ne sedät nylkyttää vaikka tuota videota ei olisi tehty, ne nylkyttää puistossa ohikulkevan lapsen muistollekin.

Itse en näe tuota seksuaalisena, vaan ihan vaan tanssina.

[QUOTE="vieras";25802370]Siis tuota latinovauvakuvaa piti kommentoimani... :D[/QUOTE]

Aivan ihana :) Ja melkoiset liikkeet pojalla... mutta eihän siihen reagoida samalla tavalla, vaikka hänellä on vain vaippa päällä.

"vieras"
Kirjoitit; ..eikse oo äidillistä sääliä pientä tyttöparkaa joka joutuu noin pyllyänsä ketkuttelemaan kameroiden edessä ja video laitetaan vielä julkiseen levitykseen? ;)

Yhteistyössä